Darbs uz darbinieka prombūtnes laiku.
Galvenie pienākumi un atbildība:
- noteikt uzņēmuma mārketinga mērķus un stratēģiju, saskaņā ar kopējiem uzņēmuma mērķiem un stratēģiju;
- veikt mārketinga plāna izstrādi un īstenošanu, savlaicīgi veikt korekcijas mārketinga plānā;
- plānot projektu budžetu, kontrolēt projektu izpildi un apkopot to efektivitāti;
- sekot līdzi mārketinga aktivitāšu rezultātiem un izmantot analītikas datus, pilnveidot un uzlabot to rezultātu;
- analizēt tirgus izpētes rezultātus, pieņemt nepieciešamos lēmumus un iesniegt tos vadībai;
- organizēt sarunas ar klientiem, piegādātājiem, sadarbības partneriem;
- organizēt līguma projektu izstrādāšanu, saskaņošanu, parakstīšanu;
- reklāmas materiālu satura izstrāde un uzraudzība;
- vadīt un realizēt pakalpojuma produktus, izstrādāt ar produktu virzību saistītās aktivitātes;
- kreatīva satura izstrāde, komunikācija ar partneriem un klientiem;
- veidot kontaktus centra popularizēšanā un darbības veicināšanā;
- sagatavot un sniegt klientiem informāciju par produktiem un pakalpojumiem;
- piedalīties iestādes tēla veidošanā un atpazīstamības veicināšanā;
- tulkot tekstus, kuri saistīti ar tūrisma izstāžu materiāla saturu un mārketinga aktivitātēm;
- Rotko centra informācijas nodošana publiskajā telpā un komunikācija ar presi;
- darbs ar mākslas centra sociālo tīklu profiliem.
- mārketinga, sabiedrisko attiecību un reklāmas projektu plānošana, attīstība;
Prasības kandidātiem:
- Augstāka izglītība. Par priekšrocību tiks uzskatīta izglītība, un papildus izglītība mārketinga, sabiedrisko attiecību un tūrisma jomās;
- Pieredze mārketinga un sabiedrisko attiecību projektu veidošanā un vadīšanā;
- Praktiska pieredze mārketinga speciālista amatā tiks uzskatīta par priekšrocību;
- Izcilas latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstībā), citu valodu prasmes tiks uzskatītas par priekšrocību;
- Iespēja veidot mārketinga materiālu saturu latviešu, angļu un krievu valodā, kā arī prast tulkot tekstus;
- Padziļinātas zināšanas visos Web aspektos: platformas, pakalpojumu sniedzēji, mērījumu ievākšana, saturu veidošana, mediji, tehnoloģijas un analītika;
- Izcilas mutiskas un rakstiskas komunikācijas prasmes;
- Labas organizācijas un problēmu risināšanas prasmes;
- Precizitāte un augsta atbildības sajūta;
- Datora prasmes MS Office- Word, Excel, PowerPoint, Outlook, CorelDraw zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību.
Piedāvājam:
- Interesantu un daudzveidīgu darbu kultūras jomā;
- Dinamisku darba vidi;
- Darbu radošā profesionāļu komandā;
- Konkurētspējīgu un stabilu atalgojumu;
CV un motivācijas vēstuli ar norādi MĀRKETINGA SPECIĀLISTS lūdzam sūtīt uz e-pastu rotkocentrs@daugavpils.lv līdz šī gada 23. maijam.
Pateicamies par atsaucību un lūdzam ievērot, ka sazināmies ar kandidātiem, kurus aicināsim uz pārrunām.
|