Ūdens paraugu ņemšana Daugavpils pilsētas peldvietās un avotos ar mērķi noskaidrot to atbilstību peldūdens un dzeramā ūdens kvalitātes parametriem
1. Uzaicinājuma pamatojums:
Publisko iepirkumu likuma 11.panta sestā daļa, ja kopējā paredzamā līgumcena ir mazāka par 20 000 euro publiskiem būvdarbu līgumiem un mazāka par 10 000 euro publiskiem pakalpojumu līgumiem, tad pasūtītājs ir tiesīgs nepiemērot šo likumu. Sludinājums tiek publicēts pēc brīvprātības principa izpildot likuma “Par valsts un pašvaldību finanšu līdzekļu un mantas izšķērdēšanas novēršanu” prasības.
2. Pasūtītājs:
Pasūtītāja nosaukums |
Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāde „Komunālās saimniecības pārvalde” |
|
Adrese |
Saules iela 5a, Daugavpils, LV-5401 |
|
Reģ. Nr |
90009547852 |
|
Kontaktpersona |
K.Laizāns |
|
Tālruņa Nr. |
65476480. Mob.29605014(Tehniskajos jautājumos), juridiskos 65476474, mob.20026963 |
|
Darba laiks |
Pirmdien |
No 08.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 18.00 |
Otrdien, Trešdien, Ceturtdien |
No 08.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 17.00 |
|
Piektdien |
No 08.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 16.00 |
- Paredzamā līgumcena: līdz EUR 2 070,00 bez PVN 21%.
- Tehniskā specifikācija: (pielikums Nr.2)
- Līguma izpildes termiņš: no 2018. gada 1.maija līdz 2018. gada 30.septembrim.
- Nosacījumi dalībai iepirkuma procedūrā:
6.1. Pasūtītājs izslēdz pretendentu no dalības procedūrā jebkurā no šādiem gadījumiem:
1)pasludināts pretendenta maksātnespējas process (izņemot gadījumu, kad maksātnespējas procesā tiek piemērots uz
parādnieka maksātspējas atjaunošanu vērsts pasākumu kopums), apturēta tā saimnieciskā darbība vai pretendents
tiek likvidēts;
2) pretendentam Latvijā vai valstī, kurā tas reģistrēts vai kurā atrodas tā pastāvīgā dzīvesvieta, ir nodokļu parādi, tajā
skaitā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādi, kas kopsummā kādā no valstīm pārsniedz 150 euro;
3)nav iesniegti kādi no 7.punktā pieprasītiem dokumentiem.
7.Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
7.1. Pretendenta pieteikums dalībai aptaujā, kas sagatavots atbilstoši 1. pielikumā norādītajai formai.
7.2.Dokuments, tā kopija vai Uzņēmumu reģistra izziņa par Pretendenta likumiskā pārstāvja vai pilnvarotās personas pilnvarojumu parakstīt iesniegto piedāvājumu un slēgt iepirkumu līgumu. Ja iepirkumu līgumu parakstīs cita persona, jāpievieno attiecīgs šīs personas pilnvarojums.
7.3.Latvijas Republikas Uzņēmuma reģistra vai līdzvērtīgas iestādes citā valstī izsniegtas reģistrācijas
apliecība vai izziņa, kas apliecina, ka Pretendents reģistrēts likumā noteiktajā kārtībā (kopija). Ja piedāvājumu iesniedz piegādātāju apvienība, tad visu uzrādīto apvienības dalībnieku komersanta reģistrācijas apliecību kopijas. Par Latvijā reģistrētu pretendentu informācijas tiks iegūta no Latvijas Republikas Uznēmumu reģistra.
7.4. Apliecinājums, ka Pretendentam ir pieejams personāls, instrumenti, iekārtas un tehniskais aprīkojums, kas
pretendentam būs nepieciešams līguma izpildei atbilstoši visām tehniskās specifikācijās minētajām prasībām.
- Licences (atļaujas) kopija par atļauju testēt ūdens paraugus.
7.6.Finanšu piedāvājums, kas sagatavots atbilstoši 3. pielikumā norādītajai formai . Papildus pretendents pievieno
izmaksu tāmi, kas sagatavota ievērojot Tehnisko specifikāciju, iekļaujot tajā visas saistītās izmaksas.
8.Piedāvājums jāievieto slēgtā aploksnē vai cita veida necaurspīdīgā iepakojumā (kastē vai tml.) tā, lai tajā iekļautā informācija nebūtu redzama un pieejama līdz piedāvājumu atvēršanas brīdim.
