“Ēdināšanas pakalpojumu sniegšana Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes “Sociālais dienests” pakalpojuma “Specializētās darbnīcas” klientiem projekta “Deinstitucionalizācijas pasākumu īstenošana Latgales reģionā” (Nr.9.2.2.1./15/I/005) ietvaros”
1. Pasūtītājs:
Pasūtītāja nosaukums |
Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāde “Sociālais dienests” |
|
Adrese |
Vienības iela 8, Daugavpils, LV-5401 |
|
Reģ.nr. |
90001998587 |
|
Kontaktpersona |
Speciāliste DI procesa īstenošanai Elita Kuzmina, tālrunis: +371 654 40914, e-pasts: elita.kuzmina@socd.lv |
|
Faksa nr. |
+371 654 40930 |
|
Darba laiks |
Pirmdiena |
No 08.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 18.00 |
Otrdiena, Trešdiena, Ceturtdiena |
No 08.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 17.00 |
|
Piektdiena |
No 08.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 16.00 |
- Zemsliekšņa iepirkuma mērķis – sniegt ēdināšanas pakalpojumus Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes “Sociālais dienests” pakalpojuma “Specializētās darbnīcas” klientiem projekta “Deinstitucionalizācijas pasākumu īstenošana Latgales reģionā” (9.2.2.1./15/I/005) ietvaros.
- Paredzamā kopējā līgumcena: līdz EUR 24 256,32 EUR (ar PVN) vai līdz 1,69 EUR (ar PVN) par vienu ēdiena porciju vienam klientam.
- Zemsliekšņa iepirkuma nepieciešamības apzināšanas datums: 05.2018.
- Līguma izpildes termiņš: 24 (divdesmit četri) mēneši no līguma spēkā stāšanās dienas.
- Nosacījumi pretendenta dalībai zemsliekšņa iepirkumā:
- pretendents ir reģistrēts Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā, Pārtikas un veterinārajā dienestā un ir tiesīgs sniegt Pasūtītājam nepieciešamo pakalpojumu Latvijas Republikā.
- pretendenta ēdnīca/vieta, kurā tiks veikta ēdiena pagatavošana ir reģistrēta Pārtikas un veterinārajā dienestā.
- pretendentam ir pieredze tehniskajā specifikācijā minētā pakalpojuma sniegšanā.
- pretendentam ir līgumsaistības ar kvalificētiem speciālistiem un pavāriem, kuriem ir atbilstoša izglītība un profesionālās spējas ēdināšanas pakalpojumu sniegšanas jomā.
- Pasūtītājs izslēdz pretendentu no dalības zemsliekšņa iepirkumā jebkurā no šādiem gadījumiem:
- pasludināts pretendenta maksātnespējas process, apturēta vai pārtraukta tā saimnieciskā darbība, uzsākta tiesvedība par tā bankrotu vai tas tiek likvidēts;
- pretendents nav reģistrēts Pārtikas un veterinārajā dienestā;
- pretendents ir sniedzis nepatiesu informāciju vai vispār nav sniedzis pieprasīto informāciju;
- pretendents nav iesniedzis šī ziņojuma 8.punktā pieprasītos dokumentus;
- pretendenta piedāvājums neatbilst tehniskās specifikācijas un šajā ziņojumā minētajām prasībām.
- Pretendentu iesniedzamie dokumenti dalībai zemsliekšņa iepirkumā:
- pretendenta pieteikums t.sk. divu darba nedēļu ēdienkarte un finanšu piedāvājums, dalībai zemsliekšņa iepirkumā, kas sagatavots atbilstoši 1.pielikumā norādītajai formai (oriģināls), kuram pievieno pilnvaras oriģinālā eksemplāru – ja pieteikumu paraksta pilnvarota persona.
- pretendenta iesniegta informācija par Pretendenta līdzīgiem sniegtajiem pakalpojumiem (brīvā formā).
- līguma izpildē iesaistāmo kvalificēto speciālistu un pavāru sarakstu, pievienojot izglītību apliecinošu dokumentu apliecinātas kopijas.
