„Materiāltehniskā aprīkojuma piegāde zivju resursu aizsardzības pasākumiem Daugavpils pilsētas pašvaldībā”

Pēdējo reizi informācija atjaunota 02.12.2024, 19:03
Iepirkuma statuss:
Aktīvs
Iepirkuma tips:
Preces
Pasūtītājs:
Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāde „Komunālās saimniecības pārvalde”
Publicēšanas datums:
25.05.2018

Uzaicinājuma pamatojums: Uzaicinājums nav pakļauts Publisko iepirkumu likuma tiesiskajam regulējumam, jo pamatojoties uz Publisko iepirkumu likuma 11.panta sesto daļu, paredzamā līgumcena ir mazāka par 20 000 euro publiskiem būvdarbu līgumiem un mazāka par 10 000 euro publiskiem pakalpojuma līgumiem. Uzaicinājums tiek publicēts pēc brīvprātības principa, izpildot Publiskas personas finanšu līdzekļu un mantas izšķērdēšanas novēršanas likuma 3. panta trešā punkta prasības.

 

1.    Pasūtītājs:

Pasūtītāja nosaukums

Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāde „Komunālās saimniecības pārvalde”

Adrese

Saules iela 5a, Daugavpils, LV-5401

Reģ. Nr

90009547852

Kontaktpersona

Kaspars Laizāns

Tālruņa Nr.

654-76480 (Tehniskajos jautājumos), juridiskos 65476324

Faksa Nr.

654-76318

Darba laiks

Pirmdien

No 08.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 18.00

Otrdien, Trešdien, Ceturtdien

No 08.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 17.00

Piektdien

No 08.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 16.00

  1. Paredzamā līgumcena: Pasūtītājs nepiemēro Publisko iepirkumu likumā noteiktās iepirkuma procedūras, jo paredzamā līgumcena ir līdz EUR 6250.00 ar PVN;
  2. Tehniskā specifikācija: (pielikums Nr.2)
  3. Līguma izpildes termiņš: līdz 2018.gada 31.augustam.
  4. Piedāvājuma izvēles kritēriji – piedāvājums ar viszemāko cenu.
  5. Nosacījumi dalībai iepirkuma procedūrā
    • Pasūtītājs izslēdz pretendentu no dalības procedūrā jebkurā no šādiem gadījumiem:

1) pasludināts pretendenta maksātnespējas process (izņemot gadījumu, kad maksātnespējas procesā tiek piemērota sanācija vai cits līdzīga veida pasākumu kopums, kas vērsts uz parādnieka iespējamā bankrota novēršanu un maksātspējas atjaunošanu), apturēta vai pārtraukta tā saimnieciskā darbība, uzsākta tiesvedība par tā bankrotu vai tas tiek likvidēts;

2) pretendentam Latvijā vai valstī, kurā tas reģistrēts vai kurā atrodas tā pastāvīgā dzīvesvieta, ir nodokļu parādi, tajā skaitā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādi, kas kopsummā kādā no valstīm pārsniedz 150 euro.

3) nav iesniegti kādi no 7.punktā pieprasītiem dokumentiem.

  1. Piedāvājumā jāiekļauj:
    • Dokuments, tā kopija vai Uzņēmumu reģistra izziņa par Pretendenta likumiskā pārstāvja vai pilnvarotās personas pilnvarojumu parakstīt iesniegto piedāvājumu un slēgt iepirkumu līgumu. Ja iepirkumu līgumu parakstīs cita persona, jāpievieno attiecīgs šīs personas pilnvarojums.
    • Pretendenta pieteikums dalībai aptaujā, kas sagatavots atbilstoši 1. pielikumā norādītajai formai;
    • Finanšu piedāvājums (izmaksu Tāme), kas sagatavots atbilstoši 3. pielikumā norādītajai formai;
    • Pretendenta vai tā pilnvarotās personas parakstīts apliecinājums (sk.4.pielikumu) uz Pretendenta veidlapas, ka Pretendentam Latvijā vai valstī, kurā tas reģistrēts vai atrodas tā pastāvīgā dzīvesvieta (ja tas nav reģistrēts Latvijā vai Latvijā neatrodas tā pastāvīgā dzīvesvieta) nav nodokļu parādu, tajā skaitā valsts sociālas apdrošināšanas iemaksu parādu, kas kopsummā katrā valstī pārsniedz 150 euro (oriģināls).
    • Apliecinājums, ka Pretendentam ir pieejams personāls, instrumenti, iekārtas un tehniskais aprīkojums, kas pretendentam būs nepieciešams iepirkuma līguma izpildei atbilstoši visām tehniskās specifikācijās minētajām prasībām.
    • Preces ražotāja vai izplatītāja izsniegtā izziņa, vai līguma kopija, par to, ka uzaicinājuma procedūras dalībniekam ir autorizētas tiesības pārdot ražotāja produkciju un uzņemties garantijas saistības.
    • Materiāli, kas raksturo piedāvājumu- preces apraksti, bukleti, fotogrāfijas vai citi vizuālie materiāli, kas atspoguļo tehniskās īpašības, ārējo un iekšējo izskatu.
  2. Pasūtītājs 2 (divu) darbdienu laikā pēc lēmuma pieņemšanas ievieto lēmumu Daugavpils pašvaldības mājas lapā daugavpils.lv un skanētu lēmumu nosūta pretendenta norādīto e-pastu.
  3. Piedāvājums iesniedzams: līdz 2018.gada 31.maijam plkst. 10:00 pēc adreses Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāde „Komunālās saimniecības pārvalde”, Saules ielā 5A, 221.kab. (pie juristes), Daugavpilī, LV-5401. Piedāvājums jāiesniedz slēgtā aploksnē ar norādi ”Piedāvājums Uzaicinājumam Nr.____________”.

