“Maināmo paklāju nomas un servisa pakalpojumu sniegšana”

Pēdējo reizi informācija atjaunota 29.11.2024, 15:16
Iepirkuma statuss:
Aktīvs
Iepirkuma tips:
Pakalpojumi
Pasūtītājs:
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Labiekārtošana-D"
Publicēšanas datums:
20.03.2018
  1. Pasūtītājs:

Pasūtītāja nosaukums

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Labiekārtošana-D"

Adrese

1.Pasažieru  iela 6, Daugavpils, LV-5401

Reģ.Nr.

41503003033

Kontaktpersona

Sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Labiekārtošana-D", juriste Svetlana Pankeviča, tālr.: 65457654, iepirkumi@labiekartosana.lv

Faksa nr.

654 57652

Darba laiks

Pirmdiena

Otrdiena

Trešdiena

Ceturtdiena

Piektdiena

No 08.00 līdz 12.00 un no 12.30 līdz 18.00

No 08.00 līdz 12.00 un no 12.30 līdz 16.30

No 08.00 līdz 12.00 un no 12.30 līdz 16.30

No 08.00 līdz 12.00 un no 12.30 līdz 16.30

No 08.00 līdz 12.00 un no 12.30 līdz 15.00

 

  1. Darba mērķis: Nodrošināt maināmo paklāju nomu un servisa pakalpojumu sniegšanu Pasūtītāja struktūrvienībām.
  2. Veicamo darbu apraksts: saskaņā ar tehnisko specifikāciju pielikumā.
  3. Kritērijs, pēc kura tiks izvēlēts piegādātājs: piedāvājums ar viszemāko cenu.
  4. Pretendents iesniedz piedāvājumu atbilstoši pievienotajiem formām, ievērojot Pasūtītāja norādītas prasībās.
  5. Piedāvājums iesniedzams līdz 2018.gada 26.martam, plkst.: 18.00, Sabiedrībā ar ierobežotu atbildību "Labiekārtošana-D", 1.Pasažieru ielā 6, Daugavpilī, LV-5401, vai elektroniskā veidā uz e-pasta adresi: iepirkumi@labiekartosana.lv, vai info@labiekartosana.lv.
  6. Līguma darbības laiks: 24 mēneši no līguma noslēgšana dienas.
  7. Citi nosacījumi:

8.1.iepirkuma procedūrā drīkst piedalīties LR Komercreģistrā reģistrētas un atbilstošā ārvalstu reģistrā reģistrētas fiziskās, juridiskās personas vai personu apvienības;

8.1.1. Latvijā reģistrētam pretendentam reģistrācijas apliecības kopija nav jāiesniedz;

8.1.2. ja pretendents nav reģistrēts Latvijā, tam jāiesniedz reģistrācijas valstī izsniegtas reģistrācijas apliecības kopija.

8.1.3. Pretendentam ir pieredze līdzīga apjoma piegāžu veikšanā – maināmo paklāju nomas un maiņas nodrošināšanā (vismaz 2 (divas) piegādes). Pieredzi norāda par iepriekšējiem 2 (diviem) gadiem.  Pretendents, kas dibināts vēlāk, apliecina pieredzi par nostrādāto periodu.

8.2. Darbu apmaksas veids: 100% pēcapmaksa.

8.3. Apmaksas termiņš: līdz 30 dienām pēc rēķina saņemšanas.

 

Piezīme: Sludinājums nav pakļauts Publisko iepirkumu likuma tiesiskajam regulējumam, jo paredzamā kopējā līgumcena ir zemāka par euro 10000. Sludinājums tiek publicēts pēc brīvprātības principa, izpildot Publiskas personas finanšu līdzekļu un mantas izšķērdēšanas novēršanas likuma 3. panta trešā punkta prasības.