- nomas līguma apliecinātu kopiju ar ēdiena pagatavošanas vietas/ēdnīcas telpu īpašnieku, ja ēdiena pagatavošanas vieta/ēdnīca nepieder pretendentam.
- atbilstoša sertifikāta apliecināta kopija, ka pretendenta ēdnīca/vieta, kurā tiks veikta ēdiena pagatavošana ir reģistrēta Pārtikas un veterinārajā dienestā.
- ja piedāvājumu un līgumu parakstīs cita persona, jāpievieno attiecīgs šīs personas pilnvarojums.
- Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu, kas atbilst ziņojumā minētajām prasībām.
- Informācija par rezultātiem: tiks ievietota Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes “Sociālais dienests” mājaslapā socd.lv.
- Piedāvājums iesniedzams: līdz 2018.gada 5.jūnijam plkst.10:00:
- Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādē “Sociālais dienests”, Vienības ielā 8, 1.kab. (pie sekretāres), Daugavpilī, LV-5401. Piedāvājums jāiesniedz slēgtā aploksnē ar norādi: “Ēdināšanas pakalpojumu sniegšana Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes “Sociālais dienests” pakalpojuma “Specializētās darbnīcas” klientiem projekta “Deinstitucionalizācijas pasākumu īstenošana Latgales reģionā” (9.2.2.1./15/I/005) ietvaros”.
- atsūtot ar paroli aizsargātu un ar drošu elektronisko parakstu parakstītu failu-piedāvājumu uz e-pastu: socd@socd.lv. Šajā gadījumā pretendents nosūta paroli no faila 2018.gada 5.jūnijā no plkst. 10:00 līdz plkst. 10:30 (uz e-pastu: jurane@socd.lv).
- Tehniskā specifikācija:
- pretendents nodrošina ēdiena (pusdienu) pagatavošanu, nogādāšanu un sadali Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes “Sociālais dienests” specializēto darbnīcu telpās (turpmāk – Darbnīcas) Arhitektu ielā 21, Daugavpilī.
- pakalpojuma apjoms: līdz 32 personām/dienā.
- pretendents sniedz pakalpojumu darba dienās, vienu reizi dienā no plkst.12:30.
- pretendentam jāsniedz pakalpojums pienācīgā kvalitātē.
- sniedzot ēdināšanas pakalpojumu, pretendentam jāievēro normatīvos aktus par pārtikas produktu higiēnu un Pārtikas aprites uzraudzības likumu.
- pretendents nodrošina kvalificētu speciālistu un pavāru iesaistīšanu pakalpojuma nodrošināšanā;
- pretendentam ir jānodrošina Darbnīcas ar divu darba nedēļu ēdienkarti. Ēdienkartē norāda ēdiena svaru, enerģētisko uzturvērtību (kcal), olbaltumvielu, tauku, ogļhidrātu daudzumu un alergēnus.
- pretendents nodrošina ēdiena pasniegšanas temperatūru: karstajiem ēdieniem – temperatūru ne zemāku par +65° līdz +80°C, aukstajiem ēdieniem – temperatūru ne augstāku par +10° līdz +14° C.
- ēdiens uz Darbnīcām jāpiegādā pārtikas termosos, kurus pēc ēdināšanas pretendents savāc paša spēkiem.
- pretendents nodrošina, ka ēdināšanas pakalpojumam vietējie augļi un dārzeņi tiek izmantoti, ņemot vērā to sezonalitāti un pieejamību tirgū, kā arī ievērojot Zemkopības ministrijas izstrādāto vietējo augļu un dārzeņu pieejamības kalendāru, kas publicēts Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā, pieejami: http://iub.gov.lv/node/478;
- pretendents nodrošina, ka ēdināšanas pakalpojumā izmantotie pārtikas produkti nesatur ģenētiski modificētos organismus, nesastāv no tiem un nav ražoti no tiem;
- pretendents sastāda ēdienkarti pēc pieteikumā par piedalīšanos zemsliekšņa iepirkumā minētā parauga divām darba nedēļām, katru dienu paredzot:
Ēdienu nosaukums |
Minimālais svars (gramos) |
Pirmais ēdiens |
200/10 |
Otrais ēdiens |
300 |
Salāti |
35 |
Dzēriens (piemēram: sulas, ķīseļi, kompoti utt.) |
200 |
Maize un baltmaize |
50/30 |
Ziņojums sagatavots 29.05.2018.
