Tirgus izpēte „Par gaismekļu nomaiņu Daugavpils Centra vidusskolā”

Последний раз информация обновлена 04.12.2024, 17:48
Статус закупки:
Активный
Тип закупок:
Товары
Заказчик:
Daugavpils Centra vidusskola
Дата публикации:
25.05.2018
Прикрепленные файлы:
  1. Pasūtītājs:

 

Pasūtītāja nosaukums

Daugavpils Centra vidusskola

Adrese

Kandavas iela 17, Daugavpils, LV-5401

Reģ.Nr.

2713902243

Kontaktpersona līguma slēgšanas jautājumos

Direktors Jurijs Visockis, tālr. 65428131, mob.22116601

e-pasts: info@dcv.lv

Kontaktpersona tehniskajos jautājumos

direktora vietniece administratīvi saimnieciskajā darbā Irina Krjukova, mob.29740619

 

  1. Iepirkuma priekšmets: gaismekļu nomaiņa saskaņā ar tehnisko specifikāciju (2.pielikums).
  2. Piedāvājumu var iesniegt: elektroniski uz e-pastu iepirkumi@dcv.lv vai personīgi Kandavas ielā 17, Daugavpilī, direktoram vai direktora vietnieces administratīvi saimnieciskajā darbā kabinetā, līdz gada 04. jūnijam plkst. 10.00.
  3. Paredzamā līguma izpildes termiņš: Līgums darbojas no tā parakstīšanas brīža un darbojas līdz 2018. gada 31. decembrim.
  4. Paredzamā kopēja maksimālā līgumcena 1 (vienā) gadā: 1300,00 (viens tūkstotis trīs simti eiro 00 eiro centi) EUR ar PVN.
  5. Piedāvājumā jāiekļauj:
    • pretendenta rakstisks pieteikums par dalību iepirkuma procedūrā, kas sniedz īsas ziņas par pretendentu (pretendenta nosaukums, juridiskā adrese, reģistrācijas Nr., kontaktpersonas vārds, uzvārds, tālrunis, fakss, e-pasts) – 1.pielikums;
    • Cena jānorāda euro ar PVN 21%. Cenā jāiekļauj visas izmaksas.

 

  1. Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu, kas pilnībā atbilst prasībām.
  2. Ar lēmumu varēs iepazīties Daugavpils pašvaldības mājas lapā www.daugavpils.lv

 

 

Daugavpils Centra vidusskolas direktors  ________________/J.Visockis/

 

 

                                                                                                                       1.pielikums

 

 

 

PIETEIKUMS

Daugavpilī

 

Komersants

___________________________________________________________________________

                                                                   (nosaukums)

Reģistrācijas Nr. _____________________________________________________________

Juridiskā adrese ___________________________________________________________________________

Nodokļu maksātāja (PVN) reģistrācijas Nr. ________________________________________

tālr.,fakss___________________________ e-pasts__________________________________

Kontaktpersonas amats, vārds, uzvārds, tālr.

___________________________________________________________________________

Bankas rekvizīti ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

tā direktora (vadītāja, valdes priekšsēdētāja, valdes locekļa) ar paraksta tiesībām (vārds, uzvārds) personā, ar šī pieteikuma iesniegšanu:

Piesakās piedalīties iepirkumā „Par gaismekļu nomaiņu Daugavpils Centra vidusskolā”, identifikācijas numurs DCV2018/1-16/190N, piekrīt visiem Uzaicinājuma un Tehniskās specifikācijas nosacījumiem un garantē normatīvo aktu prasību izpildi. Iepirkuma noteikumi ir skaidri un saprotami.

 

________________________________________(uzņēmuma nosaukums) apliecina, ka:

  1. visa sniegtā informācija ir pilnīga un patiesa;
  2. nekādā veidā nav ieinteresēts nevienā citā piedāvājumā, kas iesniegts šajā iepirkumā;
  3. nav tādu apstākļu, kuri liegtu tiesības piedalīties iepirkumā un izpildīt izvirzītās prasības;

 

Vārds, uzvārds, amats

 

Paraksts, Datums

 

 

 

 

 

 

 

 

TEHNISKĀ SPECIFIKĀCIJA

Griestu gaismekļu nomaiņa

Objekta nosaukums un adreses:  Daugavpils Centra vidusskola, Kandavas ielā 17, Daugavpils.

Pasūtītājs: Daugavpils pilsētas Izglītības pārvalde

  1. Darbu un materiālu apraksts

 

Nr.

p.k.

 

Materiālu un darbu nosaukums

 

Mērvienība

 

Daudzums

1.      

Objektu apsekošana (Darba apjomus Uzņēmējs profesionāli precizē uz vietas)

objekts

1

2.       

Gaismekļa v/a demontāža

gab.

59

3.       

Gaismeklis 2x36W IP20 v/a

gab.

36

4.       

Lum. spuldžu 36W/830 IP20 uzstādīšana

gab.

72

5.       

Montāžas izstrādājumi

k-ts

3

6.       

Gaismeklis tāfelei 1*58W IP20

gab.

1

7.       

Kabelis NYM 3x1,5mm2

m.

2

8.       

Lum. spuldžu 58W/830 IP20 uzstādīšana

gab.

2

9.       

Slēdža montāža

gab.