 

 

 

 

1.Pielikums  

aptaujā par līguma piešķiršanas tiesībām

“Maināmo paklāju nomas  un servisa pakalpojumu sniegšana”


 

PIETEIKUMS PAR PIEDALĪŠANOS APTAUJĀ

par līguma piešķiršanas tiesībām

“Maināmo paklāju nomas  un servisa pakalpojumu sniegšana

                                                                                                 

 

Sabiedrībai ar ierobežotu atbildību

"Labiekārtošana-D" piedalīties aptaujā

1.Pasažieru iela 6, Daugavpils, LV-5401

 

 

Pretendents ________________________________, reģ. Nr. ___________________, juridiskā adrese: ________________________, tā ___________________________ personā, ar šā pieteikuma iesniegšanu:

 

  1. piesakās piedalīties aptaujā par līguma piešķiršanas tiesībām “Maināmo paklāju nomas un servisa pakalpojumu sniegšana”;
  2. apņemas ievērot uzaicinājuma prasības;
  3. apņemas (ja Pasūtītājs izvēlējies šo piedāvājumu) slēgt līgumu un izpildīt visus līguma pamatnosacījumus;
  4. apliecina, ka ir iesniedzis tikai patiesu informāciju.

 

Biroja adrese:

 

Kontaktpersona

 

Kontaktpersonas tālr./fakss, e-pasts

 

Bankas nosaukums, filiāle

 

Bankas kods

 

Norēķinu konts

 

Vārds, uzvārds*

 

Amats

 

Paraksts

 

Datums

 

Zīmogs

 

* Pretendenta vai tā pilnvarotās personas (pievienot pilnvaru) vārds, uzvārds

 

 

 

 

 

 

 

2.Pielikums 

aptaujā par līguma piešķiršanas tiesībām

“Maināmo paklāju nomas  un servisa pakalpojumu sniegšana”

 

 

 

 

APLIECINĀJUMS

 

Par Pretendenta iepriekšējo divu gadu (2016.,2017. un 2018. līdz piedāvājuma iesniegšanas brīdim) pieredzi

 

Nr.

p.k.

Informācija par Pasūtītāju, norādot Pasūtītāja nosaukumu, un kontaktpersonu (vārds, uzvārds, tālruņa numurs, e-pasts)

Īss apraksts (norādīt līguma priekšmetu par ko slēgts līgums ar pasūtītāju) 

 

Pakalpojuma sniegšanas periods

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Apliecinām, ka visi sniegtie pakalpojumi ir veikti atbilstoši attiecīgajiem normatīvajiem aktiem un pienācīgi pabeigti.

 

 

 

 

_______________, 2018.gada _____. _________________

(vieta)                                          (datums)

 

 

_______________________________________ ___________________

(pretendenta pārstāvja amats, vārds, uzvārds)                                   (paraksts)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Pielikums 

aptaujā par līguma piešķiršanas tiesībām

“Maināmo paklāju nomas  un servisa pakalpojumu sniegšana”

 

 

 

 

TEHNISKĀ SPECIFIKĀCIJA – TEHNISKĀ PIEDĀVĀJUMA FORMA

aptaujā par līguma piešķiršanas tiesībām

“Maināmo paklāju nomas  un servisa pakalpojumu sniegšana”

 (Pasūtītāja Tehniskā specifikācija, Pretendenta Tehniskais piedāvājums)

 

Sabiedrībai ar ierobežotu atbildību

"Labiekārtošana-D" piedalīties aptaujā

1.Pasažieru iela 6, Daugavpils, LV-5401



________________________________________________________________________

(Pretendenta nosaukums)

 

__________________________________________________

(Piedāvājuma sagatavošanas vieta)

 

 

  1. Pakalpojums ietver: izpildītājam piederošu paklāju nomu, maiņu un tīrīšanu, atbilstoši pasūtītāja noteiktajam grafikam. Izpildītājam paklāji ir jānomaina un jāpiegādā Pasūtītāja norādītajās vietās, tās darba laikā. Pakalpojums jāveic atbilstoši tehniskajā specifikācijā norādītajām prasībām.
  2. Pielietojums: paklājs paredzēts novietošanai pie ieejām, iekštelpās, kur ir intensīvs cilvēku pieplūdums.
  3. Paklāju nomaiņas biežums: saskaņā ar Tehnisko specifikāciju. Pasūtītājs atkarībā no laika apstākļiem var pieprasīt papildus paklāju nomu, kā arī mainīt paklāja maiņas biežumu.
  4. Paklāju nomaiņas adreses: saskaņā ar pievienoto sarakstu. Ja rodas nepieciešamība, Pasūtītājs var pievienot papildus adreses, saskaņojot ar Pakalpojuma sniedzēju.
  5. Piegādātajiem paklājiem ir jābūt tīriem, nebojātiem, bez plīsumiem un sausiem.
  6. Paklāja laukumam jāsastāv no viena elementa, tas nedrīkst sastāvēt no vairākiem elementiem.
  7. Paklāju izmēri var atšķirties no Tehniskajā specifikācijā norādītajiem izmēriem par ± 5 cm.
  8. Pretendentam Tehniskajā piedāvājumā jāpiedāvā visas tehniskajā specifikācijā norādītās pozīcijas. Gadījumā, ja pretendents kādu no pozīcijām nepiedāvā, piedāvājums tiks noraidīts.

