Ūdens paraugu ņemšana Daugavpils pilsētas peldvietās un avotos ar mērķi noskaidrot to atbilstību peldūdens un dzeramā ūdens kvalitātes parametriem

Последний раз информация обновлена 02.12.2024, 19:03
Статус закупки:
Активный
Тип закупок:
Услуги
Заказчик:
Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāde „Komunālās saimniecības pārvalde”
Дата публикации:
11.04.2018
Прикрепленные файлы:

1.    Uzaicinājuma pamatojums:

 Publisko iepirkumu likuma 11.panta sestā daļa, ja  kopējā paredzamā līgumcena ir mazāka par 20 000 euro publiskiem būvdarbu līgumiem un mazāka par  10 000 euro publiskiem pakalpojumu līgumiem, tad pasūtītājs ir tiesīgs nepiemērot šo likumu. Sludinājums tiek publicēts pēc brīvprātības principa izpildot likuma “Par valsts un pašvaldību finanšu līdzekļu un mantas izšķērdēšanas novēršanu” prasības.

 

2.    Pasūtītājs:

Pasūtītāja nosaukums

Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāde „Komunālās saimniecības pārvalde”

Adrese

Saules iela 5a, Daugavpils, LV-5401

Reģ. Nr

90009547852

Kontaktpersona

K.Laizāns

Tālruņa Nr.

65476480. Mob.29605014(Tehniskajos jautājumos), juridiskos 65476474, mob.20026963

Darba laiks

Pirmdien

No 08.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 18.00

Otrdien, Trešdien, Ceturtdien

No 08.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 17.00

Piektdien

No 08.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 16.00

  1. Paredzamā līgumcena: līdz EUR 2 070,00 bez PVN 21%.
  2. Tehniskā specifikācija: (pielikums Nr.2)
  3. Līguma izpildes termiņš: no 2018. gada 1.maija līdz 2018. gada 30.septembrim.
  4. Nosacījumi dalībai iepirkuma procedūrā:

     6.1. Pasūtītājs izslēdz pretendentu no dalības procedūrā jebkurā no šādiem gadījumiem:

            1)pasludināts pretendenta maksātnespējas process (izņemot gadījumu, kad maksātnespējas procesā tiek piemērots uz  

       parādnieka maksātspējas atjaunošanu vērsts pasākumu kopums), apturēta tā saimnieciskā darbība vai pretendents

       tiek likvidēts;

    2) pretendentam Latvijā vai valstī, kurā tas reģistrēts vai kurā atrodas tā pastāvīgā dzīvesvieta, ir nodokļu parādi, tajā        

      skaitā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādi, kas kopsummā kādā no valstīm pārsniedz 150 euro;

     3)nav iesniegti kādi no 7.punktā pieprasītiem dokumentiem.

7.Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

7.1. Pretendenta pieteikums dalībai aptaujā, kas sagatavots atbilstoši 1. pielikumā norādītajai formai.

7.2.Dokuments, tā kopija vai Uzņēmumu reģistra izziņa par Pretendenta likumiskā pārstāvja vai pilnvarotās personas pilnvarojumu  parakstīt iesniegto piedāvājumu un slēgt iepirkumu līgumu. Ja iepirkumu līgumu parakstīs cita persona, jāpievieno attiecīgs šīs personas pilnvarojums.

7.3.Latvijas Republikas Uzņēmuma reģistra vai līdzvērtīgas iestādes citā valstī izsniegtas reģistrācijas

apliecība vai izziņa, kas apliecina, ka Pretendents reģistrēts likumā noteiktajā kārtībā (kopija). Ja piedāvājumu iesniedz piegādātāju apvienība, tad visu uzrādīto apvienības dalībnieku komersanta reģistrācijas apliecību kopijas. Par Latvijā reģistrētu pretendentu informācijas tiks iegūta no Latvijas Republikas Uznēmumu reģistra.

7.4. Apliecinājums, ka Pretendentam ir pieejams personāls, instrumenti, iekārtas un tehniskais aprīkojums, kas

       pretendentam būs nepieciešams līguma izpildei atbilstoši visām tehniskās specifikācijās minētajām prasībām.

  • Licences (atļaujas) kopija par atļauju testēt ūdens paraugus.

      7.6.Finanšu piedāvājums, kas sagatavots atbilstoši 3. pielikumā norādītajai formai . Papildus pretendents pievieno

             izmaksu tāmi, kas sagatavota ievērojot Tehnisko specifikāciju, iekļaujot tajā visas saistītās izmaksas.

