„Baneru izgatavošana un piegāde Daugavpils pilsētas svētku noformējumam”
1. Pasūtītājs:
Pasūtītāja nosaukums |
Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāde „Komunālās saimniecības pārvalde” |
|
Adrese |
Saules iela 5a, Daugavpils, LV-5401 |
|
Reģ. Nr |
90009547852 |
|
Kontaktpersona |
Tatjana Livčāne |
|
Tālruņa Nr. |
65476479 (Tehniskajos jautājumos), juridiskos 65476324 |
|
Darba laiks |
Pirmdien |
No 08.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 18.00 |
Otrdien, Trešdien, Ceturtdien |
No 08.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 17.00 |
|
Piektdien |
No 08.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 16.00 |
- Paredzamā līgumcena: Pasūtītājs nepiemēro Publisko iepirkumu likumā noteiktās iepirkuma procedūras, jo paredzamā līgumcena ir līdz EUR 1480.00 bez PVN;
- Tehniskā specifikācija: (pielikums Nr.2)
- Līguma izpildes termiņš: līdz 2018.gada 01.jūnijam no līguma noslēgšanas dienas.
- Piedāvājuma izvēles kritēriji – piedāvājums ar viszemāko cenu.
- Nosacījumi dalībai iepirkuma procedūrā
- Pasūtītājs izslēdz pretendentu no dalības procedūrā jebkurā no šādiem gadījumiem:
1) pasludināts pretendenta maksātnespējas process (izņemot gadījumu, kad maksātnespējas procesā tiek piemērota sanācija vai cits līdzīga veida pasākumu kopums, kas vērsts uz parādnieka iespējamā bankrota novēršanu un maksātspējas atjaunošanu), apturēta vai pārtraukta tā saimnieciskā darbība, uzsākta tiesvedība par tā bankrotu vai tas tiek likvidēts;
2) pretendentam Latvijā vai valstī, kurā tas reģistrēts vai kurā atrodas tā pastāvīgā dzīvesvieta, ir nodokļu parādi, tajā skaitā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādi, kas kopsummā kādā no valstīm pārsniedz 150 euro.
3) nav iesniegti kādi no 7.punktā pieprasītiem dokumentiem.
- Piedāvājumā jāiekļauj:
- Dokuments, tā kopija vai Uzņēmumu reģistra izziņa par Pretendenta likumiskā pārstāvja vai pilnvarotās personas pilnvarojumu parakstīt iesniegto piedāvājumu un slēgt iepirkumu līgumu. Ja iepirkumu līgumu parakstīs cita persona, jāpievieno attiecīgs šīs personas pilnvarojums.
- Pretendenta pieteikums dalībai aptaujā, kas sagatavots atbilstoši 1. pielikumā norādītajai formai;
- Finanšu piedāvājums (izmaksu Tāme), kas sagatavots atbilstoši 3. pielikumā norādītajai formai;
- Pretendenta vai tā pilnvarotās personas parakstīts apliecinājums (sk.4.pielikumu) uz Pretendenta veidlapas, ka Pretendentam Latvijā vai valstī, kurā tas reģistrēts vai atrodas tā pastāvīgā dzīvesvieta (ja tas nav reģistrēts Latvijā vai Latvijā neatrodas tā pastāvīgā dzīvesvieta) nav nodokļu parādu, tajā skaitā valsts sociālas apdrošināšanas iemaksu parādu, kas kopsummā katrā valstī pārsniedz 150 euro (oriģināls).
- Apliecinājums, ka Pretendentam ir pieejams personāls, instrumenti, iekārtas un tehniskais aprīkojums, kas pretendentam būs nepieciešams iepirkuma līguma izpildei atbilstoši visām tehniskās specifikācijās minētajām prasībām.
- Pasūtītājs 2 (divu) darbdienu laikā pēc lēmuma pieņemšanas ievieto lēmumu Daugavpils pašvaldības mājas lapā daugavpils.lv un skanētu lēmumu nosūta pretendentiem uz e-pastu.
- Piedāvājums iesniedzams līdz 2018.gada 24.maijam 14.00 pēc adreses Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāde „Komunālās saimniecības pārvalde”, Saules ielā 5A, 2.stāvā, 221.kab.(juriste), Daugavpilī.
