VAIRĀKI PAŠVALDĪBAS UZŅĒMUMI ATSĀK KLIENTU PIEŅEMŠANU KLĀTIENĒ Pilsētas ziņas

504

Ņemot vērā iedzīvotāju vēlmes, no 2021.gada 17. februāra SIA “Daugavpils dzīvokļu un komunālās saimniecības uzņēmums”, PAS “Daugavpils siltumtīkli” un SIA “Daugavpils ūdens” atsāk klientu pieņemšanu klātienē, lai viņi pēc iepriekšēja pieraksta varētu saņemt neatliekamas konsultācijas un veikt norēķinus uzņēmumu kasēs.

Lai mazinātu cilvēku pulcēšanos un ierobežotu COVID-19 izplatības risku, pašvaldības dienesti, līdz ar ārkartējas situācijas izsludināšanu, uz laiku bija pārtraukuši klientu apkalpošanu klātienē, aicinot maksimāli izmantot attālinātās saziņas iespējas. Tika pārkārtota arī darbu gaita, lai maksimāli samazinātu kontaktus starp uzņēmumu darbiniekiem un iedzīvotājiem. Tā, piemēram, lai nepakļautu klientus liekam riskam, DDzKSU nolēma pārcelt ūdens skaitītāju nomaiņas termiņus līdz ārkārtējās situācijas beigām. Tomēr ir jautājumi, kurus dažiem pilsētniekiem grūti atrisināt neklātienē. Tāpēc bija pieņemts lēmums atjaunot klātienes apkalpošanu, ieviešot stingras drošības prasības.

Lai pakalpojuma saņemšana būtu klientiem maksimāli droša, pieņemšana notiks tikai pēc iepriekšējā pieraksta, ievērojot stingrus epidemioloģiskās drošības noteikumus un sociālās distancēšanās prasības. Šo nosacījumu stingri ievēros visās iestādēs. Apmeklētājus aicina ierasties stingri noteiktā laikā. Vizītes laikā obligāti jālieto sejas maskas. Personas, kurām noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai stingra izolācija, vai kurām ir elpošanas ceļu infekcijas pazīmes, pieņemtas netiks.

SIA “Daugavpils dzīvokļu un komunālās saimniecības uzņēmums” pierakstu veic pa tālr. 654-07287.

Klientu pieņemšanas laiki:

Abonentu nodaļa:

Pirmdiena no 8:00 līdz 18:00
Otrdiena – ceturtdiena no 8:00 līdz 17:00
Piektdiena no 8:00 līdz 12:00 un no 13:00 līdz 16:00

Kase:

Pirmdiena – ceturtdiena no 8:00 līdz 12:00 un no 12:45 līdz 17:00
Piektdiena no 8:00 līdz 12:00 un no 13:00 līdz 16:00

Atgādinām, ka šajā periodā dažāda veida iesniegumi vai pieteikumi pakalpojumu saņemšanai ir iesniedzami elektroniski (nosūtot aizpildītu dokumentu uz pasts@ddzksu.lv ), vai ievietojot dokumentus pastkastītē SIA “Daugavpils dzīvokļu un komunālās saimniecības uzņēmums” pie katra Namu apsaimniekošanas iecirkņa vai pie galvenās biroja ēkas Liepājas ielā 21.

Ārkārtējās situācijas laikā iedzīvotāji tiek aicināti maksimāli izmantot iespēju saņemt speciālistu konsultācijas attālināti:
• Abonentu nodaļa: 654-07284, 654-07286, 654-07287, 654-07288, 654-07267
• Dzīvojamo māju (īpašumu) apsaimniekošanas daļa – 654-07261
• Ražošanas tehniskās nodaļa – tālr. 654-07273; 654-34043; 654-07275
• Siltumenerģētikas tehniķi– tālr. 654-34979.
• 1.NAI (Imantas iela 35a) – tālr. 654-25130, 654-25441
• 2.NAI (Inženieru iela 2a) – tālr. 654-42702, 654-44031
• 3.NAI (Kauņas iela 7) - tālr. 654-31939, 654-37044

PAS “Daugavpils siltumtīkli” klientu pieņemšanu veiks stingri pēc iepriekšēja pieraksta pa tālr.654 07549.

Klientu pieņemšana tiek veikta PAS “Daugavpils siltumtīkli” ofisa telpās pēc adreses 18.novembra ielā 4, Daugavpils, darba dienās:

Pirmdiena no 08:00 līdz 18:00

Otrdiena – Ceturtdiena no 08:00 līdz 17:00

Piektdiena no 08:00 līdz 16:00.

ATGĀDINĀM, ka dažāda veida iesniegumi vai pieteikumi pakalpojumu saņemšanai ir iesniedzami elektroniski (nosūtot aizpildītu un parakstītu ar drošu elektronisko parakstu iesnieguma veidlapu vai dokumentu uz dsiltumtikli@apollo.lv ), nosūtot pa pastu vai ievietojot dokumentus pasta kasē, kura atrodas PAS “Daugavpils siltumtīkli” ofisa telpās 18.novembra ielā 4, Daugavpilī.

SIA “Daugavpils ūdens” atsāk klientu pieņemšanu klātienē, lai iedzīvotājiem būtu iespēja saņemt nepieciešamās konsultācijas tehnisko noteikumu iesniegšanai būvniecības informācijas sistēmā, kā arī nekustāmā īpašuma pieslēgšanai ūdensvada un kanalizācijas tīkliem, tai skaitā Daugavpils pilsētas domes līdzfinansējuma programmas un projekta ”Ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmas attīstība Judovkas rajonā, Daugavpilī” ietvaros.

Klientu pieņemšana tiks veikta tikai pēc iepriekšējā pieraksta, zvanot pa tālr. +371 654 21568.

Atsāk darbu arī visu uzņēmumu norēķinu kases, kur iedzīvotāji var norēķināties par attiecīgās iestādes pakalpojumiem bez komisijas maksas. Arī kases apmeklējumam obligāti laicīgi jāpiesakās pa iepriekš norādītajiem tālruņu numuriem!

Uzņēmumi atgādina, ka konsultācijas visos jautājumos joprojām var saņemt attālināti, zvanot uz informatīvajiem tālruņiem vai rakstot uz e-pastu. Arī visu nepieciešamo dokumentu veidlapas pieejamas iestāžu mājas lapās un ir iesniedzamas elektroniski, vai arī ievietojamas pastkastēs, kas atrodas pie uzņēmumu ieejas durvīm. Norēķiniem aicina izmantot internetbanku.

Lai lieki nepakļautu riskam nedz sevi, nedz apkārtējos, pirms pieteikšanās vizītei ikvienu aicina rūpīgi izvērtēt personīgās apmeklēšanas nepieciešamību, būt atbildīgiem un neapmeklēt uzņēmumu, ja tam nav patiešām pamatota un neatliekama iemesla, kā arī ja jautājumu tomēr var atrisināt attālināti.

Uzņēmumu kontaktinformācija konsultāciju saņemšanai atrodama iestāžu mājas lapās.

Pārējo pašvaldības iestāžu darba režīms, kas ieviests līdz ar ārkartējās situācijas izsludināšanu, nav mainījies. Aktuālā informācija atrodama Domes vietnē www.daugavpils.lv.

Sižetu sagatavoja Daugavpils pilsētas domes Sabiedrisko attiecību un mārketinga nodaļa.

Izmantojiet Google Translate, lai tulkotu vietni

Daugavpils valstspilsētas pašvaldība neuzņemas atbildību par tulkojuma precizitāti!