DPD 2019 VN/10, DAUGAVPILS PILSĒTAS DOMES BIROJA TEHNIKAS APKALPOŠANA UN REMONTS 2019.GADĀ
Piedāvājums iesniedzams līdz 2019.gada 24.jūlijam, plkst.10:00 personiski pēc adreses K.Valdemāra iela 1, Daugavpils, LV-5401, 1.stāvā, Informācijas birojā vai elektroniskā veidā uz info@daugavpils.lv . Iesniedzot piedāvājumu elektroniski, piedāvājumam obligāti jābūt parakstītam ar drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu.
Ja piedāvājumu iesniedz personiski, tas iesniedzams aizlīmētā, aizzīmogotā aploksnē/iepakojumā, uz kuras jānorāda:
1. pasūtītāja nosaukums un juridiskā adrese;
2. pretendenta nosaukums, reģistrācijas numurs un juridiskā adrese, iepirkuma nosaukums – “Daugavpils pilsētas domes biroja tehnikas apkalpošana un remonts 2019.gadā”;
3. atzīme: „Neatvērt līdz 2019.gada 24.jūlija, plkst.10:00”.
Piedāvājumam jābūt cauršūtam tā, lai dokumentus nebūtu iespējams atdalīt. Ja Pretendents piedāvājumā iesniedz dokumenta/-u kopiju/-as, kopijas/-u pareizība ir jāapliecina.
Piedāvājums jāsagatavo latviešu valodā. Citā valodā sagatavotiem piedāvājuma dokumentiem jāpievieno pretendenta apliecināts tulkojums latviešu valodā.
Piedāvājums jāparaksta pretendenta paraksttiesīgai personai. Ja piedāvājumu cenu aptaujā paraksta pretendenta pilnvarota persona, pretendenta atlases dokumentiem pievieno attiecīgo pilnvaru.
Būtiski nosacījumi:
1. Pakalpojums tiks iepirkts pa daļām, saskaņā ar Pasūtītāja iepriekšēju pasūtījumu (rakstisku vai mutisku), līgumā noteiktajā kārtībā. Pasūtītājam nav pienākums nopirkt visus tehniskajā specifikācijā uzskaitītos pakalpojumus. Pēc pasūtījuma saņemšanas pakalpojums būs jāizpilda 48 (četrdesmit astoņu) stundu laikā. Transportēšana notiks uz Pakalpojuma sniedzēja rēķina.
2 Pretendentam jābūt pieredzei šāda veida (biroja tehnikas apkalpošana un remonts) pakalpojumu sniegšanā vismaz 2 gadus.