Komisijas priekšsēdētājs: V.Loginovs
Komisijas locekļi: T.Jurāne
D.Umbraško
L.Gadzāne
N.Laganovska
K.Cimoška
1.Pielikums
PIETEIKUMS PAR PIEDALĪŠANOS zemsliekšņa iepirkumā
“ĒDINĀŠANAS PAKALPOJUMU SNIEGŠANA DAUGAVPILS PILSĒTAS PAŠVALDĪBAS IESTĀDES “SOCIĀLAIS DIENESTS” PAKALPOJUMA “SPECIALIZĒTĀS DARBNĪCAS” KLIENTIEM PROJEKTA “DEINSTITUCIONALIZĀCIJAS PASĀKUMU ĪSTENOŠANA LATGALES REĢIONĀ” (NR.9.2.2.1./15/I/005) IETVAROS”
Pretendents |
|
Reģistrācijas nr. |
|
Adrese |
|
Kontaktpersona |
|
Kontaktpersonas tālr. un e-pasts |
|
Bankas nosaukums |
|
Bankas kods |
|
Norēķinu konts |
|
- piesakās piedalīties zemsliekšņa iepirkumā “Ēdināšanas pakalpojumu sniegšana Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes “Sociālais dienests” pakalpojuma “Specializētās darbnīcas” klientiem projekta “Deinstitucionalizācijas pasākumu īstenošana Latgales reģionā” (9.2.2.1./15/I/005) ietvaros”;
- apņemas (ja Pasūtītājs izvēlēsies šo piedāvājumu) slēgt līgumu un izpildīt visus līguma nosacījumus (2.pielikums);
- apliecina, ka ir iesniedzis tikai patiesu informāciju.
- apliecina, ka piekrīt piedāvājuma kopējās cenas publicēšanai Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes “Sociālais dienests” mājas lapā internetā (socd.lv).
- piedāvā sniegt ēdināšanas pakalpojumu Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes “Sociālais dienests” radošo darbnīcu klientiem DI projekta ietvaros saskaņā ar tehniskajā specifikācijā norādītajām prasībām par šādu cenu:
Vienas ēdiena porcijas izmaksas vienam klientam sastāda ____ EUR (____ eiro ___ centi) bez PVN un ____ EUR (____ eiro _____ centi) ar PVN.
Ēdiena pagatavošana tiks nodrošināta:[1]________________________________________________.
Ēdiena pagatavošanas vieta/ēdnīca ir reģistrēta Pārtikas un veterinārajā dienestā ar reģistrācijas Nr._____________________________.