1.pielikums PIETEIKUMS PAR PIEDALĪŠANOS APTAUJĀ
Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādei „Komunālās saimniecības pārvalde”,
Saules iela 5A, Daugavpils
PIETEIKUMS PAR PIEDALĪŠANOS APTAUJĀ
„Baneru izgatavošana un piegāde Daugavpils pilsētas svētku noformējumam”, ID Nr.DPPI KSP 2018/42N
Pretendents [pretendenta nosaukums], reģ. Nr. [reģistrācijas numurs], [adrese], tā [personas, kas paraksta, pilnvarojums, amats, vārds, uzvārds] personā, ar šā pieteikuma iesniegšanu:
- Piesakās piedalīties aptaujā;
- Apņemas ievērot aptaujas prasības;
- Apņemas (ja Pasūtītājs izvēlējies šo piedāvājumu) slēgt līgumu un izpildīt visus līguma pamatnosacījumus;
- Apliecina, ka ir iesniedzis tikai patiesu informāciju;
Pretendents |
|
Reģistrācijas Nr. |
|
Adrese: |
|
Kontaktpersona |
|
Kontaktpersonas tālr./fakss, e-pasts |
|
Bankas nosaukums, filiāle |
|
Bankas kods |
|
Norēķinu konts |
|
Vārds, uzvārds* |
|
Amats |
|
Paraksts |
|
Datums |
|
Zīmogs |
|
* Pretendenta vai tā pilnvarotās personas vārds, uzvārds
2.pielikums
Tehniskā specifikācija
Baneru izgatavošana un piegāde Daugavpils pilsētas svētku noformējumam
- Darba uzdevums:
Veikt baneru izgatavošanu un piegādi Daugavpils pilsētas svētku noformējumam.
- Darba apjomi:
Nr. p.k. |
Izgatavojamās un piegādājamās preces raksturojošie parametri |
Mērvienība |
Daudzums |
1. |
Baneru izgatavošana skatuves noformējumam (400 cm x 250 cm) |
skaits |
3 |
2. |
Informatīvā banera ar svētku programmu ( 210cm x 550cm) izgatavošana |
skaits |
4 |
3. |
Informatīvā banera ar svētku programmu ( 210cm x 550cm) montāža |
skaits |
4 |
- Izgatavojamo un piegādājamo preču tehniskās prasības:
- Precēm ir jābūt rūpnieciski izgatavotām un iepriekš neekspluatētām;
- Baneri skatuves noformējumam jāizgatavo no “Mesh” baneru auduma ar samazinātu vēja pretestību;
- Skatuvēm baneriem augšējā malā jāiestrādā tunelis tērauda caurules ievietošanai. Apakšējā malā jāiestrādā kniežu stiprinājumi banera nostiprināšanai;
- Informatīvie baneri jādrukā uz PVC (PVH) auduma. Tie jānostiprina uz esošiem tērauda konstrukciju
kubiem (220cm x 138 x 138). Baneru visās malās jāiestrādā kniežu stiprinājumi.
- Informatīvie baneri uz kubiem jāizvieto Rīgas un Vienības ielu krustojumā, Rīgas un Ģimnāzijas ielu krustojumā, Rīgas un Cietokšņa ielu krustojumā un Rīgas un Rīgas un Viestura ielu krustojumā.
- Baneru skices nepieciešams saskaņot ar Daugavpils pilsētas domes Pilsētplānošanas un būvniecības departamenta galveno mākslinieku.
- Speciālās prasības: gadījumā, ja Pasūtītājam rodas šaubas par izgatavojamo un piegādājamo preču atbilstību noslēgtā līguma prasībām, tehniskajai specifikācijai vai tās kvalitātei, Pasūtītājs ir tiesīgs pieaicināt neatkarīgu ekspertu un negatīva vērtējuma gadījumā preces noraidīt un atgriezt Piegādātājam. Izmaksas, kas rodas eksperta vērtējuma rezultātā saistībā ar preču noraidīšanu un atgriešanu, ir jāsedz preču Piegādātājam.
- Piegādāto preču pieņemšana: tiek sastādīts preces pieņemšanas - nodošanas akts trijos eksemplāros, kurā tiek norādīts faktiski preču apjoms, t.sk. pievienota foto fiksācija par izpildītiem darbiem un izgatavotajām precēm saskaņā ar darba apjomiem. Abpusēji parakstīts preces pieņemšanas - nodošanas akts ir pamats rēķina izrakstīšanai un apmaksas veikšanai. Samaksa tiek veikta par faktiski piegādātām precēm.
