VELOMARŠRUTU NR. 778 UN NR. 35 ZĪMJU IZGATAVOŠANA UN UZSTĀDĪŠANA, DAUGAVPILĪ
1. Uzaicinājuma pamatojums:
Publisko iepirkumu likuma 11.panta sestā daļa, ja kopējā paredzamā līgumcena ir mazāka par 20 000 euro publiskiem būvdarbu līgumiem un mazāka par 10 000 euro publiskiem pakalpojumu līgumiem, tad pasūtītājs ir tiesīgs nepiemērot šo likumu. Sludinājums tiek publicēts pēc brīvprātības principa izpildot likuma “Par valsts un pašvaldību finanšu līdzekļu un mantas izšķērdēšanas novēršanu” prasības.
2. Pasūtītājs:
Pasūtītāja nosaukums |
Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāde „Komunālās saimniecības pārvalde” |
|
Adrese |
Saules iela 5a, Daugavpils, LV-5401 |
|
Reģ. Nr |
90009547852 |
|
Kontaktpersona |
O.Grigorjeva |
|
Tālruņa Nr. |
65476321. Mob.29800308(Tehniskajos jautājumos), juridiskos 65476474, mob.20026963 |
|
Darba laiks |
Pirmdien |
No 08.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 18.00 |
Otrdien, Trešdien, Ceturtdien |
No 08.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 17.00 |
|
Piektdien |
No 08.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 16.00 |
- Paredzamā līgumcena: līdz EUR 2 150,00 bez PVN 21%.
- Tehniskā specifikācija: (pielikums Nr.2)
- Līguma izpildes termiņš: 1/viens/ mēnesis no līguma noslēgšanas dienas.
- Nosacījumi dalībai iepirkuma procedūrā:
6.1. Pasūtītājs izslēdz pretendentu no dalības procedūrā jebkurā no šādiem gadījumiem:
1)pasludināts pretendenta maksātnespējas process (izņemot gadījumu, kad maksātnespējas procesā tiek piemērots uz
parādnieka maksātspējas atjaunošanu vērsts pasākumu kopums), apturēta tā saimnieciskā darbība vai pretendents
tiek likvidēts;
2) pretendentam Latvijā vai valstī, kurā tas reģistrēts vai kurā atrodas tā pastāvīgā dzīvesvieta, ir nodokļu parādi, tajā
skaitā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādi, kas kopsummā kādā no valstīm pārsniedz 150 euro;
3)nav iesniegti kādi no 7.punktā pieprasītiem dokumentiem.
7.Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
7.1. Pretendenta pieteikums dalībai aptaujā, kas sagatavots atbilstoši 1. pielikumā norādītajai formai.
7.2.Dokuments, tā kopija vai Uzņēmumu reģistra izziņa par Pretendenta likumiskā pārstāvja vai pilnvarotās personas pilnvarojumu parakstīt iesniegto piedāvājumu un slēgt iepirkumu līgumu. Ja iepirkumu līgumu parakstīs cita persona, jāpievieno attiecīgs šīs personas pilnvarojums.
7.3.Latvijas Republikas Uzņēmuma reģistra vai līdzvērtīgas iestādes citā valstī izsniegtas reģistrācijas
apliecība vai izziņa, kas apliecina, ka Pretendents reģistrēts likumā noteiktajā kārtībā (kopija). Ja piedāvājumu iesniedz piegādātāju apvienība, tad visu uzrādīto apvienības dalībnieku komersanta reģistrācijas apliecību kopijas. Par Latvijā reģistrētu pretendentu informācijas tiks iegūta no Latvijas Republikas Uznēmumu reģistra.
7.4. Apliecinājums, ka Pretendentam ir pieejams personāls, instrumenti, iekārtas un tehniskais aprīkojums, kas
pretendentam būs nepieciešams līguma izpildei atbilstoši visām tehniskās specifikācijās minētajām prasībām.
7.5.Finanšu piedāvājums, kas sagatavots atbilstoši 3. pielikumā norādītajai formai . Papildus pretendents pievieno
izmaksu tāmi, kas sagatavota ievērojot Tehnisko specifikāciju, iekļaujot tajā visas saistītās izmaksas.
8.Piedāvājums jāievieto slēgtā aploksnē vai cita veida necaurspīdīgā iepakojumā (kastē vai tml.) tā, lai tajā iekļautā informācija nebūtu redzama un pieejama līdz piedāvājumu atvēršanas brīdim.
8.1. Uz aploksnes (iepakojuma) jānorāda:
8.1.1. Pretendenta nosaukums un adrese;
8.1.2.Pasūtītāja nosaukums un adrese, Uzaicinājuma identifikācijas numurs ID Nr.DPPI KSP 2018/26N.
8.1.3.norāde „Neatvērt pirms piedāvājumu atvēršanas sanāksmes”.
- Piedāvājuma izvērtēšanas kritēriji – piedāvājums ar viszemāko cenu. Pasūtītājs no atbilstošajiem piedāvājumiem izvēlas piedāvājumu ar viszemāko cenu un attiecīgo Pretendentu atzīst par uzvarētāju.
10.Pasūtītājs 2 (divu) darbdienu laikā pēc lēmuma pieņemšanas ievieto lēmumu Daugavpils pašvaldības mājas lapā www.daugavpils.lv.