Piedāvājam sniegt ēdināšanas pakalpojumu saskaņā ar šādu divu darba nedēļu ēdienkarti vienam klientam:
PIRMĀ NEDĒĻA |
||||||
Pirmdiena |
||||||
Ēdienu nosaukums |
Svars (gramos) |
Uzturvērtība (Kcal) |
Uzturvielas (gramos) |
Alergēni |
||
Olbaltumv. |
Tauki |
Ogļhidrāti |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Otrdiena |
||||||
Ēdienu nosaukums |
Svars (gramos) |
Uzturvērtība (Kcal) |
Uzturvielas (gramos) |
Alergēni |
||
Olbaltumv. |
Tauki |
Ogļhidrāti |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trešdiena |
||||||
Ēdienu nosaukums |
Svars (gramos) |
Uzturvērtība (Kcal) |
Uzturvielas (gramos) |
Alergēni |
||
Olbaltumv. |
Tauki |
Ogļhidrāti |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ceturtdiena |
||||||
Ēdienu nosaukums |
Svars (gramos) |
Uzturvērtība (Kcal) |
Uzturvielas (gramos) |
Alergēni |
||
Olbaltumv. |
Tauki |
Ogļhidrāti |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Piektdiena |
||||||
Ēdienu nosaukums |
Svars (gramos) |
Uzturvērtība (Kcal) |
Uzturvielas (gramos) |
Alergēni |
||
Olbaltumv. |
Tauki |
Ogļhidrāti |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OTRĀ NEDĒĻA |
||||||
Pirmdiena |
||||||
Ēdienu nosaukums |
Svars (gramos) |
Uzturvērtība (Kcal) |
Uzturvielas (gramos) |
Alergēni |
||
Olbaltumv. |
Tauki |
Ogļhidrāti |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Otrdiena |
||||||
Ēdienu nosaukums |
Svars (gramos) |
Uzturvērtība (Kcal) |
Uzturvielas (gramos) |
Alergēni |
||
Olbaltumv. |
Tauki |
Ogļhidrāti |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trešdiena |
||||||
Ēdienu nosaukums |
Svars (gramos) |
Uzturvērtība (Kcal) |
Uzturvielas (gramos) |
Alergēni |
||
Olbaltumv. |
Tauki |
Ogļhidrāti |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ceturtdiena |
||||||
Ēdienu nosaukums |
Svars (gramos) |
Uzturvērtība (Kcal) |
Uzturvielas (gramos) |
Alergēni |
||
Olbaltumv. |
Tauki |
Ogļhidrāti |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Piektdiena |
||||||
Ēdienu nosaukums |
Svars (gramos) |
Uzturvērtība (Kcal) |
Uzturvielas (gramos) |
Alergēni |
||
Olbaltumv. |
Tauki |
Ogļhidrāti |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Garantējam Jums:
- sniegt pakalpojumu atbilstoši Tehniskajā specifikācijā noteiktajām prasībām un ievērojot spēkā esošos normatīvos aktus.
Mēs apliecinām, ka:
- nekādā veidā neesam ieinteresēti nevienā citā piedāvājumā, kas iesniegts šajā zemsliekšņa iepirkumā;
- nav tādu apstākļu, kuri liegtu mums piedalīties zemsliekšņa iepirkumā un izpildīt Tehniskajā specifikācijā norādītās prasības.
- nodrošināsim konfidencialitāti un apņemamies neizpaust informāciju, kas var tikt iegūta līguma izpildes laikā par Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes “Sociālais dienests” darbību un izdotajiem dokumentiem.
Ar šo apstiprinām, ka mūsu piedāvājums ir spēkā 30 (trīsdesmit) dienas no datuma, kas ir noteikts kā zemsliekšņa iepirkuma piedāvājumu iesniegšanas pēdējais termiņš.
Saprotam, ka Jums nav pienākums pieņemt kādu no piedāvājumiem, kuru Jūs saņemsiet.
Ar šo mēs apstiprinām, ka Finanšu piedāvājums ir galīgs un netiks mainīts.
Vārds, uzvārds* |
|
Amats |
|
Paraksts |
|
Drošais elektroniskais paraksts |
ir/nav |
Datums |
|
Zīmogs |
|
* Pretendenta vai tā pilnvarotās personas vārds, uzvārds
2.pielikums
LĪGUMA PROJEKTS
par ēdināšanas pakalpojumu sniegšanu Sociālā dienesta pakalpojuma “Specializetās darbnīcas” klientiem projekta “Deinstitucionalizācijas pasākumu īstenošana Latgales reģionā” (Nr.9.2.2.1./15/I/005) ietvaros”
Daugavpilī 2018.gada .
Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāde “Sociālais dienests”, reģistrācijas Nr. 90001998587, juridiskā adrese: Vienības iela 8, Daugavpils, LV-5401, vadītājas Nonnas Jakubovskas personā, kura rīkojas uz Nolikuma pamata (turpmāk tekstā – Pasūtītājs), no vienas puses, un
, reģistrācijas numurs , juridiskā adrese: , tās ______________, kas darbojas saskaņā ar , (turpmāk tekstā – Izpildītājs), no otras puses, abas kopā sauktas „Puses” un katra atsevišķi saukta „Puse”,
pamatojoties uz ____________ piedāvājumu zemsliekšņa iepirkumam par līguma piešķiršanas tiesībām “Ēdināšanas pakalpojumu sniegšana Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes “Sociālais dienests” pakalpojuma “Specializētās darbnīcas” klientiem projekta “Deinstitucionalizācijas pasākumu īstenošana Latgales reģionā” (Nr.9.2.2.1./15/I/005) ietvaros”, ID Nr. DPPISD 2018/17, (turpmāk – iepirkums) un iepirkuma rezultātiem noslēdza savā starpā šāda satura līgumu (turpmāk – Līgums):
1. LĪGUMA PRIEKŠMETS
- Pasūtītājs uzdod, bet Izpildītājs apņemas šajā līgumā noteiktajā kārtībā veikt Pasūtītāja norīkotu pakalpojuma saņēmēju (turpmāk – Klienti) ēdināšanu (turpmāk – Pakalpojums).
- Izpildītājs sniedz Pakalpojumu atbilstoši tehniskai specifikācijai un finanšu piedāvājumam (Pielikums Nr.1), kā arī Pakalpojuma ēdienkartei (Pielikums Nr.2), kas ir līguma neatņemamas sastāvdaļas.
2. LĪGUMA SUMMA
- Līguma kopējā summa nav konstanta un ir atkarīga no Klientu skaita, kas tiek norīkoti Pakalpojuma saņemšanai, taču nevar pārsniegt ___________ EUR (vārdos), tai skaitā PVN. Līguma kopēja summa bez PVN nevar pārsniegt ___________ EUR (vārdos).
- Katras dienas ēdināšanas pakalpojuma izmaksas vienam klientam ir noteiktas 1.pielikumā, ir konstantas un paliek nemainīgas visā līguma darbības laikā.
- PUŠU SAISTĪBAS
- Izpildītājs apņemas piegādāt ēdienu, kas tiek piegādāts pusdienu termosos, Pasūtītāja Specializēto darbnīcu telpās Arhitektu ielā 21, Daugavpilī.
- Izpildītājs nodrošina Pakalpojumu sākot ar Līguma spēkā stāšanās dienu.
- Izpildītājs nodrošina Pakalpojumu katru darba dienu plkst.12:30.
- Izpildītājs apņemas sniegt Pakalpojumu pienācīgā kvalitātē, kas pilnībā atbilst tehniskai specifikācijai un finanšu piedāvājumam, kā arī ievērojot Pakalpojuma ēdienkarti;
- Pasūtītājs nodrošina katram Klientam traukus un galda piederumus Pakalpojuma saņemšanai, ka arī patstāvīgi nodrošina ēdiena sadali katram Klientam.
- Pasūtītājs apņemas vienu dienu pirms pakalpojuma sniegšanas dienas telefoniski vai rakstot uz e-pasta adresi informēt Izpildītāja nozīmēto atbildīgo personu par Klientu skaitu, kuriem nākamajā dienā ir jānodrošina Pakalpojums.
- Izpildītājs apņemas sagatavot un katrā Pakalpojuma sniegšanas dienā iesniegt Pasūtītājam parakstīšanai gatavo izstrādājumu izsniegšanas dienas lapu divos eksemplāros, kurā atspoguļots nodrošinātā Pakalpojuma apjoms konkrētajā dienā. Viens dienas lapas eksemplārs paliek pie Izpildītāja, otrs – tiek nodots Pasūtītājam.
- Pasūtītājs un Izpildītājs mēneša 1.datumā paraksta Pasūtītāja sagatavotu rakstveida atskaiti par iepriekšējā mēnesī Klientiem sniegtā Pakalpojuma apjomu.
- Izpildītājs apņemas sagatavot rēķinu Pasūtītājam par katrā mēnesī sniegto pakalpojumu pamatojoties uz 3.8.punktā minēto abpusēji parakstītu rakstveida atskaiti.