8.Piedāvājums jāievieto slēgtā aploksnē vai cita veida necaurspīdīgā iepakojumā (kastē vai tml.) tā, lai tajā iekļautā informācija nebūtu redzama un pieejama līdz piedāvājumu atvēršanas brīdim.

8.1. Uz aploksnes (iepakojuma) jānorāda:

8.1.1. Pretendenta nosaukums un adrese;

8.1.2.Pasūtītāja nosaukums un adrese, Uzaicinājuma identifikācijas numurs ID Nr.DPPI KSP 2018/21N.

       8.1.3.norāde „Neatvērt pirms piedāvājumu atvēršanas sanāksmes”.

  1. Piedāvājuma izvērtēšanas kritēriji – piedāvājums ar viszemāko cenu. Pasūtītājs no atbilstošajiem piedāvājumiem izvēlas piedāvājumu ar viszemāko cenu un attiecīgo Pretendentu atzīst par uzvarētāju.

10.Pasūtītājs 2 (divu) darbdienu laikā pēc lēmuma pieņemšanas ievieto lēmumu Daugavpils pašvaldības mājas lapā www.daugavpils.lv.

11.Piedāvājums iesniedzams  līdz 2018.gada 18.aprīlim plkst.11.00 pēc adreses Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādē „Komunālās saimniecības pārvalde”, Saules ielā 5A, Daugavpilī,  2.stāvā, 223.kab.(juristei).

 

12.Pielikumi:

Pielikums Nr.1. Pieteikums.

Pielikums Nr.2. Tehniskā specifikācija.

Pielikums Nr.3. Finanšu piedāvājuma veidne.

Pielikums Nr.4 PARAUGS

 

 

 

1.pielikums PIETEIKUMS PAR PIEDALĪŠANOS APTAUJĀ

 

                                                                                                  Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādei „Komunālās saimniecības pārvalde”,                                                                                                                                                                                                                                                

                                                                                                  Saules iela 5A, Daugavpils

                                                                                           

 

PIETEIKUMS PAR PIEDALĪŠANOS APTAUJĀ

 

Ūdens paraugu ņemšana Daugavpils pilsētas peldvietās un avotos ar mērķi noskaidrot to atbilstību peldūdens un dzeramā ūdens kvalitātes parametriem

ID DPPI KSP 2018/21N

 

Pretendents [pretendenta nosaukums], reģ. Nr. [reģistrācijas numurs], [adrese], tā [personas, kas paraksta, pilnvarojums, amats, vārds, uzvārds] personā, ar šā pieteikuma iesniegšanu:

 

  1. Piesakās piedalīties aptaujā;
  2. Apņemas ievērot aptaujas prasības;
  3. Apņemas (ja Pasūtītājs izvēlējies šo piedāvājumu) slēgt līgumu un izpildīt visus līguma pamatnosacījumus;
  4. Apliecina, ka ir iesniedzis tikai patiesu informāciju;

 

Pretendents

 

Reģistrācijas Nr.

 

Adrese:

 

Kontaktpersona

 

Kontaktpersonas tālr./fakss, e-pasts

 

Bankas nosaukums, filiāle

 

Bankas kods

 

Norēķinu konts

 

Vārds, uzvārds*

 

Amats

 

Paraksts

 

Datums

 

Zīmogs

 

* Pretendenta vai tā pilnvarotās personas vārds, uzvārds

 

 


 

2.pielikums Tehniskā  specifikācija

 

TEHNISKĀ SPECIFIKĀCIJA

 

Ūdens paraugu ņemšana Daugavpils pilsētas peldvietās un avotos ar mērķi noskaidrot to atbilstību peldūdens un dzeramā ūdens kvalitātes parametriem

 

  1. Uzdevumi:

1)Veikt peldvietu ūdens paraugu ņemšanu un to analizēšanu;

2) Veikt avotu ūdens paraugu ņemšanu un to analizēšanu.

                               

  1. Paraugu ņemšanas vietas un regularitāte:

 

Nr.p.k.

Paraugu ņemšanas vieta

Paraugu ņemšanas biežums

1.

Lielā Stropu ezera centrālā peldvieta

Reizi mēnesī pēc Pasūtītāja norādījumiem (maijs, jūnijs, jūlijs, augusts, septembris)

2.

Lielā Stropu ezera peldvieta “Stropu Vilnis”

Reizi mēnesī pēc Pasūtītāja norādījumiem (maijs, jūnijs, jūlijs, augusts, septembris)

3.

Ruģeļu ūdenskrātuves peldvieta

Reizi mēnesī pēc Pasūtītāja norādījumiem (maijs, jūnijs, jūlijs, augusts, septembris)

4.