11.Piedāvājums iesniedzams līdz 2018.gada 24.aprīlim plkst.11.00 pēc adreses Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādē „Komunālās saimniecības pārvalde”, Saules ielā 5A, Daugavpilī, 2.stāvā, 223.kab.(juristei).
12.Pielikumi:
Pielikums Nr.1. Pieteikums.
Pielikums Nr.2. Tehniskā specifikācija.
Pielikums Nr.3. Finanšu piedāvājuma veidne.
1.pielikums PIETEIKUMS PAR PIEDALĪŠANOS APTAUJĀ
Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādei „Komunālās saimniecības pārvalde”,
Saules iela 5A, Daugavpils
PIETEIKUMS PAR PIEDALĪŠANOS APTAUJĀ
Velomaršrutu Nr. 778 un Nr. 35 zīmju izgatavošana un uzstādīšana, Daugavpilī
ID DPPI KSP 2018/26N
Pretendents [pretendenta nosaukums], reģ. Nr. [reģistrācijas numurs], [adrese], tā [personas, kas paraksta, pilnvarojums, amats, vārds, uzvārds] personā, ar šā pieteikuma iesniegšanu:
- Piesakās piedalīties aptaujā;
- Apņemas ievērot aptaujas prasības;
- Apņemas (ja Pasūtītājs izvēlējies šo piedāvājumu) slēgt līgumu un izpildīt visus līguma pamatnosacījumus;
- Apliecina, ka ir iesniedzis tikai patiesu informāciju;
Pretendents |
|
Reģistrācijas Nr. |
|
Adrese: |
|
Kontaktpersona |
|
Kontaktpersonas tālr./fakss, e-pasts |
|
Bankas nosaukums, filiāle |
|
Bankas kods |
|
Norēķinu konts |
|
Vārds, uzvārds* |
|
Amats |
|
Paraksts |
|
Datums |
|
Zīmogs |
|
* Pretendenta vai tā pilnvarotās personas vārds, uzvārds
2.pielikums Tehniskā specifikācija
TEHNISKĀ SPECIFIKĀCIJA
Velomaršrutu Nr. 778 un Nr. 35 zīmju izgatavošana un uzstādīšana, Daugavpilī
1.Darba uzdevums:
1.1. Izgatavot un uzstādīt velomaršrutu Nr.778 un Nr.35 zīmes Daugavpils pilsētas teritorijā saskaņā ar shēmu (pielikums Nr.1, 2).
2.Nosacījumi:
2.1. Zīmēm Nr.857 jābūt 2. klases gaismu atstarojošai virsmai, izmērs 250x500;
2.2.Jaunu statņu izgatavošana no cinkotās caurules d = 60 mm, ceļa zīmju ar statnēm uzstādīšana uz betona pamatnēm 40x40x40 cm, seguma atjaunošana 1,0x1,0 m uzstādīšanas zonā;
2.3.Pretendents iesniedz visu pielietojamo materiālu, kas nepieciešami 2.1; 2.2 punktos minēto darbu izpildei, atbilstības sertifikātus vai atbilstības deklarācijas.
2.4. Jaunu statņu uzstādīšanu saskaņot ar pazemes komunikāciju īpašniekiem.
2.5. Darbus veikt atbilstoši „Ceļu specifikācija 2017”, ceļa zīmēm jāatbilst CE marķējumam;
2.6. Veicot darbus jāievēro Vispārīgos un speciālos būvnoteikumus, Ministru kabineta 2010.gada 09.marta noteikumus Nr.224 „Noteikumi par valsts un pašvaldību autoceļu ikdienas uzturēšanas prasībām un to izpildes kontroli”, Daugavpils pilsētas domes 2013.gada 10.oktobra noteikumi Nr.23 “Inženierkomunikāciju un transporta būvju aizsardzības noteikumi”.
- Darba apjoms:
Nr.p.k. |
Darba nosaukums |
Mērvienība |
Daudzums |
Vienības cena bez PVN |
Kopā bez PVN |
|
Velomaršruts Nr.778: |
|
|
|
|
1. |
Virzienā uz Kalkūni / no Kalkūnes |
|
|
|
|
1.1. |
Papildzīmes Nr.857 (250x500) |
gab. |
15 |
|
|
1.2. |
Balsts |
gab. |
3 |
|
|
|
Velomaršruts Nr.35: |
|
|
|
|
|
Virziens uz Stropiem |
|
|
|
|
2.1. |
Papildzīmes Nr.857 (250x500) |
gab. |
33 |
|
|
2.2. |
Balsts |
gab. |
7 |
|
|
|
Virziens no Stropiem |
|
|
|
|
2.3. |
Papildzīmes Nr.857 (250x500) |
gab. |
33 |
|
|
2.4. |
Balsts |
gab. |
12 |
|
|
|
|
kopā |
|
|
|
|
|
PVN 21% |
|
|
|
|
|
Kopā ar PVN 21% |
|
|
|
- 4. Izpildes termiņš: 1 mēnesis no līguma noslēgšanas dienas.
Sagatavoja:
Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes
“Komunālās saimniecības pārvalde”
tehniskās nodaļas vadītāja O.Grigorjeva
Saskaņoja:
Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes
“Komunālās saimniecības pārvalde”
vadītāja vietnieks
A.Džeriņš