- Pasūtītājs ir tiesīgs veikt kontroli par šī Līguma izpildi, tajā skaitā veikt pārbaudes par piegādāto pārtikas produktu izcelsmi un kvalitāti, kā arī to, kā tiek izpildīti citi Līguma nosacījumi.
- Nodrošinot iespēju veikt Līguma 3.9. punktā minētās pārbaudes, Izpildītājs nodrošina, ka tiek glabātas produktu pavadzīmes, kas apliecina produktu likumīgu iegādi.
- Pasūtītājs apņemas samaksāt par kvalitatīvi sniegto Pakalpojumu šajā līgumā noteiktajos termiņos un kārtībā.
- NORĒĶINU KĀRTĪBA
4.1. Norēķini notiek reizi mēnesī. Līdz katra mēneša 5.datumam Izpildītājs nosūta Pasūtītājam uz e-pasta adresi; socd@socd.lv elektronisku rēķinu par iepriekšējā mēnesī sniegto Pakalpojumu, rēķinā norādot Pakalpojumu saņēmušo klientu skaitu.
4.2. Pēc rēķinu saņemšanas Pasūtītājs pārbauda datus, kuri noradīti rēķinā un apmaksā rēķinu līdz tekošā mēneša beigām bezskaidrā naudā uz Izpildītāja bankas norēķinu kontu.
4.3. Ja pārbaudes laikā tiek konstatēti dati, kas neatbilst patiesībai vai citi trūkumi, kas neatbilst šī Līguma izvirzītajām prasībām, tad Pasūtītājs sastāda pretenziju un nosūta šo pretenziju Izpildītājam.
4.4. Ja 5 darba (piecu) dienu laikā pēc pretenzijas saņemšanas Izpildītājs neizvirza savus iebildumus Pasūtītājam sakarā ar saņemto pretenziju, tad uzskatāms, ka Izpildītājs akceptē Pasūtītāja pretenziju.
4.5. Pasūtītājs 5 (piecu) darba dienu laikā pēc pretenzijas akceptēšanas maksā Izpildītājam saskaņoto summu bezskaidrā naudā ar pārskaitījumu uz Izpildītāja bankas norēķinu kontu.
5.LĪGUMA DARBĪBAS TERMIŅŠ
- Līgums stājas spēkā 2018.gada ___.jūnijā un ir spēkā līdz 2020.gada __.jūnijam.
6. PUŠU ATBILDĪBA
- Par Līguma noteikumu neizpildi vai nepienācīgu izpildi Puses ir atbildīgas šajā Līgumā un Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.
- Izpildītājs uzņemas atbildību par darba drošības, darba aizsardzības, darba kārtības, sanitāro normu, drošības tehnikas, ugunsdrošības, apkārtējās vides aizsardzības regulējošo normatīvo aktu, kā arī citu normatīvo aktu ievērošanu Līguma izpildes laikā.
- Izpildītājs uzņemas pilnu atbildību par Pakalpojuma sniegšanā iesaistītajiem darbiniekiem un to kvalifikāciju.
- Gadījumā, ja Pasūtītājs neievēro šajā Līgumā paredzētos maksāšanas termiņus, tas maksā Izpildītājam līgumsodu 0,1% (nulle komats viens) procentu apmērā no laikā neapmaksātās summas par katru nokavēto dienu, bet ne vairāk kā 10% (desmit) procentus no līgumcenas.
- Gadījumā, ja Izpildītājs aizkavē līguma izpildes uzsākšanu, tad maksā Pasūtītājam līgumsodu 0,1% (nulle komats viens) procentu apmērā no kopējās līguma summas par katru nokavēto dienu, bet ne vairāk kā 10% (desmit) procentus no līgumcenas.
- Gadījumā, ja Izpildītājs nenodrošina Pakalpojumu visiem Pasūtītāja norīkotajiem Klientiem, tad maksā līgumsodu EUR 10,00 (desmit euro) par katru gadījumu, kad pakalpojums nav nodrošināts. Pasūtītājs ietur līgumsodu no ikmēneša maksājuma
- Par katru pārkāpumu Pasūtītājs vai Pasūtītāja atbildīgais darbinieks sastāda
- LĪGUMA IZBEIGŠANAS UN GROZĪŠANAS KĀRTĪBA
- Visi grozījumi un papildinājumi šim Līgumam noformējami rakstveidā divos eksemplāros, kurus paraksta Puses, un kas tādā gadījumā kļūst par šī Līguma neatņemamu sastāvdaļu. Nekādi mutiski papildinājumi netiks uzskatīti par šī līguma nosacījumiem.
