AS “Gaso” darbu ar klientiem klātienē vēl neatjaunos Pilsētas ziņas
Ņemot vērā to, ka COVID-19 izplatība Latvijā līdz galam vēl nav apkarota, un vēloties pasargāt gan klientus, gan akciju sabiedrības “Gaso” (dabasgāzes sadales sistēmas operators) darbiniekus, arī pēc ārkārtējas situācijas atcelšanas pagaidām ne Rīgā (Vagonu ielā 20), ne reģionos klientu apkalpošana klātienē atjaunota netiks.
Uzmanību: visu sadales sistēmas pakalpojumu sniegšana jau ir atjaunota. Ierobežojums saglabājas tikai attiecībā uz GASO Klientu centra un Reģionālo iecirkņu klātienes apmeklējumiem.
GASO aicina izmantot citus saziņas veidus: e-pastu (info@gaso.lv), telefonu (155 un 67369938 katru darba dienu no 8.00 līdz 18.00), ka arī rīku “Mans GASO” dabasgāzes patēriņa datu nodošanai.
Atgādinām, ka par aktuāliem dabasgāzes lietošanas jautājumiem informāciju var atrast GASO mājaslapā: www.gaso.lv
AS “Gaso” ir vienīgais dabasgāzes sadales sistēmas operators Latvijā, kas nodrošina dabasgāzes piegādi no pārvades sistēmas līdz gala patērētājiem. Uzņēmums nodrošina sadales infrastruktūras attīstību, dabasgāzes pieslēgumu izbūvi, sistēmas ekspluatāciju un dabasgāzes uzskaiti, kā arī avārijas dienesta darbību. Akciju sabiedrība “Gaso” ir dibināta 2017. gada 22. novembrī, nodalot no akciju sabiedrības “Latvijas Gāze” sadales sistēmas darbību un izpildot Eiropas Savienības un valsts prasības par dabasgāzes sadales sistēmas neatkarības nodrošināšanu. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir “Latvijas Gāze”, AS “Gaso” ir pilnībā regulēts uzņēmums un darbojas tikai Latvijas teritorijā.