Stropaka ezera peldvieta

Reizi mēnesī pēc Pasūtītāja norādījumiem (maijs, jūnijs, jūlijs, augusts, septembris)

5.

Šūņu ezera peldvieta aiz bijušās 7.pamatskolas ēkas

Reizi mēnesī pēc Pasūtītāja norādījumiem (maijs, jūnijs, jūlijs, augusts, septembris)

6.

Porohovkas ezera peldvieta

Reizi mēnesī pēc Pasūtītāja norādījumiem (maijs, jūnijs, jūlijs, augusts, septembris)

7.

Mazā Stropu ezera peldvieta

Reizi mēnesī pēc Pasūtītāja norādījumiem (maijs, jūnijs, jūlijs, augusts, septembris)

8.

Esplanādes ūdenskrātuves peldvieta

Reizi mēnesī pēc Pasūtītāja norādījumiem (maijs, jūnijs, jūlijs, augusts, septembris)

9.

Plotičku ezera peldvieta

Reizi mēnesī pēc Pasūtītāja norādījumiem (maijs, jūnijs, jūlijs, augusts, septembris)

10.

Zirgezera peldvieta

Reizi mēnesī pēc Pasūtītāja norādījumiem (maijs, jūnijs, jūlijs, augusts, septembris)

11.

Gubiščes ezera peldvieta

Reizi mēnesī pēc Pasūtītāja norādījumiem (maijs, jūnijs, jūlijs, augusts, septembris)

12.

Lielā Trijkārtu ezera peldvieta

Reizi mēnesī pēc Pasūtītāja norādījumiem (maijs, jūnijs, jūlijs, augusts, septembris)

13.

Avots Avotiņa parka teritorijā

Reizi jūlijā pēc Pasūtītāja norādījumiem

14.

Avots Mežciema mikrorajonā

Reizi jūlijā pēc Pasūtītāja norādījumiem

15.

Avots Čerepovas mikrorajonā

Reizi jūlijā pēc Pasūtītāja norādījumiem

 

3.Prasības pretendentam:

1) Ūdens paraugu ņemšanu veic Izpildītāja pārstāvis Pasūtītāja pārstāvja klātbūtnē, kurš norāda konkrētu paraugu ņemšanas vietu ūdenstilpnē;

2) Pasūtītājs nodrošina Izpildītāja pārstāvja nogādāšanu līdz paraugu ņemšanas vietai ar savu transportu;

3) Peldūdens paraugu ņemšana jāveic saskaņā ar LVS ISO 5667-4:2016 standartā noteiktajām prasībām un paraugiem jānosaka šādi rādītāji:

Nr.p.k.

Rādītājs

Analīzes standartmetode

1.

Zarnu enterokoki (KVV/100 ml)

LVS EN ISO 7899-2:2006

2.

Escherichia coli  (KVV/100 ml)

LVS EN ISO 9308-2:2014

3.

Zilaļģu un citu fitoplanktona aļģu ziedēšana

Vizuāla pārbaude

4.

Naftasprodukti

Organoleptiska un vizuāla pārbaude

5.

Virsmas aktīvās vielas

Vizuāla pārbaude

6.

Piesārņojums ar peldošiem un citiem atkritumiem

Vizuāla pārbaude

7.

Caurspīdība

Vēlams - BIOR-T-012-076-2006/2

8.

Izšķīdušais skābeklis

Vēlams - LVS EN ISO 5814:2013

9.

Krāsainība

Vēlams - LVS EN ISO 7887:2012 C metode

 

4)  Avotu ūdens paraugu ņemšana jāveic saskaņā ar LVS EN ISO 19458:2006 (m/b) un LVS ISO 5667-5:2007 standartos noteiktajām prasībām un paraugiem jānosaka šādi rādītāji:                                                                                

Nr.p.k.

Rādītājs

Analīzes standartmetode

1.

Koliformu un Escherichia coli skaits

LVS EN ISO 9308-1:2014+A1:2017

2.

Duļķainība

Vēlams - LVS EN ISO 7027-1:2016

3.

Kopējā dzelzs

Vēlams - LVS ISO 17294-2:2016

4.

Krāsainība

Vēlams - LVS EN ISO 7887:2012 C metode

6.

Amonija joni

Vēlams - LVS ISO 7150-1:1984

7.

pH

Vēlams - LVS EN ISO 10523:2012

8.

Smaržas, garšas intensitāte

Vēlams - GOST 3351-74 p.2, p.3.

9.