9.Visas piegādes izmaksas un darbarīku noma jāiekļauj piedāvājuma cenā bez PVN.

 

Pretendents ir iepazinies ar Sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Labiekārtošana-D" aptaujas par līguma piešķiršanas tiesībām “Maināmo paklāju nomas  un servisa pakalpojumu sniegšana” prasībām un  iesniedz šādu tehnisko piedāvājumu:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Paklāju apraksti:

 

Nosaukums

Minimālās prasības

Pretendenta piedāvājums*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Neilona paklāji

Izmēri (cm):

85 x 150

 

115 x 200

 

Krāsa:

Tumši pelēks vai brūns

 

Biezums (kopā ar

gumijas pamatni):

6 – 11 mm

 

Malas:

Gumijas pamatne neslīd pa sausu grīdas segumu.

Visiem paklājiem ir pa perimetru grīdai pieguļoša paklāja gumijas mala ne mazāka par 1,5 cm, kas ietilpst paklāja kopējā izmērā.

 

Īpašības

Paklājiem ir efektīvi jāaiztur netīrumus (jāabsorbē netīrumus un mitrumu pie ieejas telpās, darba vietās, kā arī publiskās telpās vestibilos u.c.)

 

 

 

* Pretendenta aizpildīta aile, kurā būs rakstīts tikai "atbilst", tiks uzskatīta par nepietiekošu informāciju.

Jānorāda:

  • katras piedāvātās preces parametru aprakstus, atbilstoši tehniskajai specifikācijai.

 

 

 

Apkalpojamo Pasūtītāja objektu (struktūrvienību) saraksts, maiņas specifikācija:

 

N.p.k.

Piegādes vietas Daugavpils pilsētā

Neilona paklāju apraksts

Apmaiņas biežums

1.Pasažieru iela 6

1

 

izmērs

skaits

ziemā

vasarā

Koridors, pie ieejas durvis

telpās iekšpusē

85X150

1

katru otro nedēļu

katru otro nedēļu

2. kabinets (Personāla daļa)

85X150

1

katru otro nedēļu

katru otro nedēļu

4. kabinets (Lietvedības sekretāre)

85X150

1

katru otro nedēļu

katru otro nedēļu

 

Koridors, Transporta iecirkņa telpās iekšpusē

85X150

1

katru otro nedēļu

katru otro nedēļu

2

18. Novembra iela 214, apbedīšanas birojs

Atvadu zāle

115X200

4

katru otro nedēļu

katru otro nedēļu

 

 

Piezīme: Paklāju nomas un apmaiņas apjomi var mainīties.

 

Norādīt: Pretendenta kontaktpersonas amats, vārds, uzvārds______________darba laiks_____________ tālrunis/i_______  , e-pasts:___________, pakalpojuma defektu pieteikumu iesniegšanai vai papildus pakalpojuma pasūtīšanai.

 

Vārds, uzvārds:      _________________________                     

                       

Amats:       ______________________________                        

                       

Piedāvājums  sagatavots un parakstīts 2018.gada ___. _______________________  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.Pielikums 

aptaujā par līguma piešķiršanas tiesībām

“Maināmo paklāju nomas  un servisa pakalpojumu sniegšana”

 

 

FINANŠU PIEDĀVĀJUMA FORMA

aptaujā par līguma piešķiršanas tiesībām

“Maināmo paklāju nomas  un servisa pakalpojumu sniegšana”

 

 

Sabiedrībai ar ierobežotu atbildību

"Labiekārtošana-D" piedalīties aptaujā

1.Pasažieru iela 6, Daugavpils, LV-5401

________________________________________________________________________

(Pretendenta nosaukums)

 

__________________________________________________

(Piedāvājuma sagatavošanas vieta)

 

 

 

Nr.p.k.