- Piegādes termiņš un vieta:
- Baneri skatuvei - piegādes termiņš līdz 2018.gada 1.jūnijam, piegādes vieta – Rīgas ielā 22A , Daugavpilī – Latviešu kultūras centrā.
- Informatīvie baneri – montāža un kubu uzstādīšanas termiņš līdz 2018.gada 1.jūnijam.
- 3. pielikums FINANŠU PIEDĀVĀJUMS
Kam: |
Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādei „Komunālās saimniecības pārvalde”, Saules ielā 5A, Daugavpils, LV-5401, Latvija |
Pretendents vai piegādātāju apvienība: |
|
Adrese: |
|
Kontaktpersona, tās tālrunis, fakss un e-pasts: |
|
Datums: |
|
Pretendents vai piegādātāju apvienība Bankas rekvizīti: |
|
Piedāvājam veikt darbu, saskaņā ar 2018.gada 23.maija uzaicinājuma nolikuma nosacījumiem par piedāvājuma cenu:
Cena EUR bez PVN (cipariem un vārdiem) |
|
Mēs apliecinām piedāvājumā sniegto ziņu patiesumu un precizitāti.
Ar šo mēs apstiprinām, ka esam iepazinušies ar uzaicinājuma „Baneru izgatavošana un piegāde Daugavpils pilsētas svētku noformējumam”, ID Nr.DPPI KSP 2018/42N”, nolikumu un tam pievienoto dokumentāciju, mēs garantējam sniegto ziņu patiesīgumu un precizitāti.
Apņemamies (ja Pasūtītājs izvēlēsies šo piedāvājumu) slēgt iepirkuma līgumu un izpildīt visus līguma nosacījumus.
Mēs piekrītam visām uzaicinājumā nolikumā izvirzītajām prasībām.
Pretendenta pārstāvis: |
|
|
(amats, paraksts, vārds, uzvārds, zīmogs) |
TĀME
Baneru izgatavošana un piegāde Daugavpils pilsētas svētku noformējumam”, ID Nr.DPPI KSP 2018/42N
Nr.p.k. |
Darbu nosaukums |
Mērvienība |
Daudzums |
Vienības cena, EUR |
Kopā (EUR) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kopā: |
|
||||
PVN 21%: |
|
||||
Pavisam kopā: |
|
Pretendenta pārstāvis: |
|
|
(amats, paraksts, vārds, uzvārds, zīmogs) |
4.pielikums APLIECINĀJUMA VEIDNE
Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādei „Komunālās saimniecības pārvalde”,
Saules iela 5A, Daugavpils,
LV-5401, Latvija
APLIECINĀJUMS
UZAICINĀJUMĀ
“ Baneru izgatavošana un piegāde Daugavpils pilsētas svētku noformējumam”, ID Nr.DPPI KSP 2018/42N
Ar šo apliecinām, ka attiecībā uz ________________________ nepastāv šādi nosacījumi:
pretendenta nosaukums
- pasludināts tā maksātnespējas process (izņemot gadījumu, kad maksātnespējas procesā tiek piemērota sanācija vai cits līdzīga veida pasākumu kopums, kas vērsts uz parādnieka iespējamā bankrota novēršanu un maksātspējas atjaunošanu), apturēta vai pārtraukta tā saimnieciskā darbība, uzsākta tiesvedība par tā bankrotu vai līdz līguma izpildes paredzamajam beigu termiņam tas būs likvidēts;
- tam Latvijā un valstī, kurā tas reģistrēts vai atrodas tā pastāvīgā dzīvesvieta (ja tas nav reģistrēts Latvijā vai Latvijā neatrodas tā pastāvīgā dzīvesvieta), ir nodokļu parādi, tajā skaitā valsts sociālās apdrošināšanas iemaksu parādi, kas kopsummā katrā valstī pārsniedz 150 euro.
Datums______________
|
|
|
|
|
|
Paraksts |
|
*Piezīme: pretendentam jāaizpilda tukšās vietas šajā veidnē vai jāizmanto to kā apliecinājuma paraugs.