 

 

Pielikums Nr.1

 

1.pielikums PIETEIKUMS PAR PIEDALĪŠANOS APTAUJĀ

 

                                                                                                  Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādei „Komunālās saimniecības pārvalde”,                                                                                                                                                                                                                                                

                                                                                                  Saules iela 5A, Daugavpils

                                                                                            

 

PIETEIKUMS PAR PIEDALĪŠANOS APTAUJĀ

 

„Materiāltehniskā aprīkojuma piegāde zivju resursu aizsardzības pasākumiem Daugavpils pilsētas pašvaldībā”, ID Nr.DPPI KSP 2018/47N

 

 

Pretendents [pretendenta nosaukums], reģ. Nr. [reģistrācijas numurs], [adrese], tā [personas, kas paraksta, pilnvarojums, amats, vārds, uzvārds] personā, ar šā pieteikuma iesniegšanu:

 

  1. Piesakās piedalīties aptaujā;
  2. Apņemas ievērot aptaujas prasības;
  3. Apņemas (ja Pasūtītājs izvēlējies šo piedāvājumu) slēgt līgumu un izpildīt visus līguma pamatnosacījumus;
  4. Apliecina, ka ir iesniedzis tikai patiesu informāciju;

 

Pretendents

 

Reģistrācijas Nr.

 

Adrese:

 

Kontaktpersona

 

Kontaktpersonas tālr./fakss, e-pasts

 

Bankas nosaukums, filiāle

 

Bankas kods

 

Norēķinu konts

 

Vārds, uzvārds*

 

Amats

 

Paraksts

 

Datums

 

Zīmogs

 

* Pretendenta vai tā pilnvarotās personas vārds, uzvārds

 

 


Pielikums Nr.2

 

TEHNISKĀ SPECIFIKĀCIJA

 

Materiāltehniskā aprīkojuma piegāde zivju resursu aizsardzības pasākumiem Daugavpils pilsētas pašvaldībā

 

  1. Darba uzdevums:

Veikt materiāltehniskā aprīkojuma piegādi zivju resursu aizsardzības pasākumiem Daugavpils pilsētas pašvaldībā.

 

  1. Darba apjomi:

Nr. p.k.

Piegādājamās preces veids un tehniskās prasības

Mērvienība

Daudzums

1.

Laiva (ārējais garums ne mazāks kā 435 cm; ārējais platums ne mazāks kā 200 cm; balona diametrs ne mazāks kā 50 cm; nodaļu skaits – 3; svars ne lielāks kā 117 kg; grīdas tips – V veida stiklaplasts RIB; maksimālā celtspēja 850 kg; maksimālā dzinēja jauda 30 Zs; komplektā – 2 sēdekļi, 2 airi, kājas sūknis, remkomplekts, nerūsējošā tērauda ķīļa aizsargs)

skaits

1

2.

Laivas dzinējs (cilindru skaits – 2; dzinēja tilpums ne mazāks kā 327 cm3; jauda – ne mazāka kā 20 Zs; maksimālo apgriezienu skaits no 5300 līdz 6300 apgr./min.; degvielas sistēma – elektroniskā degvielas iesmidze; starteris – rokas atsitiena; ātrumi – PR, N, R; ģenerators – 12 V, 6Amp; eļļas kartera tilpums ne mazāks kā 1 l; svars ne lielāks kā 45 kg; dzinēja komplektācijā jāietilpst degvielas bāka 12 l, degvielas pievads, skrūves dzinēja stiprināšanai, instrumentu komplekts un instrukcija)

skaits

1

3.

Laivas transportēšanas piekabe (garums ne mazāks kā 4,3 m; pilna masa ne lielāka kā 750 kg; pašmasa ne lielāka kā 160 kg; piekares tilts – vērpstienis, riepas 13”; materiāls no cinkota tērauda; komplektācijā jāietilpst atbalsta sliedes ar rullīšiem, vinča, priekšējais atbalsta ritenis, pakaļējie lukturi ar atgāžamiem kronšteiniem, reģistrācija CSDD)

skaits

1

 

  • Piegādājamajām precēm ir jābūt rūpnieciski izgatavotām un iepriekš neekspluatētām;
  • Izpildītājam jānodrošina piegādājamo preču nogādāšana Pasūtītājam;
  • Piegādātajam jānodrošina Izpildītāja garantija, kura nav mazāka par 2 gadiem no to nodošanas Pasūtītājam brīža;
  • Garantijas laikā laivas, laivas dzinēja vai laivas transportēšanas piekabes bojājumi, kas radušies Ražotāja vai Izpildītāja vainas dēļ, jānovērš bez maksas.