Izmērs (cm)

Krāsa

Nomas maksa par gab., 1 reizei  (EUR bez PVN)

I Neilona paklāji

1.

85 x 150

brūns/tumši pelēks

 

2.

115x 200

brūns/tumši pelēks

 

Summa bez PVN (EUR) par 1+2

 

PVN 21%

 

Kopā

 

 

 

           

 

 

 

 

 

Vārds, uzvārds:      _________________________

   

 

 

 

Amats:       ______________________________

   
   

Piedāvājums  sagatavots un parakstīts 2018.gada ___. _______________________  

 

 

 

 

 

5.Pielikums 

aptaujā par līguma piešķiršanas tiesībām

“Maināmo paklāju nomas  un servisa pakalpojumu sniegšana”

 

 

Līguma projekts 

    

PAKALPOJUMA LĪGUMS Nr. ________

 

Daugavpilī,                                                                    2018gada _____.____________

 

 

____________________________, reģ.nr. ___________________, juridiskā adrese: _____________________________, turpmāk - Pakalpojuma sniedzējs, tās _________________personā, kas darbojas uz __________________ pamata, no vienas puses,

                                                                           un

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Labiekārtošana - D”, reģistrācijas Nr.41503003033, juridiskā adrese: 1.Pasažieru iela 6, Daugavpils, LV-5401, tās valdes locekļa Nikolaja Ignatjeva personā, kurš darbojas uz statūtu pamata, turpmāk – Pasūtītājs, no otras puses, abi kopā saukti – Puses, bet katrs atsevišķi saukti arī kā Puse, pamatojoties uz Publisko iepirkumu likuma 11.panta sesto daļu, kur Pasūtītājs ir tiesīgs nepiemērot Publisko iepirkumu likumu, ja kopējā paredzamā līgumcena ir mazāka par 10 000 euro publiskiem pakalpojuma līgumiem, ievērojot Pasūtītāja 2018.gada ____. marta uzaicinājumu piedalīties aptaujā par līguma piešķiršanas tiesībām Maināmo paklāju nomas  un servisa pakalpojumu sniegšana, ņemot vērā Pakalpojuma sniedzējs 2018.gada ____.martā saņemto piedāvājumu, noslēdza šo līgumu par sekojošo: 

  1. Definīcijas

 

  • Defekti – Pakalpojuma vai Pakalpojuma kvalitātes neatbilstība Latvijas Republikā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, Tehniskajam piedāvājumam vai Līgumam.
  • Aptauja – ziemsliekšņa iepirkums, kas nav pakļauts Publisko iepirkumu likuma regulējumam.
  • Līgums – šis Līgums ar visiem tā pielikumiem, iespējamajiem papildinājumiem un grozījumiem.
  • Līguma summa – maksimāli iespējamā maksa par Pakalpojuma sniegšanu Līgumā noteiktajā kārtībā un apmērā bez pievienotā vērtības nodokļa (turpmāk – PVN).
  • Pārstāvis - Pasūtītāja un/vai Pakalpojuma sniedzēja pilnvarota persona, kura Līguma ietvaros kontrolē līgumsaistību izpildi, pieņem vai nodod Pakalpojumu.
  • Pakalpojums – paklāju noma un maiņa, par kura sniegšanu saskaņā ar aptauju un Pakalpojuma sniedzēja iesniegto piedāvājumu tiek slēgts Līgums.
  • Rēķins – spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem atbilstošs rēķins, ko Pakalpojuma sniedzējs iesniedz Pasūtītājam par Pakalpojuma sniegšanu Līgumā noteiktajā kārtībā.
  • Vienskaitlis (pēc nepieciešamības) ietvers arī daudzskaitli un otrādi; lietvārds, lietots sieviešu dzimtē (pēc nepieciešamības), ietvers arī vīriešu dzimti un otrādi.

