Daugavpilietes aicinātas piedalīties apmācībās, kas ļaus ideju pārvērst biznesā Pilsētas ziņas
Ņemot vērā pasaules straujo attīstības tempu un nemitīgās pārmaiņas, daudziem šis laiks ir izaicinājums - ietekme ir manāma gan darba tirgū, uzņēmējdarbībā, gan arī privātajā dzīvē. Cilvēkiem ir nepieciešamas jaunas prasmes, kuras var iegūt īsā laikā, un kas attīstītu jaunus uzņēmējdarbības virzienus digitālajā vidē.
Digitālo inovāciju parks sadarbībā ar ATAST un British Council pārstāvniecību Latvijā “People to People Cultural Engagement Programme” ietvaros, rīko 4 nedēļu tiešsaistes Digitālo prasmju intensīvās apmācības sievietēm, kas norisināsies no 5. līdz 30. aprīlim. Četru nedēļu garumā vairāk kā 50 dalībniecēm būs iespēja attīstīt savu hobiju par uzņēmējdarbību digitālajā vidē.
Apmācību ietvaros būs iespēja uzzināt to, kas nepieciešams biznesa uzsākšanai un smelties praktiskas zināšanas un iedvesmu no profesionāļiem. Meistaklašu, lekciju un semināru ietvaros dalībnieces saņems iedvesmu un uzklausīs veiksmes piemērus, strādās pie idejas definēšanas, gūs ieskatu risināmās problēmas definēšanā, izveidos biznesa un mārketinga plānu un stratēģiju, kā arī apgūs praktiskus rīkus, ar kuru palīdzību iespējams radīt digitālu saturu. Plānotā programma nodrošinās šodienas darba tirgum nepieciešamo prasmju apguvi, veicinot bezdarba samazināšanos un uzņēmējdarbības digitalizāciju.
Savas zināšanas un profesionālo pieredzi meistarklasēs, semināros un lekcijās nodos digitālā mārketinga aģentūras “Digital Drive” vadītāja un radoša direktore Kate Kaulakalna, video montāžas speciālists un režisors Gregors Jānis Mažis, fotogrāfijas skolas “Fotoskola.lv” dibinātājs Mārtiņš Vanags, radošās aģentūras “Raugs” radošā direktore Gundega Kalendra, digitālās komunikācijas vadītāja reklāmas aģentūrā “Guilty” - Anna Holsta, dizainere Dana Marī Klaiva, uzņēmējs, registeracompany.lv dibinātājs Dāvis Suneps, pieredzējis mārketinga konsultants Reins Grants, uzņēmējs, mentors un biznesa stratēģis Dāvids Štēbelis, un biznesa enģelis un uzņēmējs Voldemārs Brēdiķis.
Dalība apmācībās paredzētas sievietēm, kurām ir hobiji, prasmes vai ir idejas digitālās uzņēmējdarbības uzsākšanai, tomēr Covid-19 pandēmijas ietekmē ir zaudējušas ienākumus vai atrodas ārpus aktīvā darba tirgus. Rezultātā dalībnieces būs definējušas un attīstījušas savus produktus/pakalpojumus un ieguvušas praktiskas zināšanas uzņēmējdarbības uzsākšanai digitālajā vidē. Papildus tam, neatkarīgi no veiksmīgas biznesa uzsākšanas, iegūtās zināšanas cels dalībnieču kopējo prasmju līmeni, tādējādi palielinot kvalificētā darbaspēka apjomu darba tirgū. Vienā programmā plānots apmācīt vairāk kā 50 dalībnieces.
Pateicoties atbalstam no British Council pārstāvniecības Latvijā, “People to People Cultural Engagement Programme” ietvaros, tiek piedāvāta pazemināta reģistrācijas maksa - 20 EUR, tām sievietēm, kas Covid-19 pandēmijas negatīvās ietekmes dēļ ir zaudējušas ienākumus vai daļēji/pilnībā zaudējušas darbu. Reģistrējot dalību, nepieciešams atzīmēt, vai pandēmijas ietekmē ir zaudēts darbs, daļēji/pilnībā zaudēti ienākumi. Pilna dalības maksa vienai dalībniecei par 4 nedēļu programmu ir 95,- EUR, kā arī pieejama īpašā reģistrācija, kas iekļauj konsultācijas un atbalstu pēc apmācību beigām, maksa - 165,- eiro.
Reģistrācija un vairāk informācijas - https://www.digip.lv/digital-kick
Sociālajos tīklos - https://www.facebook.com/events/1167057993765097
Projektu rīko Digitālo inovāciju parks, tehnoloģiju un jaunuzņēmumu pārneses asociācija ATAST, sadarbībā ar British Council pārstāvniecību Latvijā.
Vairāk par British Council darbību Latvijā - www.britishcouncil.lv.
Atbalsta HUGO.legal pārstāvniecība Latvijā, digitālā mārketinga aģentūra Digital Drive”, Liepaja TechGirls, reklāmas uzņēmums Voyvi, sporta studija “The Place”, aģentūra “SIA Cindy Media”, reklāmas aģentūra “Guilty”, radošā aģentūra “Raugs”, zīmols DABAdesign, DANA MARI Creative, fotogrāfijas skola FOTOTELPA.LV.