Latviešu
IestatījumiViegli lasīt
Piekļūstams saturs
Fonta izmērs
Kontrasts

DPPI KSP 2018/87N, Transportlīdzekļu momentānā ātruma attēlošanas displeju apkalpošana Daugavpils pilsētā

Pēdējo reizi informācija atjaunota 17.01.2025, 15:06
Identifikācijas numurs:
DPPI KSP 2018/87N
Iepirkuma statuss:
Pabeigts
Iepirkuma tips:
Pakalpojumi
Pasūtītājs:
Daugavpils valstspilsētas pašvaldības iestāde "Komunālās saimniecības pārvalde"
Līgumcena EUR bez PVN:
900.00 €
Publicēšanas datums:
08.10.2018
Iesniegšanas termiņš:
12.10.2018 00:00:00
Pievienotās datnes:

 

APSTIPRINU:

Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes

 „Komunālās saimniecības pārvalde”

vadītājs Aivars Pudāns

 

____personiskais paraksts_____________

2018.gada 08.oktobrī

 

Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāde „Komunālas saimniecības pārvalde”

uzaicina potenciālos pretendentus uz līguma piešķiršanas tiesībām:

Transportlīdzekļu momentānā ātruma attēlošanas displeju apkalpošana Daugavpils pilsētā”, ID Nr.DPPI KSP 2018/87N

 

1.     Uzaicinājuma pamatojums: Publisko iepirkumu likuma 11.panta sestā daļa, ja  kopējā paredzamā līgumcena ir mazāka par 20 000 euro publiskiem būvdarbu līgumiem un mazāka par  10 000 euro publiskiem pakalpojumu līgumiem, tad pasūtītājs ir tiesīgs nepiemērot šo likumu. Sludinājums tiek publicēts pēc brīvprātības principa izpildot likuma “Par valsts un pašvaldību finanšu līdzekļu un mantas izšķērdēšanas novēršanu” prasības.

2.     Pasūtītājs:

Pasūtītāja nosaukums

Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāde „Komunālās saimniecības pārvalde”

Adrese

Saules iela 5a, Daugavpils, LV-5401

Reģ. Nr

90009547852

Kontaktpersona

Oksana Grigorjeva

Tālruņa Nr.

65476321 (Tehniskajos jautājumos), juridiskos 65476474

Darba laiks

Pirmdien

No 08.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 18.00

Otrdien, Trešdien, Ceturtdien

No 08.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 17.00

Piektdien

No 08.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 16.00

  1. Paredzamā līgumcena: līdz EUR 900,00 bez PVN.
  2. Tehniskā specifikācija: (pielikums Nr.2; tehniskās specifikācijas pielikums Nr.1).
  3. Līguma izpildes termiņš:

No līguma parakstīšanas dienas  līdz 2018.gada 31.decembrim.

  1. Nosacījumi dalībai iepirkuma procedūrā

6.1.Pasūtītājs izslēdz pretendentu no dalības procedūrā jebkurā no šādiem gadījumiem:

1) pasludināts pretendenta maksātnespējas process (izņemot gadījumu, kad maksātnespējas procesā tiek piemērota sanācija vai cits līdzīga veida pasākumu kopums, kas vērsts uz parādnieka iespējamā bankrota novēršanu un maksātspējas atjaunošanu), apturēta vai pārtraukta tā saimnieciskā darbība, uzsākta tiesvedība par tā bankrotu vai tas tiek likvidēts;

2) pretendentam Latvijā vai valstī, kurā tas reģistrēts vai kurā atrodas tā pastāvīgā dzīvesvieta, ir nodokļu parādi, tajā skaitā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādi, kas kopsummā kādā no valstīm pārsniedz 150 euro.

3) nav iesniegti kādi no 7.punktā pieprasītiem dokumentiem.

  1. Piedāvājumā jāiekļauj:
    • Pretendenta pieteikums dalībai aptaujā, kas sagatavots atbilstoši 1. pielikumā norādītajai formai;
    • Dokuments, tā kopija vai Uzņēmumu reģistra izziņa par Pretendenta likumiskā pārstāvja vai pilnvarotās personas pilnvarojumu parakstīt iesniegto piedāvājumu un slēgt iepirkumu līgumu. Ja iepirkumu līgumu parakstīs cita persona, jāpievieno attiecīgs šīs personas pilnvarojums.

