DAUGAVPILS GATAVOJAS LIELAJAI TALKAI Pilsētas ziņas
Šogad Lielā Talka norisināsies 27.aprīlī. Vides sakopšanas akcijas laika gaitā ir kļuvušas par patīkamu tradīciju visu vecuma grupu iedzīvotājiem. Daugavpils Komunālās saimniecības pārvalde aicina arī šogad būt aktīviem un piedalīties mūsu pašvaldības sakopšanā, lai padarītu Daugavpili tīrāku un estētiski pievilcīgāku.
Dalībnieki šogad ir aktīvi un piesakās savlaicīgi. Uz šo brīdi dalību ir apliecinājuši vairāki desmiti dažādu organizāciju un iedzīvotāju grupu. Organizatori lēš, ka līdz 24.aprīlim, kad cīņu ar atkritumiem oficiāli uzsāks pirmie talkotāji, pieteikumu skaits krietni pieaugs. Iecerēts sakārtot vairāk nekā 60 piegružotas vietas dažādos pilsētas mikrorajonos.
Komunālās saimniecības pārvaldē ir sagatavoti 4 000 speciāli marķētu maisu. Tieši tajos talkotājiem būs jāievieto savāktie atkritumi un jāatstāj tie reģistrācijas brīdī noteiktajās vietās. Pērn Daugavpilī savākti apmēram 3 500 šādu maisu, jeb 25 tonnas atkritumu. Šogad talkas norisē sagaidāms jaunums – dalītā atkritumu vākšana, kas nozīmē, ka atkritumi būs jāvāc divu krāsu maisos: zilajos – visa veida iepakojums, kas derīgs turpmākai pārstrādei, bet baltajos – pārējie atkritumi, kas tālākai pārstrādei nav izmantojami.
Talkot tiek aicināti uzņēmumi, organizācijas, iestādes, privātpersonas vai to grupas u.c. interesenti, kuriem rūp apkārtējās vides stāvoklis un tās sakārtotība. Reģistrēt dalību var elektroniski mājas lapā talkas.lv, vai personīgi ierodoties Komunālās saimniecības pārvaldē, Saules ielā 5a, 113.kabinetā.
Gadījumā, ja izvēlētā talkošanas vieta jau būs aizņemta vai talkot gribētāji nebūs paši izvēlējušies tīkamu vietu, Komunālās pārvades speciālisti piedāvās piemērotas uzkopjamās teritorijas, atkarībā no talcinieku komandas lieluma un vecuma grupas. Saņemt informāciju par dalību Lielajā talkā, kā arī informēt organizatorus par piegružotām teritorijām Daugavpilī, kas iekļaujamas talkas kartē, var, zvanot pa tālr. 65476480.
Sižetu sagatavoja Daugavpils pilsētas domes Sabiedrisko attiecību un mārketinga nodaļa.