 

 

 

 

  1. Līguma priekšmets

 

  • Pasūtītājs pasūta, saņem un apmaksā un Pakalpojuma sniedzējs sniedz Pakalpojumu par Līgumā minēto samaksu Līgumā noteiktajā termiņā, kārtībā un apmērā, saskaņā ar Līgumam pievienotajiem pielikumiem.
  • Pakalpojums tiek nodrošināts atbilstoši Pasūtītāja tehniskajai specifikācijai – tehniskajam piedāvājumam un Pakalpojuma sniedzēja iesniegtajam finanšu piedāvājumam (Līguma 1. un 2.pielikums), Līguma noteikumiem un Latvijas Republikā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.
  • Pakalpojuma sniedzējs garantē, ka Pakalpojums atbilst spēkā esošiem valsts standartiem un citos normatīvajos aktos noteiktajām Pakalpojuma kvalitātes un atbilstības prasībām.

 

  1. Līguma summa un norēķinu kārtība

 

  • Kopējā Līguma summa par Pakalpojumu nedrīkst pārsniegt 2 500, 00 (divi tūkstoši pieci simti euro un 00 centi) EUR bez PVN.
  • Papildus Līguma summai Pasūtītājs maksā Pakalpojuma sniedzējam PVN normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā un apmērā.
  • Pakalpojuma sniedzēja iesniegtajā finanšu piedāvājumā (Līguma 2.pielikums) iekļautā cena par Pakalpojumu ir nemainīga visā Līguma darbības laikā.
  • Pasūtītājs maksā par faktiski pieņemto Pakalpojumu, bet ne vairāk kā 3.1.punktā noteikto summu.
  • Par Pakalpojuma sniedzēja veiktajiem Pakalpojumiem Pasūtītājs apmaksu veic 1 (vienu) reizi mēnesī pārskaitot naudu uz Pakalpojuma sniedzēja bankas kontu 30 (trīsdesmit) dienu laikā pēc Pakalpojuma sniedzēja rēķina saņemšanas dienas.
  • Maksājums tiek uzskatīts par izdarītu brīdī, kad Pasūtītājs veicis maksājumu no sava norēķinu konta.
  • Pakalpojuma sniedzējam nav tiesības visā Līguma darbības laikā palielināt Līguma 2.pielikumā minētās cenas.
  • Pakalpojuma sniedzējs, sagatavojot rēķinu, tajā iekļauj informāciju par Pakalpojumu un tā apjomu, pilnu aptaujas nosaukumu, Līguma datumu un numuru. Ja Pakalpojuma sniedzējs nav iekļāvis šajā Līguma punktā noteikto informāciju rēķinā, Pasūtītājam ir tiesības pieprasīt Pakalpojuma sniedzējam veikt atbilstošas korekcijas un līdz brīdim, kamēr Pakalpojuma sniedzējs nav novērsis nepilnības, neapmaksāt Pakalpojuma sniedzējam pienākošo summu.

 

  1. Pakalpojuma sniegšanas noteikumi un termiņi

 

  • Pakalpojuma sniedzējs Pakalpojuma sniegšanu uzsāk ne vēlāk kā 5 (piecu) darba dienu laikā no Līguma spēkā stāšanās dienas, Pakalpojumu sniegšanu saskaņojot ar Pasūtītāju.
  • Pakalpojuma sniegšanas adreses un kontaktpersonas ir norādītas Pakalpojuma sniegšanas adrešu un kontaktpersonu sarakstā (Līguma 3.pielikums).
  • Pakalpojuma sniegšanas biežums, saskaņā ar tehniskajā specifikācijā-tehniskajā piedāvājumā (Līguma 1.pielikums) norādīto skaitu no Līguma spēkā stāšanās dienas.

