“Rožu stādu iegāde 2018. gada pavasarim”
- Pasūtītājs:
Pasūtītāja nosaukums |
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Labiekārtošana-D" |
|
Adrese |
1.Pasažieru iela 6, Daugavpils, LV-5401 |
|
Reģ.Nr. |
41503003033 |
|
Kontaktpersona |
Sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Labiekārtošana-D" Agronoms Eleonora Jakubsevičiene, tālr.: 29901801, e-pasts: eleonora.jakubsevicene@labiekartosana.lv, juriste Svetlana Pankeviča, tālr.: 65457654, iepirkumi@labiekartosana.lv |
|
Faksa nr. |
654 57652 |
|
Darba laiks |
Pirmdiena Otrdiena Trešdiena Ceturtdiena Piektdiena |
No 08.00 līdz 12.00 un no 12.30 līdz 18.00 No 08.00 līdz 12.00 un no 12.30 līdz 16.30 No 08.00 līdz 12.00 un no 12.30 līdz 16.30 No 08.00 līdz 12.00 un no 12.30 līdz 16.30 No 08.00 līdz 12.00 un no 12.30 līdz 15.00 |
- Darba mērķis: Nodrošināt rožu stādu piegādi un pārdošanu Daugavpils pilsētai 2018. gada pavasarim.
- Veicamo darbu apraksts: saskaņā ar tehnisko specifikāciju pielikumā.
- Kritērijs, pēc kura tiks izvēlēts piegādātājs: piedāvājums ar viszemāko cenu.
- Pretendents iesniedz piedāvājumu atbilstoši pievienotajiem formām, ievērojot Pasūtītāja norādītas prasībās.
- Piedāvājums iesniedzams līdz 2018.gada 09.martam, plkst.: 15.00, Sabiedrībā ar ierobežotu atbildību "Labiekārtošana-D", 1.Pasažieru ielā 6, Daugavpilī, LV-5401, vai elektroniskā veidā uz e-pasta adresi: iepirkumi@labiekartosana.lv, vai info@labiekartosana.lv.
- Līguma darbības laiks (darbu izpildes termiņš): uz saistību izpildes laiku (piegādes laiks - 2018.gada aprīļa beigas, maija sākums).
- Citi nosacījumi:
8.1.iepirkuma procedūrā drīkst piedalīties LR Komercreģistrā reģistrētas un atbilstošā ārvalstu reģistrā reģistrētas fiziskās, juridiskās personas vai personu apvienības;
8.1.1. Latvijā reģistrētam pretendentam reģistrācijas apliecības kopija nav jāiesniedz;
8.1.2. ja pretendents nav reģistrēts Latvijā, tam jāiesniedz reģistrācijas valstī izsniegtas reģistrācijas apliecības kopija.
8.2. Darbu apmaksas veids: 100% pēcapmaksa.
8.3. Apmaksas termiņš: līdz 45 dienām pēc rožu stādu saņemšanas.
Piezīme: Sludinājums nav pakļauts Publisko iepirkumu likuma tiesiskajam regulējumam, jo paredzamā kopējā līgumcena ir zemāka par euro 10000. Sludinājums tiek publicēts pēc brīvprātības principa, izpildot Publiskas personas finanšu līdzekļu un mantas izšķērdēšanas novēršanas likuma 3. panta trešā punkta prasības.
Pielikums Nr.1
PIETEIKUMS APTAUJĀ
par līguma piešķiršanas tiesībām
“Rožu stādu iegāde 2018. gada pavasarim”
Sabiedrībai ar ierobežotu
atbildību "Labiekārtošana-D"
1.Pasažieru 6, Daugavpils, LV-5401
Pretendents _____________________, reģ. Nr. _________________, juridiskā adrese: __________________________, tā __________________ personā, ar šā pieteikuma iesniegšanu:
- piesakās piedalīties aptaujā „Rožu stādu iegāde 2018. gada pavasarim”;
- apņemas ievērot uzaicinājuma prasības;
- apņemas (ja Pasūtītājs izvēlējies šo piedāvājumu) slēgt līgumu un izpildīt visus līguma pamatnosacījumus;
- apliecina, ka ir iesniedzis tikai patiesu informāciju.