7.3.Latvijas Republikas Uzņēmuma reģistra vai līdzvērtīgas iestādes citā valstī izsniegtas reģistrācijas

    apliecība vai izziņa, kas apliecina, ka Pretendents reģistrēts likumā noteiktajā kārtībā (kopija). Ja

    piedāvājumu iesniedz piegādātāju apvienība, tad visu uzrādīto apvienības dalībnieku komersanta

    reģistrācijas apliecību kopijas. Par Latvijā reģistrētu pretendentu informācijas tiks iegūta no Latvijas

    Republikas Uznēmumu reģistra.

7.4.Pretendents ir reģistrēts Latvijas Republikas Būvkomersantu reģistrā Tehniskajā specifikācijā minēto darbu

       veikšanai saskaņā ar Būvniecības likuma noteikumiem un Ministru kabineta 2014.gada 25.februāra noteikumiem nr.116 „Būvkomersantu reģistrācijas noteikumi” vai līdzvērtīgā reģistrā ārvalstī, ja reģistrācija paredzēta. Par Latvijā reģistrētu pretendentu informācijas tiks iegūta no Būvniecības Informācijas Sistēmas (BIS).

7.5. Informācija par pretendenta, personu grupas dalībnieku, uzrādīto apakšuzņēmēju personālu, kurš paredzēts attiecīgo darbu veikšanai.

Speciālisti

 (norādīt piesaisti līgumā paredzamajiem darbiem)

Vārds Uzvārds

kvalifikācijas apliecinoši dokumenti 

Pieredze objektos (gados)

Darba vieta

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3. (n)

 

 

 

 

n+1

 

 

 

 

7.6. Pretendenta piedāvātā atbildīgā darbu vadītāja profesionālās kvalifikācijas apliecinošs dokuments  

       elektroietaišu būvdarbu vadīšana vai ceļu būvdarbu vadīšanā (piestādīt sertifikātu kopijas un CV-

       sk.pielikumu Nr.4).

7.7. Apliecinājums, ka Pretendentam ir pieejams personāls, instrumenti, iekārtas un tehniskais aprīkojums, kas

       pretendentam būs nepieciešams iepirkuma līguma izpildei atbilstoši visām tehniskās specifikācijās

       minētajām prasībām.

      7.8. Jābūt civiltiesiskās atbildības apdrošināšanas polisei par Pasūtītājam un trešajām personām  nodarīto

             zaudējumu 10 % apmērā no iesniegtā piedāvājuma vērtības vai apdrošināšanas sabiedrības apliecinājums

             par iespēju apdrošināt  pretendenta civiltiesisko atbildību no iepirkuma līguma noslēgšanas brīža uz darbu

             izpildes termiņu.

      7.9. Finanšu piedāvājums, kas sagatavots atbilstoši 3. pielikumā norādītajai formai. Papildus pretendents

             pievieno izmaksu tāmi, kas sagatavota ievērojot Tehnisko specifikāciju, iekļaujot tajā visas saistītās

             izmaksas.

8.Piedāvājums jāievieto slēgtā aploksnē vai cita veida necaurspīdīgā iepakojumā (kastē vai tml.) tā, lai tajā iekļautā  

   informācija nebūtu redzama un pieejama līdz piedāvājumu atvēršanas brīdim.

8.1. Uz aploksnes (iepakojuma) jānorāda:

8.1.1. Pretendenta nosaukums un adrese;

8.1.2.Pasūtītāja nosaukums un adrese, Uzaicinājuma identifikācijas numurs ID Nr.DPPI KSP 2018/87N.

       8.1.3.norāde „Neatvērt pirms piedāvājumu atvēršanas sanāksmes”.

9.Piedāvājuma izvērtēšanas kritēriji – piedāvājums ar viszemāko cenu. Pasūtītājs no atbilstošajiem   

   piedāvājumiem izvēlas piedāvājumu ar viszemāko cenu un attiecīgo Pretendentu atzīst par uzvarētāju.

10.Pasūtītājs 2 (divu) darbdienu laikā pēc lēmuma pieņemšanas ievieto lēmumu Daugavpils pašvaldības mājas lapā www.daugavpils.lv un skanētu lēmumu nosūta pretendentiem uz e-pastu.

11.Piedāvājums iesniedzams līdz 2018.gada 12.oktobrim plkst.11.00 pēc adreses Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāde „Komunālās saimniecības pārvalde”, Saules ielā 5A, 2.stāvā, 223.kabinetā, Daugavpilī.

 

12.Pielikumi:

Pielikums Nr.1. Pieteikums.

Pielikums Nr.2. Tehniskā specifikācija.

Pielikums Nr.3. Finanšu piedāvājuma veidne.