1

 

  1. Darbu organizācija, nodrošinājums un vispārējās prasības

2.1.Visus darbus veikt ievērojot LBN 261-15 „Ēku iekšējā elektroinstalācija”, LEK 002 „Elektrostaciju, tīklu un lietotāju elektroietaišu tehniskā ekspluatācija” un  2013.gada 8.oktobra  Ministru kabineta noteikumus Nr.1041  „Noteikumi par obligāti piemērojamo energostandartu, kas nosaka elektroapgādes objektu ekspluatācijas organizatoriskās un tehniskās drošības prasības”.

  • Uzņēmējs ir pilnībā atbildīgs, ieskaitot atbildību par visiem tā apakšuzņēmējiem, par drošu un kvalitatīvu darbu veikšanu tam nodotajā darbu zonā saskaņā ar līgumu, Latvijas normatīvajiem aktiem, darba aizsardzības, sanitārijas, ugunsdrošības, dabas aizsardzības noteikumiem un instrukcijām.
  • Uzņēmējs nodrošina darba izpildei nepieciešamo darba instrumentu, visu iekārtu pietiekamu daudzumu un ir pilnībā atbildīgs par šo ierīču labu tehnisko stāvokli.
  • Pieslēgumam nepieciešamo remontsadali un kabeļus nodrošina Uzņēmējs. Par remontsadali, patērētāju pievienošanu, atejošiem kabeļiem un patērētāju tehnisko stāvokli atbild Uzņēmējs. Pasūtītājs patur tiesības atslēgt šo remontsadali no sprieguma, ja atejošo līniju un patērētāju tehniskais stāvoklis neatbilst noteikumiem.
  • Remontam nepieciešamās rezerves daļas, materiālus, izejvielas un iekārtas piegādā Uzņēmējs, ja citur specifikācijā nav noteikts savādāk.
  • Uzņēmējam jānovērš bojājumi būvju konstrukcijām (bojāts krāsojums, apmetums u.t.t.), kas tiek konstatēti pēc esošas iekārtas demontāžas un bojājumi, kas radušies iekārtas atjaunošanas remonta laikā. Konstrukciju bojājumi jānovērš atbilstoši apkārt esošo konstrukciju izskatam (apdares veids, krāsa utt).
  • Pasūtītājam ir tiesības apturēt darbu izpildi, ja konstatēti rupji drošības vai iekšējās kārtības noteikumu pārkāpumi, kas apdraud strādājošo veselību, darbā esošās iekārtas drošību, vai var radīt materiālus zaudējumus..
  • Visiem pielietojamajiem materiāliem, iekārtām un tehnoloģijām jāatbilst ISO, IEC vai līdzvērtīgiem standartiem.
  • Ja būvdarbu veikšanas laikā Uzņēmēja darbības vai bezdarbības rezultātā ēkai vai inventāram, kur tiek veikti būvdarbi, radušies bojājumi, Uzņēmējs tos novērš par saviem līdzekļiem vai atlīdzina Pasūtītājam nodarītos materiālos zaudējumus.
  • Uzņēmējs būvdarbus veic saskaņā ar Pasūtītāja apstiprinātu laika grafiku.

 

  1. Tehniskā dokumentācija

Uzņēmēja iesniedzamajai dokumentācijai jābūt 2 eksemplāros, valsts valodā. Dokumentācijai jābūt noformētai saskaņā ar LR spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem. Dokumentācija jāsakārto lietās (mapēs) ar satura rādītāju. Lapām lietā jābūt numurētām lapas labajā augšējā stūrī.

Dokumentācijai jāietver:

  • Elektriskā shēma ar visām izmaiņām un korekcijām, kas radušās iekārtas uzstādīšanas un pārbaužu laikā .
  • Iekārtu tehniskās pases.
  • Pielietoto materiālu un iekārtu ekspluatācijas īpašību deklarācijas, atbilstoši MK noteikumu Nr.156 “Būvizstrādājumu tirgus uzraudzības kārtība” prasībām, rūpnīcas pārbaužu protokoli un kvalitāti apliecinošie dokumenti.
  • Darbu izpildes akti, segto darbu akti, mērījumu un pārbaužu protokoli.
  • Akts par apgaismojuma mērījumiem ( Mākslīgajam apgaismojumam jāatbilst 17.09.2013. Ministru kabineta noteikumu Nr.890 prasībām).
  • Nodošanas un pieņemšanas akts.

 

4.Pārbaudes

  • Visas Uzņēmējam uzticētās iekārtas pārbaudes veic sertificēts Uzņēmēja personāls ar sertificētiem un verificētiem mērinstrumentiem, saskaņā ar LEK002 1.5.5. un 1.5.6. punktiem.
  • Uzņēmējs nepieciešamības gadījumā veic sagatavošanās darbus pārbaužu veikšanai.
  • Bez augstāk minētā pēc montāžas darbu pabeigšanas uzņēmējs veic sekojošas pārbaudes:
  • Visu elementu funkcionālās pārbaudes;
  • Elektriskās pārbaudes (mērījumi) saskaņā ar LEK 002;
  • Zemēšanas elementu mērījumi saskaņā ar LEK 002;
  • Iekārtas 10 stundu kopējo pārbaudi normālā darba režīmā.

 

5.Garantijas

Garantijas laiks izmantotajām iekārtām un materiāliem ir 36 mēneši pēc nodošanas un pieņemšanas akta parakstīšanas, kuru laikā Uzņēmējam jānovērš visi slēptie defekti.

Izmantojiet Google Translate, lai tulkotu vietni

Daugavpils valstspilsētas pašvaldība neuzņemas atbildību par tulkojuma precizitāti!