Elektrovadītspēja

Vēlams - LVS EN  27888:1993

10.

Summārais kalcijs un magnijs

Vēlams - LVS ISO 6059:1984

 

                                  

  1. Īpašie noteikumi:
  • Peldvietu ūdens paraugus ir tiesīgas testēt laboratorijas, kuras ir akreditētas nacionālajā akreditācijas institūcijā saskaņā ar normatīvajiem aktiem par atbilstības novērtēšanas institūciju novērtēšanu, akreditāciju un uzraudzību.
  • Paraugu ņemšanas izmaksas tāmē ir jāatspoguļo kā atsevišķa pozīcija;
  • Atzinumā par peldvietas ūdens kvalitāti obligāti jānorāda rekomendācijas par ierobežojumiem peldēties, ja iegūtie analīžu rezultāti parāda paaugstinātu zarnu enterokoku vai Escherichia coli baktēriju daudzumu, kas pārsniedz drošai peldēšanai noteiktos robežlielumus;
  • Traukiem, kuros tiek veikta analīžu paraugu ņemšana un pārvadāšana, jābūt steriliem, caurspīdīgiem un no bezkrāsaina materiāla (stikls / plastmasa – polietilēns vai polipropilēns);
  • Paraugu transportēšana jāveic termosomās, kurās jāglabā paraugus tumsā un 40C ± 30C temperatūrā;
  • Ūdens paraugu analīzēm jābūt uzsāktiem tajā dienā, kad tie tiek noņemti.

 

  1. Darbu izpildes termiņš:

  No 2018. gada 1.maija līdz 2018. gada 30.septembrim

 

Sastādīja:

Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes

„Komunālās saimniecības pārvalde” vides inženieris     /personiskais paraksts/                  K.Laizāns                                                                

 

Saskaņoja:

Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes

„Komunālās saimniecības pārvalde” tehniskais direktors   /personiskais paraksts/               T.Binders

 

 

 

 

  1. 3. pielikums FINANŠU PIEDĀVĀJUMS

 

 

 

Kam:

Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādei „Komunālās saimniecības pārvalde”, Saules ielā 5A, Daugavpils, LV-5401, Latvija

Pretendents vai piegādātāju apvienība:

 

Adrese:

 

Kontaktpersona, tās tālrunis, fakss un e-pasts:

 

Datums:

 

Pretendents vai piegādātāju apvienība Bankas rekvizīti:

 

Piedāvājam veikt:  Ūdens paraugu ņemšanu Daugavpils pilsētas peldvietās un avotos ar mērķi noskaidrot to atbilstību peldūdens un dzeramā ūdens kvalitātes parametriemsaskaņā ar 2018.gada 11.apriļa uzaicinājuma nosacījumiem par piedāvājuma cenu:

 

Cena EUR bez PVN (cipariem un vārdiem)

 

 

 

Mēs apliecinām piedāvājumā sniegto ziņu patiesumu un precizitāti.

Ar šo mēs apstiprinām, ka esam iepazinušies ar uzaicinājuma „Ūdens paraugu ņemšana Daugavpils pilsētas peldvietās un avotos ar mērķi noskaidrot to atbilstību peldūdens un dzeramā ūdens kvalitātes parametriem”

ID DPPI KSP 2018/21N nosacījumiem un tam pievienoto dokumentāciju, mēs garantējam sniegto ziņu patiesumu un precizitāti.

Apņemamies (ja Pasūtītājs izvēlēsies šo piedāvājumu) slēgt iepirkuma līgumu un izpildīt visus līguma nosacījumus.

Mēs piekrītam visām uzaicinājumā izvirzītajām prasībām.

 

Pretendenta pārstāvis:

 

 

                 (amats, paraksts, vārds, uzvārds, zīmogs)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.pielikums PARAUGS

 

 

 

 

TĀME

Ūdens paraugu ņemšana Daugavpils pilsētas peldvietās un avotos ar mērķi noskaidrot to atbilstību peldūdens un dzeramā ūdens kvalitātes parametriem”, ID Nr.DPPI KSP 2017/21N

 

 

Nr.p.k.

Darbu nosaukums

Mērvienība

Daudzums

Vienības cena, EUR

Kopā (EUR)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kopā:

 

PVN 21%:

 

Pavisam kopā:

 

 

 

 

Pretendenta pārstāvis:

 

 

                 (amats, paraksts, vārds, uzvārds, zīmogs)

 

 

Izmantojiet Google Translate, lai tulkotu vietni

Daugavpils valstspilsētas pašvaldība neuzņemas atbildību par tulkojuma precizitāti!