Pielikums Nr.4  CV

 

 

1.pielikums PIETEIKUMS PAR PIEDALĪŠANOS APTAUJĀ

 

                                                                                                  Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādei „Komunālās saimniecības pārvalde”,                                                                                                                                                                                                                                                

                                                                                                  Saules iela 5A, Daugavpils

                                                                                           

 

PIETEIKUMS PAR PIEDALĪŠANOS APTAUJĀ

 

„Transportlīdzekļu momentānā ātruma attēlošanas displeju apkalpošana Daugavpils pilsētā”, ID Nr.DPPI KSP 2018/87N

 

 

Pretendents [pretendenta nosaukums], reģ. Nr. [reģistrācijas numurs], [adrese], tā [personas, kas paraksta, pilnvarojums, amats, vārds, uzvārds] personā, ar šā pieteikuma iesniegšanu:

 

  1. Piesakās piedalīties aptaujā;
  2. Apņemas ievērot aptaujas prasības;
  3. Apņemas (ja Pasūtītājs izvēlējies šo piedāvājumu) slēgt līgumu un izpildīt visus līguma pamatnosacījumus;
  4. Apliecina, ka ir iesniedzis tikai patiesu informāciju;

 

Pretendents

 

Reģistrācijas Nr.

 

Adrese:

 

Kontaktpersona

 

Kontaktpersonas tālr./fakss, e-pasts

 

Bankas nosaukums, filiāle

 

Bankas kods

 

Norēķinu konts

 

Vārds, uzvārds*

 

Amats

 

Paraksts

 

Datums

 

Zīmogs

 

* Pretendenta vai tā pilnvarotās personas vārds, uzvārds

 

 


 

2.pielikums

 

TEHNISKĀ SPECIFIKĀCIJA

 

Transportlīdzekļu momentānā ātruma attēlošanas displeju apkalpošana Daugavpils pilsētā

 

  1. Uzdevums:

Veikt Daugavpils pilsētas transportlīdzekļu momentānā ātruma attēlošanas displeju remontu, uzturēšanu un to kopšanas pakalpojumus no liguma parakstīšanas dienas līdz 2018.gada 31.decembrim.

 

  1. Paredzamie darba apjomi:

Nr.p.k.

Darbu nosaukums

Mērvienība

Daudzums

1

2

4

5

1

Transportlīdzekļu momentānā ātruma attēlošanas displeju ikdienas apsekošana

reizes

20

2

Transportlīdzekļu momentānā ātruma attēlošanas displeju apkalpošana un remonts

reizes

18

 

3.Nosacījumi:

3.1. Izpildītājs nodrošina regulāru situācijas Daugavpils pilsētas transportlīdzekļu momentānā ātruma attēlošanas displeju apsekošanu,  saskaņā ar displeju izvietojumu adresēm (Pielikumus Nr.1) un veic visus nepieciešamos aprīkojuma remonta un uzturēšanas darbus atbilstoši Pasūtītāja norādījumiem un prasībām;

3.2. Operatīvi veikt iekārtu avārijas remontdarbus vai demontāžas darbus pēc informācijas saņemšanas 3(trīs) stundu laikā, nodrošināt iekārtu nepārtrauktu funkcionalitāti atbilstoši prasībām;

3.3. Darbu izmaksās jāparedz visu nepieciešamo materiālu un būvdarbu izmaksas, nepieciešamo pagaidu pasākumu un darbu izmaksas, kā arī visas izmaksas, kas var būt nepieciešamas, lai nodrošinātu atbilstību saistošām LR likumu un normatīvu prasībām, kā arī jebkuru citu, Tehniskajās specifikācijās minēto darbu pozīciju, kas nav atsevišķi norādītas citviet, izmaksas.

 

4.Darba izpildes termiņi: no līguma parakstīšanas dienas  līdz 2018.gada  31.decembrim.

 

 

Sagatavoja:

Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes

“Komunālās saimniecības pārvalde”

Tehniskās nodaļas vadītāja                                                                                             O.Grigorjeva

 

Saskaņoja:

Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes

“Komunālās saimniecības pārvalde”

Vadītāja vietnieks                                                                                                                 A.Džeriņš

                               

 

 

 

 

 

 

 

 

Tehniskās specifikācijas Pielikums Nr.1

 

 

Transportlīdzekļu momentānā ātruma attēlošanas displeju apsekošanas grafiks.

 

Nr.p.k.

Transportlīdzekļu momentānā ātruma attēlošanas displeju adrese

Apsekošana

reiz./mēn.

Kopā par 2018. gadu

1

Ķiršu ielā 31

8

20

2

Silenes ielā 19

3

18.novembra ielā 349

4

Vidzemes ielā 52

5

Daugavas ielā

6

Aveņu ielā 33

 

Transportlīdzekļu momentānā ātruma attēlošanas displeju apkalpošanas grafiks.

