Baltā amūra mazuļu piegāde, ielaišana Daugavpils pilsētas pašvaldības ūdenstilpnēs
1. Uzaicinājuma pamatojums:
Publisko iepirkumu likuma 11.panta sestā daļa, ja kopējā paredzamā līgumcena ir mazāka par 20 000 euro publiskiem būvdarbu līgumiem un mazāka par 10 000 euro publiskiem pakalpojumu līgumiem, tad pasūtītājs ir tiesīgs nepiemērot šo likumu. Sludinājums tiek publicēts pēc brīvprātības principa izpildot likuma “Par valsts un pašvaldību finanšu līdzekļu un mantas izšķērdēšanas novēršanu” prasības.
2. Pasūtītājs:
Pasūtītāja nosaukums |
Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāde „Komunālās saimniecības pārvalde” |
|
Adrese |
Saules iela 5a, Daugavpils, LV-5401 |
|
Reģ. Nr |
90009547852 |
|
Kontaktpersona |
Kaspars Laizāns |
|
Tālruņa Nr. |
65476480. Mob.29605014(Tehniskajos jautājumos), juridiskos 65476474 |
|
Darba laiks |
Pirmdien |
No 08.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 18.00 |
Otrdien, Trešdien, Ceturtdien |
No 08.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 17.00 |
|
Piektdien |
No 08.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 16.00 |
- Paredzamā līgumcena: līdz EUR 3 300,00 bez PVN 21%.
- Tehniskā specifikācija: (pielikums Nr.2)
- Līguma izpildes termiņš: līdz 2018.gada 07.maijam.
- Nosacījumi dalībai iepirkuma procedūrā:
6.1. Pasūtītājs izslēdz pretendentu no dalības procedūrā jebkurā no šādiem gadījumiem:
1)pasludināts pretendenta maksātnespējas process (izņemot gadījumu, kad maksātnespējas procesā tiek piemērots uz
parādnieka maksātspējas atjaunošanu vērsts pasākumu kopums), apturēta tā saimnieciskā darbība vai pretendents
tiek likvidēts;
2) pretendentam Latvijā vai valstī, kurā tas reģistrēts vai kurā atrodas tā pastāvīgā dzīvesvieta, ir nodokļu parādi, tajā
skaitā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādi, kas kopsummā kādā no valstīm pārsniedz 150 euro;
3)nav iesniegti kādi no 7.punktā pieprasītiem dokumentiem.
7.Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
7.1. Pretendenta pieteikums dalībai aptaujā, kas sagatavots atbilstoši 1. pielikumā norādītajai formai.
7.2.Dokuments, tā kopija vai Uzņēmumu reģistra izziņa par Pretendenta likumiskā pārstāvja vai pilnvarotās personas pilnvarojumu parakstīt iesniegto piedāvājumu un slēgt iepirkumu līgumu. Ja iepirkumu līgumu parakstīs cita persona, jāpievieno attiecīgs šīs personas pilnvarojums.
7.3.Latvijas Republikas Uzņēmuma reģistra vai līdzvērtīgas iestādes citā valstī izsniegtas reģistrācijas
apliecība vai izziņa, kas apliecina, ka Pretendents reģistrēts likumā noteiktajā kārtībā (kopija). Ja piedāvājumu iesniedz piegādātāju apvienība, tad visu uzrādīto apvienības dalībnieku komersanta reģistrācijas apliecību kopijas. Par Latvijā reģistrētu pretendentu informācijas tiks iegūta no Latvijas Republikas Uznēmumu reģistra.
7.4. Apliecinājums, ka Pretendentam ir pieejams personāls, instrumenti, iekārtas un tehniskais aprīkojums, kas
pretendentam būs nepieciešams līguma izpildei atbilstoši visām tehniskās specifikācijās minētajām prasībām.
- Apliecinošs dokuments, ka zivju audzētava, kura audzē mazuļus zivju resursu pavairošanai dabiskajās ūdenstilpēs, ir atzīta Pārtikas un veterinārajā dienestā.
7.6.Finanšu piedāvājums un izmaksu Tāme.
8.Piedāvājums jāievieto slēgtā aploksnē vai cita veida necaurspīdīgā iepakojumā (kastē vai tml.) tā, lai tajā iekļautā informācija nebūtu redzama un pieejama līdz piedāvājumu atvēršanas brīdim.
8.1. Uz aploksnes (iepakojuma) jānorāda:
8.1.1. Pretendenta nosaukums un adrese;
8.1.2.Pasūtītāja nosaukums un adrese, Uzaicinājuma identifikācijas numurs ID Nr.DPPI KSP 2018/24N.
8.1.3.norāde „Neatvērt pirms piedāvājumu atvēršanas sanāksmes”.
- Piedāvājuma izvērtēšanas kritēriji – piedāvājums ar viszemāko cenu. Pasūtītājs no atbilstošajiem piedāvājumiem izvēlas piedāvājumu ar viszemāko cenu un attiecīgo Pretendentu atzīst par uzvarētāju.
10.Pasūtītājs 2 (divu) darbdienu laikā pēc lēmuma pieņemšanas ievieto lēmumu Daugavpils pašvaldības mājas lapā www.daugavpils.lv.
11.Piedāvājums iesniedzams līdz 2018.gada 23.aprīlim plkst.11.00 pēc adreses Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādē „Komunālās saimniecības pārvalde”, Saules ielā 5A, Daugavpilī, 2.stāvā, 223.kab.(juristei).