8.1. Uz aploksnes (iepakojuma) jānorāda:
8.1.1. Pretendenta nosaukums un adrese;
8.1.2.Pasūtītāja nosaukums un adrese, Uzaicinājuma identifikācijas numurs ID Nr.DPPI KSP 2018/21N.
8.1.3.norāde „Neatvērt pirms piedāvājumu atvēršanas sanāksmes”.
- Piedāvājuma izvērtēšanas kritēriji – piedāvājums ar viszemāko cenu. Pasūtītājs no atbilstošajiem piedāvājumiem izvēlas piedāvājumu ar viszemāko cenu un attiecīgo Pretendentu atzīst par uzvarētāju.
10.Pasūtītājs 2 (divu) darbdienu laikā pēc lēmuma pieņemšanas ievieto lēmumu Daugavpils pašvaldības mājas lapā www.daugavpils.lv.
11.Piedāvājums iesniedzams līdz 2018.gada 18.aprīlim plkst.11.00 pēc adreses Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādē „Komunālās saimniecības pārvalde”, Saules ielā 5A, Daugavpilī, 2.stāvā, 223.kab.(juristei).
12.Pielikumi:
Pielikums Nr.1. Pieteikums.
Pielikums Nr.2. Tehniskā specifikācija.
Pielikums Nr.3. Finanšu piedāvājuma veidne.
Pielikums Nr.4 PARAUGS
1.pielikums PIETEIKUMS PAR PIEDALĪŠANOS APTAUJĀ
Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādei „Komunālās saimniecības pārvalde”,
Saules iela 5A, Daugavpils
PIETEIKUMS PAR PIEDALĪŠANOS APTAUJĀ
Ūdens paraugu ņemšana Daugavpils pilsētas peldvietās un avotos ar mērķi noskaidrot to atbilstību peldūdens un dzeramā ūdens kvalitātes parametriem
ID DPPI KSP 2018/21N
Pretendents [pretendenta nosaukums], reģ. Nr. [reģistrācijas numurs], [adrese], tā [personas, kas paraksta, pilnvarojums, amats, vārds, uzvārds] personā, ar šā pieteikuma iesniegšanu:
- Piesakās piedalīties aptaujā;
- Apņemas ievērot aptaujas prasības;
- Apņemas (ja Pasūtītājs izvēlējies šo piedāvājumu) slēgt līgumu un izpildīt visus līguma pamatnosacījumus;
- Apliecina, ka ir iesniedzis tikai patiesu informāciju;
Pretendents |
|
Reģistrācijas Nr. |
|
Adrese: |
|
Kontaktpersona |
|
Kontaktpersonas tālr./fakss, e-pasts |
|
Bankas nosaukums, filiāle |
|
Bankas kods |
|
Norēķinu konts |
|
Vārds, uzvārds* |
|
Amats |
|
Paraksts |
|
Datums |
|
Zīmogs |
|
* Pretendenta vai tā pilnvarotās personas vārds, uzvārds
2.pielikums Tehniskā specifikācija
TEHNISKĀ SPECIFIKĀCIJA
Ūdens paraugu ņemšana Daugavpils pilsētas peldvietās un avotos ar mērķi noskaidrot to atbilstību peldūdens un dzeramā ūdens kvalitātes parametriem
- Uzdevumi:
1)Veikt peldvietu ūdens paraugu ņemšanu un to analizēšanu;
2) Veikt avotu ūdens paraugu ņemšanu un to analizēšanu.
