SIA “DAUGAVPILS ŪDENS” KLIENTU APKALPOŠANAS CENTRA PAZIŅOJUMS Pilsētas ziņas
Lai ierobežotu COVID-19 izplatības risku slimības uzliesmojuma laikā Daugavpilī un nodrošinātu noteiktos piesardzības pasākumus, SIA “Daugavpils ūdens” informē, ka laika periodā no 2021.gada 7.oktobra līdz epidemioloģiskās situācijas uzlabošanai tiek pārtraukta klientu pieņemšana klātienē, t.sk. norēķinu kases darbība (klientu apkalpošana tiks veikta tikai pēc iepriekšējas vizītes rezervācijas pa tālr. 62103020, ievērojot visus piesardzības noteikumus )
! Atgādinām, ka šajā periodā dažāda veida iesniegumi vai pieteikumi pakalpojumu saņemšanai ir iesniedzami
- elektroniski (nosūtot aizpildītu un parakstītu ar drošu e-parakstu dokumentu uz kontakti@daugavpils.udens.lv vai nodala@daugavpils.udens.lv),
- nosūtot pa pastu (SIA “Daugavpils ūdens”, Ūdensvada ielā 3,Daugavpils, Latvija, LV 5401) vai
- ievietojot dokumentus pastkastītē SIA “Daugavpils ūdens” caurlaides punktā Ūdensvada ielā 3 (pastkastīte tiek iztukšota reizi dienā).
Aicinām arī izmantot iespēju saņemt speciālistu konsultācijas attālināti:
- Klientu apkalpošanas centrs - 654 24761, klientu.nodala@daugavpils.udens.lv;
- Tehniskā nodaļa – tālr.654 22552, kontakti@daugavpils.udens.lv;
- Avārijas dienests– tālr.654 24251 vai m.t. 20229913;
- Ūdens kvalitātes pārbaudes laboratorija – tālr. 654 07523,
- Lietvedības sekretāre - tālr. 654 44565, kontakti@daugavpils.udens.lv
Visa aktuālā informācija un iesniegumu veidlapas ir pieejamas www.daugavpils.udens.lv