 

Nr.p.k.

Transportlīdzekļu momentānā ātruma attēlošanas displeju adrese

Apkalpošana un remonts reiz./mēn.

Kopā par 2018. gadu

1

Ķiršu ielā 31

1

18

2

Silenes ielā 19

3

18.novembra ielā 349

4

Vidzemes ielā 52

5

Daugavas ielā

6

Aveņu ielā 33

 

 

 

Sagatavoja:

Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes

“Komunālās saimniecības pārvalde”

Tehniskās nodaļas vadītāja                                                                                             O.Grigorjeva

 

 

 

 

 

 

                               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pielikums nr.3

 

FINANŠU PIEDĀVĀJUMS

 

 

Kam:

Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādei „Komunālās saimniecības pārvalde”, Saules ielā 5A, Daugavpils, LV-5401, Latvija

Pretendents vai piegādātāju apvienība:

 

Adrese:

 

Kontaktpersona, tās tālrunis, fakss un e-pasts:

 

Datums:

 

Pretendents vai piegādātāju apvienība Bankas rekvizīti:

 

Piedāvājam veikt: Transportlīdzekļu momentānā ātruma attēlošanas displeju apkalpošanu Daugavpils pilsētā

   saskaņā ar 2018.gada 08.oktobra uzaicinājuma nosacījumiem par piedāvājuma cenu:

 

Cena EUR bez PVN (cipariem un vārdiem)

 

 

 

Mēs apliecinām piedāvājumā sniegto ziņu patiesumu un precizitāti.

Ar šo mēs apstiprinām, ka esam iepazinušies ar uzaicinājuma nosacījumiem un tam pievienoto dokumentāciju, mēs garantējam sniegto ziņu patiesumu un precizitāti.

Apņemamies (ja Pasūtītājs izvēlēsies šo piedāvājumu) slēgt iepirkuma līgumu un izpildīt visus līguma nosacījumus.

Mēs piekrītam visām uzaicinājumā izvirzītajām prasībām.

 

Pretendenta pārstāvis:

 

 

                 (amats, paraksts, vārds, uzvārds, zīmogs)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.pielikums  CV VEIDNE

CURRICULUM VITAE

 

Līguma nosaukums:          ______________________________

Piedāvātais pozīcija projektā:        _______________

 

Uzvārds:  

Vārds:

Dzimšanas datums:

Izglītība:                    

 

 

 

 

 

 

Mācību iestāde:

 

Datums: no / līdz

 

Iegūtais grāds un vai diploms:

 

         

 

Valodas: (zināšanu līmenis no 1 - brīvi līdz 5 - pamatzināšanās)

Valoda

Lasītprasme

Runāt prasme

Rakstītprasme

Latviešu

 

 

 

Angļu

 

 

 

Vācu

 

 

 

Krievu

 

 

 

 

1.

Piederība pie profesionālajām organizācijām:

 

2.

Citas iemaņas:

 

3.

Patreizējais amats:

 

4.

Specializācija:

 

  1. Darba pieredze:

Kompānijas nosaukums:

 

 

 

Adrese:

 

 

 

Datums no / līdz

 

 

 

Amats:

 

 

 

Darba apraksts:

 

 

 

 

 

  1. Profesionālās darbības laikā veiktie nozīmīgākie darbi un projekti:

Darba izpildes gads

Valsts, kompānija

Amats

Klients, darba apraksts

 

 

 

 

  1. Cita saistīta informācija: -

Es, apakšā parakstījies, apliecinu, ka augstākminētais pareizi atspoguļo manu pieredzi un kvalifikāciju.

Ar šo es apņemos

No

Līdz

*

*

                                   * provizoriskie dati

kā _______________________ strādāt pie līguma „______________” izpildes, gadījumā, ja Pretendentam, tiks piešķirtas tiesības slēgt līgumu.

Vārds, uzvārds

 

Paraksts

 

Datums

 

Ar šo apliecinām, ka nepastāv šķēršļi kādēļ <vārds un uzvārds> nevarētu piedalīties <iepirkuma priekšmeta raksturojums> iepriekš minētajos laika posmos, gadījumā, ja Pretendentam tiek piešķirtas tiesības slēgt iepirkuma līgumu un iepirkuma līgums tiek noslēgts.

 

<Darba devēja nosaukums>

<Reģistrācijas numurs>

<Adrese>

<Paraksttiesīgās personas amata nosaukums, vārds un uzvārds>

<Parkasttiesīgās personas paraksts>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Izmantojiet Google Translate, lai tulkotu vietni

Daugavpils valstspilsētas pašvaldība neuzņemas atbildību par tulkojuma precizitāti!