- Paraugu ņemšanas vietas un regularitāte:
Nr.p.k. |
Paraugu ņemšanas vieta |
Paraugu ņemšanas biežums |
1. |
Lielā Stropu ezera centrālā peldvieta |
Reizi mēnesī pēc Pasūtītāja norādījumiem (maijs, jūnijs, jūlijs, augusts, septembris) |
2. |
Lielā Stropu ezera peldvieta “Stropu Vilnis” |
Reizi mēnesī pēc Pasūtītāja norādījumiem (maijs, jūnijs, jūlijs, augusts, septembris) |
3. |
Ruģeļu ūdenskrātuves peldvieta |
Reizi mēnesī pēc Pasūtītāja norādījumiem (maijs, jūnijs, jūlijs, augusts, septembris) |
4. |
Stropaka ezera peldvieta |
Reizi mēnesī pēc Pasūtītāja norādījumiem (maijs, jūnijs, jūlijs, augusts, septembris) |
5. |
Šūņu ezera peldvieta aiz bijušās 7.pamatskolas ēkas |
Reizi mēnesī pēc Pasūtītāja norādījumiem (maijs, jūnijs, jūlijs, augusts, septembris) |
6. |
Porohovkas ezera peldvieta |
Reizi mēnesī pēc Pasūtītāja norādījumiem (maijs, jūnijs, jūlijs, augusts, septembris) |
7. |
Mazā Stropu ezera peldvieta |
Reizi mēnesī pēc Pasūtītāja norādījumiem (maijs, jūnijs, jūlijs, augusts, septembris) |
8. |
Esplanādes ūdenskrātuves peldvieta |
Reizi mēnesī pēc Pasūtītāja norādījumiem (maijs, jūnijs, jūlijs, augusts, septembris) |
9. |
Plotičku ezera peldvieta |
Reizi mēnesī pēc Pasūtītāja norādījumiem (maijs, jūnijs, jūlijs, augusts, septembris) |
10. |
Zirgezera peldvieta |
Reizi mēnesī pēc Pasūtītāja norādījumiem (maijs, jūnijs, jūlijs, augusts, septembris) |
11. |
Gubiščes ezera peldvieta |
Reizi mēnesī pēc Pasūtītāja norādījumiem (maijs, jūnijs, jūlijs, augusts, septembris) |
12. |
Lielā Trijkārtu ezera peldvieta |
Reizi mēnesī pēc Pasūtītāja norādījumiem (maijs, jūnijs, jūlijs, augusts, septembris) |
13. |
Avots Avotiņa parka teritorijā |
Reizi jūlijā pēc Pasūtītāja norādījumiem |
14. |
Avots Mežciema mikrorajonā |
Reizi jūlijā pēc Pasūtītāja norādījumiem |
15. |
Avots Čerepovas mikrorajonā |
Reizi jūlijā pēc Pasūtītāja norādījumiem |
3.Prasības pretendentam:
1) Ūdens paraugu ņemšanu veic Izpildītāja pārstāvis Pasūtītāja pārstāvja klātbūtnē, kurš norāda konkrētu paraugu ņemšanas vietu ūdenstilpnē;
2) Pasūtītājs nodrošina Izpildītāja pārstāvja nogādāšanu līdz paraugu ņemšanas vietai ar savu transportu;
3) Peldūdens paraugu ņemšana jāveic saskaņā ar LVS ISO 5667-4:2016 standartā noteiktajām prasībām un paraugiem jānosaka šādi rādītāji:
Nr.p.k. |
Rādītājs |
Analīzes standartmetode |
1. |
Zarnu enterokoki (KVV/100 ml) |
LVS EN ISO 7899-2:2006 |
2. |
Escherichia coli (KVV/100 ml) |
LVS EN ISO 9308-2:2014 |
3. |
Zilaļģu un citu fitoplanktona aļģu ziedēšana |
Vizuāla pārbaude |
4. |
Naftasprodukti |
Organoleptiska un vizuāla pārbaude |
5. |
Virsmas aktīvās vielas |
Vizuāla pārbaude |
6. |
Piesārņojums ar peldošiem un citiem atkritumiem |
Vizuāla pārbaude |
7. |
Caurspīdība |
Vēlams - BIOR-T-012-076-2006/2 |
8. |
Izšķīdušais skābeklis |
Vēlams - LVS EN ISO 5814:2013 |
9. |
Krāsainība |
Vēlams - LVS EN ISO 7887:2012 C metode |
4) Avotu ūdens paraugu ņemšana jāveic saskaņā ar LVS EN ISO 19458:2006 (m/b) un LVS ISO 5667-5:2007 standartos noteiktajām prasībām un paraugiem jānosaka šādi rādītāji:
Nr.p.k. |
Rādītājs |
Analīzes standartmetode |
1. |
Koliformu un Escherichia coli skaits |
LVS EN ISO 9308-1:2014+A1:2017 |
2. |
Duļķainība |
Vēlams - LVS EN ISO 7027-1:2016 |
3. |
Kopējā dzelzs |
Vēlams - LVS ISO 17294-2:2016 |
4. |
Krāsainība |
Vēlams - LVS EN ISO 7887:2012 C metode |
6. |
Amonija joni |
Vēlams - LVS ISO 7150-1:1984 |
7. |
pH |
Vēlams - LVS EN ISO 10523:2012 |
8. |
Smaržas, garšas intensitāte |
Vēlams - GOST 3351-74 p.2, p.3. |
9. |
Elektrovadītspēja |
Vēlams - LVS EN 27888:1993 |
10. |
Summārais kalcijs un magnijs |
Vēlams - LVS ISO 6059:1984 |
- Īpašie noteikumi:
- Peldvietu ūdens paraugus ir tiesīgas testēt laboratorijas, kuras ir akreditētas nacionālajā akreditācijas institūcijā saskaņā ar normatīvajiem aktiem par atbilstības novērtēšanas institūciju novērtēšanu, akreditāciju un uzraudzību.