 

  1. Pakalpojuma nodošanas un pieņemšanas kārtība

 

  • Lai pieņemtu Pakalpojumu, Pasūtītājs pilnvaro savus Pārstāvjus (Līguma 3.pielikums). Pārstāvju kompetencē ietilpst:
    • kontrolēt Pakalpojumu veikšanas gaitu un kvalitāti;
    • saskaņā ar Līguma noteikumiem, dot Pakalpojuma sniedzējam norādījumus par Pakalpojuma veikšanu;
    • pieņemt veiktos Pakalpojumus un pieteikt pretenzijas;
    • nepieciešamības gadījumā pieprasīt no Pakalpojuma sniedzēja atskaiti par veiktajiem Pakalpojumiem.
  • Ja Pasūtītājs, pieņemot Pakalpojumu, konstatē Defektus, tiek noformēta attiecīga pretenzija un nosūtīta Pakalpojuma sniedzējam, norādot Defektu būtību. Pasūtītājs nepieņem Pakalpojumu, kas neatbilst Līguma nosacījumiem.
  • Defektus var pieteikt pa tālruni___ darba dienās no 00:00-00:00 vai pa e-pastu:___________. Defekti, kuri iesniegti pēc plkst. 00:00, uzskatāmi par iesniegtiem nākamajā darba dienā plkst. 00:00.
  • Pakalpojuma sniedzējs uz sava rēķina novērš konstatētos Defektus Pušu saskaņotā termiņā, bet, ja Puses nespēj vienoties, ne vēlāk kā 5 (piecu) darba dienu laikā pēc defekta akta saņemšanas dienas. Pēc Defektu novēršanas izdarāma atkārtota Pakalpojuma pieņemšana Līgumā noteiktajā kārtībā.
  • Ja aktā minētie Defekti radušies Pakalpojuma sniedzēja darbības vai bezdarbības rezultātā, izdevumi šo neatbilstību novēršanai pilnībā ir jāapmaksā Pakalpojuma sniedzējam.
  • Ja Pasūtītājs vairāk nekā trīs reizes konstatē Defektus vai Defekti netiek novērsti Līgumā noteiktajā kārtībā un termiņā, Pasūtītājam ir tiesības izbeigt Līgumu, informējot par to Pakalpojuma sniedzēju 10 (desmit) dienas pirms izbeigšanas.

 

  1. Pušu pienākumi un tiesības

 

  • Pasūtītājs apņemas veikt maksājumu par saņemto Pakalpojumu Līgumā noteiktajā termiņā un apmērā.
  • Pasūtītājam ir tiesības pieprasīt un saņemt un Pakalpojuma sniedzējam ir pienākums ne vēlāk kā 3 (trīs) darba dienu laikā sniegt informāciju par Līguma izpildes gaitu, Pakalpojuma izpildes laiku vai apstākļiem, kas varētu kavēt Pakalpojumu.
  • Puses Līguma izpildē ievēro Nolikuma, Līguma un normatīvo aktu prasības.
  • Pakalpojuma sniedzējs Pakalpojumu veic patstāvīgi.

 

  1. Nepārvarama vara

 

  • Puses tiek atbrīvotas no atbildības par Līguma pilnīgu vai daļēju neizpildi, ja šāda neizpilde radusies nepārvaramas varas vai ārkārtēja rakstura apstākļu rezultātā, kuru darbība sākusies pēc Līguma noslēgšanas un kurus nevarēja iepriekš ne paredzēt, ne novērst.
  • Pusei, kura atsaucas uz nepārvaramas varas vai ārkārtēja rakstura apstākļu darbību, nekavējoties (ne vēlāk kā 5 (piecu) darba dienu laikā no attiecīgo apstākļu uzzināšanas dienas) par šādiem apstākļiem rakstveidā jāziņo otrai Pusei. Ziņojumā jānorāda, kādā termiņā pēc viņa uzskata ir iespējama un paredzama viņa Līgumā paredzēto saistību izpilde, un, pēc pieprasījuma, šādam ziņojumam ir jāpievieno dokuments, kuru izsniegusi kompetenta institūcija un kura satur ārkārtējo apstākļu darbības apstiprinājumu un to raksturojumu.
  • Ja nepārvaramas varas vai ārkārtēja rakstura apstākļi turpinās ilgāk nekā 30 (trīsdesmit) dienas, jebkura no Pusēm ir tiesīga atteikties no savām līgumsaistībām. Šajā gadījumā neviena no Pusēm nav atbildīga par zaudējumiem, kuri radušies otrai Pusei laika posmā pēc nepārvaramas varas apstākļu iestāšanās.
  1. Pušu atbildība