 

  1. Speciālās prasības:
  • Gadījumā, ja Pasūtītājam rodas šaubas par piegādājamo preču atbilstību noslēgtā līguma prasībām, tehniskajai specifikācijai vai tās kvalitātei, Pasūtītājs ir tiesīgs pieaicināt neatkarīgu ekspertu un negatīva vērtējuma gadījumā preces noraidīt un atgriezt Izpildītājam. Izmaksas, kas rodas eksperta vērtējuma rezultātā saistībā ar preču noraidīšanu un atgriešanu, ir jāsedz preču Izpildītājam.

 

  1. Piegādes termiņš:

 Līdz 2018.gada 31. augustam.

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. pielikums FINANŠU PIEDĀVĀJUMS

 

Kam:

Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādei „Komunālās saimniecības pārvalde”, Saules ielā 5A, Daugavpils, LV-5401, Latvija

Pretendents vai piegādātāju apvienība:

 

Adrese:

 

Kontaktpersona, tās tālrunis, fakss un e-pasts:

 

Datums:

 

Pretendents vai piegādātāju apvienība Bankas rekvizīti:

 

Piedāvājam veikt darbu, saskaņā ar 2018.gada 25.maija uzaicinājuma nolikuma nosacījumiem par piedāvājuma cenu:

Cena EUR bez PVN (cipariem un vārdiem)

 

 

 

Mēs apliecinām piedāvājumā sniegto ziņu patiesumu un precizitāti.

Ar šo mēs apstiprinām, ka esam iepazinušies ar uzaicinājuma „Materiāltehniskā aprīkojuma piegāde zivju resursu aizsardzības pasākumiem Daugavpils pilsētas pašvaldībā”, ID Nr.DPPI KSP 2018/47N”, nolikumu un tam pievienoto dokumentāciju, mēs garantējam sniegto ziņu patiesīgumu un precizitāti.

Apņemamies (ja Pasūtītājs izvēlēsies šo piedāvājumu) slēgt iepirkuma līgumu un izpildīt visus līguma nosacījumus.

Mēs piekrītam visām uzaicinājumā nolikumā izvirzītajām prasībām.

 

 

 

Pretendenta pārstāvis:

 

 

                 (amats, paraksts, vārds, uzvārds, zīmogs)

 


TĀME

Materiāltehniskā aprīkojuma piegāde zivju resursu aizsardzības pasākumiem Daugavpils pilsētas pašvaldībā”, ID Nr.DPPI KSP 2018/47N

 

Nr.p.k.

Darbu nosaukums

Mērvienība

Daudzums

Vienības cena, EUR

Kopā (EUR)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kopā:

 

PVN 21%:

 

Pavisam kopā:

 


4.pielikums APLIECINĀJUMA VEIDNE

 

                                                                                                  Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādei „Komunālās saimniecības pārvalde”,                                                                                                                                                                                                                                                

                                                                                                  Saules iela 5A, Daugavpils,

                                                                                                  LV-5401, Latvija

 

 

 

 

 

APLIECINĀJUMS

 

UZAICINĀJUMĀ

Materiāltehniskā aprīkojuma piegāde zivju resursu aizsardzības pasākumiem Daugavpils pilsētas pašvaldībā”, ID Nr.DPPI KSP 2018/47N

 

 

 

 

Ar šo apliecinām, ka attiecībā uz ________________________ nepastāv šādi nosacījumi:

pretendenta nosaukums

 

 

  • pasludināts tā maksātnespējas process (izņemot gadījumu, kad maksātnespējas procesā tiek piemērota sanācija vai cits līdzīga veida pasākumu kopums, kas vērsts uz parādnieka iespējamā bankrota novēršanu un maksātspējas atjaunošanu), apturēta vai pārtraukta tā saimnieciskā darbība, uzsākta tiesvedība par tā bankrotu vai līdz līguma izpildes paredzamajam beigu termiņam tas būs likvidēts;
  • tam Latvijā un valstī, kurā tas reģistrēts vai atrodas tā pastāvīgā dzīvesvieta (ja tas nav reģistrēts Latvijā vai Latvijā neatrodas tā pastāvīgā dzīvesvieta), ir nodokļu parādi, tajā skaitā valsts sociālās apdrošināšanas iemaksu parādi, kas kopsummā katrā valstī pārsniedz 150 euro.

 

 

 

 

Datums______________

 

 

 

 

 

 

Paraksts

 

 

 

*Piezīme: pretendentam jāaizpilda tukšās vietas šajā veidnē vai jāizmanto to kā apliecinājuma paraugs.

 

Izmantojiet Google Translate, lai tulkotu vietni

Daugavpils valstspilsētas pašvaldība neuzņemas atbildību par tulkojuma precizitāti!