- Paraugu ņemšanas izmaksas tāmē ir jāatspoguļo kā atsevišķa pozīcija;
- Atzinumā par peldvietas ūdens kvalitāti obligāti jānorāda rekomendācijas par ierobežojumiem peldēties, ja iegūtie analīžu rezultāti parāda paaugstinātu zarnu enterokoku vai Escherichia coli baktēriju daudzumu, kas pārsniedz drošai peldēšanai noteiktos robežlielumus;
- Traukiem, kuros tiek veikta analīžu paraugu ņemšana un pārvadāšana, jābūt steriliem, caurspīdīgiem un no bezkrāsaina materiāla (stikls / plastmasa – polietilēns vai polipropilēns);
- Paraugu transportēšana jāveic termosomās, kurās jāglabā paraugus tumsā un 40C ± 30C temperatūrā;
- Ūdens paraugu analīzēm jābūt uzsāktiem tajā dienā, kad tie tiek noņemti.
- Darbu izpildes termiņš:
No 2018. gada 1.maija līdz 2018. gada 30.septembrim
Sastādīja:
Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes
„Komunālās saimniecības pārvalde” vides inženieris /personiskais paraksts/ K.Laizāns
Saskaņoja:
Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes
„Komunālās saimniecības pārvalde” tehniskais direktors /personiskais paraksts/ T.Binders
- 3. pielikums FINANŠU PIEDĀVĀJUMS
Kam: |
Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādei „Komunālās saimniecības pārvalde”, Saules ielā 5A, Daugavpils, LV-5401, Latvija |
Pretendents vai piegādātāju apvienība: |
|
Adrese: |
|
Kontaktpersona, tās tālrunis, fakss un e-pasts: |
|
Datums: |
|
Pretendents vai piegādātāju apvienība Bankas rekvizīti: |
|
Piedāvājam veikt: Ūdens paraugu ņemšanu Daugavpils pilsētas peldvietās un avotos ar mērķi noskaidrot to atbilstību peldūdens un dzeramā ūdens kvalitātes parametriemsaskaņā ar 2018.gada 11.apriļa uzaicinājuma nosacījumiem par piedāvājuma cenu:
Cena EUR bez PVN (cipariem un vārdiem) |
|
Mēs apliecinām piedāvājumā sniegto ziņu patiesumu un precizitāti.
Ar šo mēs apstiprinām, ka esam iepazinušies ar uzaicinājuma „Ūdens paraugu ņemšana Daugavpils pilsētas peldvietās un avotos ar mērķi noskaidrot to atbilstību peldūdens un dzeramā ūdens kvalitātes parametriem”
ID DPPI KSP 2018/21N nosacījumiem un tam pievienoto dokumentāciju, mēs garantējam sniegto ziņu patiesumu un precizitāti.
Apņemamies (ja Pasūtītājs izvēlēsies šo piedāvājumu) slēgt iepirkuma līgumu un izpildīt visus līguma nosacījumus.
Mēs piekrītam visām uzaicinājumā izvirzītajām prasībām.
Pretendenta pārstāvis: |
|
|
(amats, paraksts, vārds, uzvārds, zīmogs) |
4.pielikums PARAUGS
TĀME
Ūdens paraugu ņemšana Daugavpils pilsētas peldvietās un avotos ar mērķi noskaidrot to atbilstību peldūdens un dzeramā ūdens kvalitātes parametriem”, ID Nr.DPPI KSP 2017/21N
Nr.p.k. |
Darbu nosaukums |
Mērvienība |
Daudzums |
Vienības cena, EUR |
Kopā (EUR) |
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kopā: |
|
||||
PVN 21%: |
|
||||
Pavisam kopā: |
|
Pretendenta pārstāvis: |
|
|
(amats, paraksts, vārds, uzvārds, zīmogs) |