 

  • Par katru nokavēto Pakalpojuma sniegšanas vai Defektu novēršanas dienu Pakalpojuma sniedzējs maksā Pasūtītājam līgumsodu 0,5% (nulle, komats, pieci procenti) apmērā no Līguma summas, bet ne vairāk par 10% (desmit procenti) no Līguma kopējās summas.
  • Ja Pasūtītājs Līgumā paredzētajā termiņā un apjomā neveic maksājumu par Pakalpojumu, Pakalpojuma sniedzējam ir tiesības pieprasīt no Pasūtītāja līgumsodu 0,5% (nulle, komats, pieci procenti) apmērā no Līguma summas par katru nokavēto maksājuma dienu, bet ne vairāk par 10% (desmit procenti) no Līguma summas.
  • Līgumsoda samaksa neatbrīvo Puses no to saistību pilnīgas izpildes.
  • Gadījumā, ja Pasūtītājam, saskaņā ar Līguma noteikumiem rodas tiesības pieprasīt no Pakalpojuma sniedzēja līgumsodu, Pasūtītājam, iepriekš rakstveidā informējot Pakalpojuma sniedzēju, ir tiesības ieturēt līgumsodu vai jebkuru citu maksājumu no Pakalpojuma sniedzējam izmaksājamām summām.
  • Puses savstarpēji ir atbildīgas par otrai Pusei nodarītajiem tiešajiem zaudējumiem, ja tie radušies vienas Puses, tās darbinieku vai trešo personu darbības vai bezdarbības (tai skaitā, rupjas neuzmanības, ļaunā nolūkā izdarīto darbību vai nolaidības) rezultātā.
  • Ja Pakalpojuma sniedzējs 20 (divdesmit) darba dienu laikā no brīža, kad tam radušās tiesības pieprasīt no Pasūtītāja līgumsodu par maksājuma termiņa kavējumu savas tiesības nav izmantojis, uzskatāms, ka Pakalpojuma sniedzējs ir neatsaucami atteicies no attiecīgā līgumsoda pieprasīšanas.
  1. Konfidencialitāte

 

  • Puses apņemas ievērot konfidencialitāti savstarpējās attiecībās, tajā skaitā:
    • nodrošināt Līgumā minētās informācijas neizpaušanu no trešo personu puses, kas piedalās Līguma izpildē, izņemot valsts un pašvaldību institūcijas, kas tiesību aktos noteiktā kārtībā pieprasa atklāt šādu informāciju;
    • aizsargāt, neizplatīt un bez iepriekšējas savstarpējas rakstiskas saskaņošanas neizpaust trešajām personām pilnīgi vai daļēji ar Līgumu vai citu ar to izpildi saistītu dokumentu saturu, kā arī tehniska, komerciāla un jebkāda cita rakstura informāciju par otras Puses darbību, kas kļuvusi tam pieejama līgumsaistību izpildes gaitā, izņemot Latvijas Republikas normatīvajos aktos paredzētajos gadījumos;
    • Puses vienojas, ka šīs Līguma nodaļas ierobežojumi nav attiecināmi uz publiski pieejamu informāciju, kā arī uz informāciju, ko saskaņā ar Līguma noteikumiem ir paredzēts darīt zināmu trešajām personām.
  • Puses vienojas, ka konfidencialitātes noteikumu neievērošana ir rupjš Līguma pārkāpums, kas cietušajai Pusei dod tiesības prasīt konfidencialitātes noteikumu neievērošanas rezultātā radušos zaudējumu atlīdzināšanu.
  • Šīs Līguma nodaļas noteikumiem nav laika ierobežojuma.

 

  1. Pušu pārstāvji

 

  • No Pasūtītāja puses par Līguma saistību izpildes kontroli atbildīgā persona: ____________________ (vārds, uzvārds), tālrunis ______________, fakss_______, e-pasts: __________________ (turpmāk – Pasūtītāja pārstāvis).
  • Pakalpojuma sniedzēja atbildīgā persona par Līguma izpildi: < >.