- Līgums var tikt izbeigts Pusēm par to rakstiski vienojoties.
- Pasūtītājs ir tiesīgs nekavējoties vienpusēji atkāpties no līguma izpildes neatlīdzinot Izpildītājam zaudējumus, šādos gadījumos:
- Izpildītājs kavē Līguma izpildes uzsākšanu vairāk par 10 kalendārajām dienām;
- tiek konstatēti vairāk nekā 5 (pieci) gadījumi, kad Izpildītājs nenodrošina Pakalpojumu visiem Pasūtītāja norīkotajiem Klientiem;
- tiek konstatēti vairāk nekā 2 (divi) gadījumi, kad Izpildītājs nenodrošina Līgumā minēto prasību
- ar Pārtikas un veterinārā dienesta lēmumu Izpildītājam tiek aizliegts sniegt pakalpojumu;
- Izpildītājs kļūst maksātnespējīgs, bankrotē, tā darbība tiek izbeigta, pārtraukta vai apturēta, tajā skaitā ar Pārtikas un veterinārā dienesta lēmumu.
- Pasūtītājs līgumā noteiktajos termiņos nav veicis maksājumus un maksājumu kavējums pārsniedz 30 (trīsdesmit) kalendārās
- Izpildītājs ir tiesīgs vienpusēji atkāpties no līguma izpildes 15 (piecpadsmit) dienas iepriekš par to rakstveidā brīdinot Pasūtītāju, šādos gadījumos:
- tiek konstatēti vairāk nekā 2 (divi) gadījumi, kad Pasūtītājs nenodrošina Līgumā minēto Pasūtītāja saistību
- Pasūtītājs kavē Izpildītāja izrakstītā rēķina apmaksu vairāk par 30 kalendārajām dienām.
8. KONFIDENCIALITĀTE
- Visa informācija, ko Puses sniedz viena otrai Līguma izpildes laikā, tiek uzskatīta par konfidenciālu un nevar tikt izpausta vai padarīta publiski pieejama bez otras Puses rakstiskas piekrišanas, izņemot gadījumus, ja šāds informācijas izpaušanas pienākums tiek noteikts saskaņā ar Latvijas Republikas spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem. Nepieciešamības gadījumā Puses var speciāli noteikt, arī paplašināt vai sašaurināt, konfidenciālās informācijas apjomu, kā arī ieviest Līguma speciālu konfidencialitātes procedūru, rakstiski par to
- Izpildītājs nodrošina, ka personas, kas ir iesaistītas Līguma izpildē ievēros 8.1.punkta nosacījumus.
9. NEPĀRVARAMA VARA
- Puse tiek atbrīvota no atbildības par pilnīgu vai daļēju Līgumā paredzēto saistību neizpildi, ja šāda neizpilde ir notikusi pēc Līguma parakstīšanas dienas nepārvaramas varas, kuru nebija iespējams ne paredzēt, ne novērst, iestāšanās rezultātā. Šāda nepārvaramā vara ietver sevī notikumus, kuri iziet ārpus Pušu kontroles un atbildības (dabas katastrofas, ūdens plūdi, uguns nelaime, zemestrīce un citas stihiskas nelaimes, kā arī karš un karadarbība, streiki, Latvijas valsts varas un pārvaldes institūciju, un citi norādījumi, kas ir saistoši Pusēm, un citi apstākļi, kas neiekļaujas Pušu iespējamās kontroles robežās).