12.Pielikumi:
Pielikums Nr.1. Pieteikums.
Pielikums Nr.2. Tehniskā specifikācija.
Pielikums Nr.3. Finanšu piedāvājuma veidne.
1.pielikums PIETEIKUMS PAR PIEDALĪŠANOS APTAUJĀ
Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādei „Komunālās saimniecības pārvalde”,
Saules iela 5A, Daugavpils
PIETEIKUMS PAR PIEDALĪŠANOS APTAUJĀ
Baltā amūra mazuļu piegāde, ielaišana Daugavpils pilsētas pašvaldības ūdenstilpnēs
ID DPPI KSP 2018/24N
Pretendents [pretendenta nosaukums], reģ. Nr. [reģistrācijas numurs], [adrese], tā [personas, kas paraksta, pilnvarojums, amats, vārds, uzvārds] personā, ar šā pieteikuma iesniegšanu:
- Piesakās piedalīties aptaujā;
- Apņemas ievērot aptaujas prasības;
- Apņemas (ja Pasūtītājs izvēlējies šo piedāvājumu) slēgt līgumu un izpildīt visus līguma pamatnosacījumus;
- Apliecina, ka ir iesniedzis tikai patiesu informāciju;
Pretendents |
|
Reģistrācijas Nr. |
|
Adrese: |
|
Kontaktpersona |
|
Kontaktpersonas tālr./fakss, e-pasts |
|
Bankas nosaukums, filiāle |
|
Bankas kods |
|
Norēķinu konts |
|
Vārds, uzvārds* |
|
Amats |
|
Paraksts |
|
Datums |
|
Zīmogs |
|
* Pretendenta vai tā pilnvarotās personas vārds, uzvārds
2.pielikums TEHNISKĀ SPECIFIKĀCIJA
TEHNISKĀ SPECIFIKĀCIJA
Baltā amūra mazuļu piegāde, ielaišana Daugavpils pilsētas pašvaldības ūdenstilpnēs
- Uzdevums: baltā amūra mazuļu (ar vidējo svaru 100 - 300 g) piegāde un ielaišana Daugavpils pilsētas pašvaldības ūdenstilpnēs.
- Darba apjomi:
Darba veids |
Mērvienība |
Kopējais apjoms
|
|
Baltā amūra mazuļu (ar vidējo svaru 100-300 g) piegāde un ielaišana Daugavpils pilsētas pašvaldības ūdenstilpnēs |
gab. |
1370 |
- Tehniskās prasības:
3.1. Piegādājamo un ielaižamo baltā amūra mazuļiem (ar vidējo svaru 100-300 g) jābūt piegādātiem no Pārtikas un veterinārajā dienestā sertificēta akvakultūras uzņēmuma.
- Speciālie noteikumi:
4.1. Pretendentam visi zivju resursu atražošanas pasākumi (zivju ielaišana un atbilstošā dokumentēšana) jāveic saskaņā ar Latvijas Republikas Ministru Kabineta noteikumiem Nr.381 “Kārtība, kādā uzskaitāmi un ielaižami dabiskajās ūdenstilpēs zivju resursu atražošanai un pavairošanai paredzētie zivju mazuļi”.
- Darbu izpildes termiņš: līdz 2018.gada 7.maijam.
Sastādīja:
Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes
„Komunālās saimniecības pārvalde”
vides inženieris K.Laizāns
Saskaņoja:
Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes
„Komunālās saimniecības pārvalde”
tehniskais direktors T.Binders
- 3. pielikums FINANŠU PIEDĀVĀJUMS
Kam: |
Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādei „Komunālās saimniecības pārvalde”, Saules ielā 5A, Daugavpils, LV-5401, Latvija |
Pretendents vai piegādātāju apvienība: |
|
Adrese: |
|
Kontaktpersona, tās tālrunis, fakss un e-pasts: |
|
Datums: |
|
Pretendents vai piegādātāju apvienība Bankas rekvizīti: |
|
Piedāvājam sniegt pakalpojumu, saskaņā ar 2018.gada 17.aprīļa uzaicinājuma nosacījumiem par piedāvājuma cenu:
Nr. p.k. |
Darba veids |
Mērvienība |
Kopējais apjoms
|
Vienības cena EUR bez PVN |
Kopējā cena EUR bez PVN |
1. |
Baltā amūra mazuļu (ar vidējo svaru 100-300 g) piegāde un ielaišana Daugavpils pilsētas pašvaldības ūdenstilpēs |
gab. |
1370 |
|
|
|
Pavisam kopā EUR: |
|
|
|
|
|
PVN21% EUR: |
|
|
|
|
|
Kopā ar PVN 21% EUR: |
|
|
|
|
Mēs apliecinām piedāvājumā sniegto ziņu patiesumu un precizitāti.
Ar šo mēs apstiprinām, ka esam iepazinušies ar uzaicinājuma „ Baltā amūra mazuļu piegāde, ielaišana Daugavpils pilsētas pašvaldības ūdenstilpnēs .” ID DPPI KSP 2018/24N noteikumiem un tam pievienoto dokumentāciju, mēs garantējam sniegto ziņu patiesīgumu un precizitāti.
Apņemamies (ja Pasūtītājs izvēlēsies šo piedāvājumu) slēgt iepirkuma līgumu un izpildīt visus līguma nosacījumus.
Mēs piekrītam visām uzaicinājumā nolikumā izvirzītajām prasībām.
Pretendenta pārstāvis: |
|
|
(amats, paraksts, vārds, uzvārds, zīmogs) |