 

 

  1. Līguma darbības termiņš un tā grozīšanas, papildināšanas un izbeigšanas kārtība
    • Līgums stājas spēkā no tā parakstīšanas dienas un ir spēkā 24 (divdesmit četrus) mēnešus vai kamēr tiek sasniegta kopējā Līguma summa.
    • Visi Līguma grozījumi un papildinājumi ir spēkā gadījumā, ja tie ir rakstiski, abu Pušu parakstīti.
    • Puses var izbeigt Līgumu pirms termiņa, savstarpēji rakstiski vienojoties.
    • Pasūtītājam ir tiesības vienpusēji izbeigt Līgumu pirms termiņa, informējot Pakalpojuma sniedzēju 15 (piecpadsmit) darba dienas pirms izbeigšanas.
    • Pasūtītājs ir tiesīgs vienpusēji atkāpties no Līguma, ja:
      • ir stājies spēkā tiesas spriedums par Pakalpojuma sniedzēja atzīšanu par maksātnespējīgu vai tiesa ir pieņēmusi lēmumu par Pakalpojuma sniedzēja maksātnespējas procesa ierosināšanu;
      • Pakalpojuma sniedzējs kavē Pakalpojuma izpildi ilgāk par 10 (desmit) dienām.
    • Citos gadījumos Līgumu var izbeigt vienpusēji tikai gadījumos, kas tieši paredzēti Latvijas Republikas normatīvajos aktos.
    • Jebkurā Līguma izbeigšanas gadījumā Pasūtītājs apņemas 20 (divdesmit) darba dienu laikā no tā izbeigšanas brīža izpildīt visas no Līguma izrietošās saistības, kas radušās līdz Līguma izbeigšanas brīdim.

 

  1. Nobeiguma nosacījumi

 

  • Līguma nodaļu virsraksti ir lietoti vienīgi ērtībai un nevar tikt izmantoti Līguma noteikumu interpretācijai.
  • Pusēm ir jāinformē vienai otra 5 (piecu) darba dienu laikā par savu rekvizītu maiņu (nosaukuma, adreses, norēķinu rekvizītu u. tml.). Ja puse neizpilda šī apakšpunkta noteikumus, uzskatāms, ka otra puse ir pilnībā izpildījusi savas saistības, lietojot šajā Līgumā esošo informāciju par otru Pusi. Šajā apakšpunktā minētie nosacījumi attiecas arī uz Līgumā un tā pielikumos minētajiem Pušu pārstāvjiem un to rekvizītiem.
  • Visus strīdus un domstarpības, kas varētu rasties sakarā ar līgumsaistību izpildi, Puses risinās sarunu ceļā. Gadījumā, ja 20 (divdesmit) dienu laikā sarunu ceļā strīds netiks atrisināts, Puses vienojas strīdus risināt tiesā atbilstoši Latvijas Republikas normatīvo aktu prasībām.
  • Līgums sagatavots latviešu valodā, 2 (divos) identiskos eksemplāros ar pielikumiem, kopā uz ___ (___) lapām. Abiem Līguma eksemplāriem ir vienāds juridiskais spēks. Viens no eksemplāriem glabājas pie Pasūtītāja, otrs – pie Pakalpojuma sniedzēja.
  • Jautājumus, ko neregulē Līguma noteikumi, Puses risina saskaņā ar Latvijas Republikā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.
  • Puses ar saviem parakstiem apliecina, ka tām ir saprotams Līguma saturs, nozīme un sekas, tās atzīst Līgumu par pareizu, savstarpēji izdevīgu un labprātīgi vēlas to pildīt.
  • Līgumam pievienotie pielikumi:
    • Pielikums Nr.1 – Tehniskā specifikācija – Tehniskais piedāvājums.
    • Pielikums Nr.2 – Finanšu piedāvājums.
    • Pielikums Nr.3 – Pakalpojuma sniegšanas adreses un kontaktpersonu saraksts.

 

  1. Pušu rekvizīti un paraksti

 

 

Izmantojiet Google Translate, lai tulkotu vietni

Daugavpils valstspilsētas pašvaldība neuzņemas atbildību par tulkojuma precizitāti!