Pretendents |
|
Reģistrācijas Nr. |
|
Adrese: |
|
Kontaktpersona |
|
Kontaktpersonas tālr./fakss, e-pasts |
|
Bankas nosaukums, filiāle |
|
Bankas kods |
|
Norēķinu konts |
|
Vārds, uzvārds* |
|
Amats |
|
Paraksts |
|
Datums |
|
Zīmogs |
|
* Pretendenta vai tā pilnvarotās personas vārds, uzvārds (pievienot pilnvaru)
Pielikums Nr.2
TEHNISKĀ SPECIFIKĀCIJA
aptaujā par līguma piešķiršanas tiesībām
“Rožu stādu iegāde 2018. gada pavasarim”
- Darba uzdevums
1.1. Nodrošināt rožu stādu (700 gab.) piegādi un atsavināšanu (turpmāk arī augi un /vai prece) Daugavpils pilsētas apzaļumošanas darbiem, saskaņā ar Pasūtītāja pieprasīto preču daudzumu un sortimentu.
1.2. Preču piegādes vieta: 1.Pasažieru 6, Daugavpils, LV-5401.
1.3. Izpildītājs nodrošina preču piegādi (transportēšanu) ar saviem spēkiem.
1.4. Piegādes termiņš: aprīļa beigas, maija sākums.
1.5. Stādiem jābūt ar 4 un vairāk labi attīstītiem dzinumiem. Dzinumi zaļie, ar lieliem pumpuriem. Stādi bez slimības un kaitēkļu pazīmēm, ar labi attīstīto sakņu sistēmu. Miza tīra, bez plaisām. Audzēts konteinerā.
- Pasūtītājs līguma darbības laikā paredz iegādāties šādu preču sortimentu un daudzumu:
Nosaukums |
Šķirne |
Piezīmes |
Konteinera izmērs |
Attēls |
Floribundroze |
‘Andalusien’ vai analoga
|
Ziedi – sarkani H=70 cm |
C4 |
Agronome
Eleonora Jakubsevičene 29901801
eleonora.jakubsevicene@labiekartosana.lv
Pielikums Nr.3
Tehniskā un finanšu piedāvājuma forma
Kam: |
Sabiedrībai ar ierobežotu atbildību „Labiekārtošana–D”, 1. Pasažieru iela 6, Daugavpils, LV-5401, Latvija |
Pretendents vai piegādātāju apvienība: |
|
Adrese: |
|
Kontaktpersona, tās tālrunis, fakss un e-pasts: |
|
Datums: |
|
Pretendents vai piegādātāju apvienība Bankas rekvizīti: |
|
Piedāvājam nodrošināt preču piegādi saskaņā ar cenu aptaujas nosacījumiem un tehniskas specifikācijas prasībām par piedāvājuma cenu:
Nr. p.k. |
Preces nosaukums un raksturojums (saskaņā ar tehnisko specifikāciju, pielikums Nr.2) |
Attēls (vizualizācija) |
Vienas vienības cena (EUR, bez PVN) |
Daudzums gab. |
Izmaksas kopā (EUR, bez PVN) |
1. |
|
|
|
700 |
|
Piegāde: |
|
||||
Kopā: |
|
||||
PVN __% |
|
||||
Kopā ar ___% PVN |
|
- Apliecinām, ka stādi ir ar 4 un vairāk labi attīstītiem dzinumiem. Dzinumi zaļie, ar lieliem pumpuriem. Stādi bez slimības un kaitēkļu pazīmēm, ar labi attīstīto sakņu sistēmu. Miza tīra, bez plaisām. Audzēts konteinerā.
- Apņemamies (ja Pasūtītājs izvēlēsies šo piedāvājumu) slēgt iepirkuma līgumu un izpildīt visus līguma nosacījumus.
- Kontaktpersonas, kurš koordinēs ar līguma izpildi saistītus jautājumus vārds, uzvārds, amats, tālrunis, fakss, e-pasts pasūtījuma veikšanai:_________________________________________________________
____________________________________________________________________________________
- Apņemamies (ja Pasūtītājs izvēlēsies šo piedāvājumu) nodrošināt preču piegādi 1.Pasažieru ielā 6, Daugavpilī, LV-5401, aprīļa beigas, maija sākumā.
- Ar šo pretendents apliecina, ka tas garantē sniegto ziņu patiesumu un precizitāti.
|
|
|
Paraksts |
|
|
Datums |
|