- Ja minēto apstākļu (Līguma 9.1. punkts) dēļ Līgums nedarbojas ilgāk par 30 (trīsdesmit) dienām, katrai Pusei ir tiesības atteikties no Līguma izpildes, par to rakstveidā brīdinot otru Pusi vismaz 10 (desmit) dienas iepriekš. Šajā gadījumā neviena Līguma Puse nevar prasīt atlīdzināt zaudējumus, kas radušies šī Līguma izbeigšanas rezultātā.
10. DOMSTARPĪBAS UN STRĪDI
- Puses apņemas visus strīdus un domstarpības, kas var rasties sakarā ar Līgumu, risināt pārrunās, ja vienošanos nav bijis iespējams panākt, tad minētā strīda izskatīšana var notikt Latvijas Republikas tiesā normatīvajos aktos paredzētajā kārtībā.
11. CITI NOTEIKUMI
- Ja kādai no Pusēm tiek mainīts juridiskais statuss, Pušu amatpersonu paraksta tiesības, vadītāji, vai kādi Līgumā minētie Pušu rekvizīti, telefona, faksa numuri, elektroniskā pasta adreses, adreses u.c., tad tā nekavējoties rakstiski paziņo par to otrai Pusei. Ja Puse neizpilda šī apakšpunkta noteikumus, uzskatāms, ka otra Puse ir pilnībā izpildījusi savas saistības, lietojot šajā Līgumā esošo informāciju par otru Pusi. Šajā apakšpunktā minētie nosacījumi attiecas arī uz Līgumā un tā pielikumos minētajiem Pušu pārstāvjiem un to rekvizītiem.
- Pušu reorganizācija vai to vadītāju maiņa nevar būt par pamatu Līguma pārtraukšanai vai izbeigšanai. Gadījumā, ja kāda no Pusēm tiek reorganizēta vai likvidēta, Līgums paliek spēkā un tā noteikumi ir saistoši Pušu tiesību pārņēmējam. Izpildītājs brīdina Pasūtītāju par šādu apstākļu iestāšanos vienu mēnesi iepriekš.
- Neviena no Pusēm nedrīkst nodot savas tiesības, kas saistītas ar Līgumu un izriet no tā, trešajai personai bez otras Puses rakstiskas piekrišanas.
- Pasūtītājs apstrādā Izpildītāja personas datus tikai līguma 1.punktā paredzētā Pakalpojuma sniegšanas nolūkam un tādā apjomā, kas nepieciešams šī Līguma noteikumu izpildei. Pasūtītājs īsteno organizatoriskus un tehniskus drošības pasākumus ar mērķi nodrošināt Izpildītāja datu aizsardzību un uzraudzīt Izpildītāja datu apstrādi.
- Lai nodrošinātu Līguma izpildi, Puses nozīmē atbildīgās personas šī Līguma saistību izpildei:
- no Pasūtītāja puses: ______________________________________, tālr. +371___________________.
- no Izpildītāja puses: ______________________________________, tālr. +371___________________.
- Līgums ir sastādīta divos eksemplāros uz 4 (četrām) lapām ar vienādu juridisko spēku, no kuriem viens glabājas pie Pasūtītāja, bet otrs pie Izpildītāja.
- Līgums satur šādus pielikumus, kas ir Līguma neatņemama sastāvdaļa:
- pielikums – Tehniskā specifikācija un finanšu piedāvājums uz __ lp.
- pielikums – Pakalpojuma ēdienkarte uz __ lp.
12. LĪDZĒJU REKVIZĪTI UN PARAKSTI
PASŪTĪTĀJS IZPILDĪTĀJS
_______________________________ _________________________________
Z.v. Z.v.
Pielikums Nr.1
2018.gada ___._________
Līgumam Nr._____________
TEHNISKĀ SPECIFIKĀCIJA UN FINANŠU PIEDĀVĀJUMS
PASŪTĪTĀJS IZPILDĪTĀJS
_______________________________ _________________________________
Z.v. Z.v.
Pielikums Nr.1
2018.gada ___._________
Līgumam Nr._____________
PAKALPOJUMA ĒDIENKARTE
PASŪTĪTĀJS IZPILDĪTĀJS
_______________________________ _________________________________
Z.v. Z.v.
[1] norāda ēdiena pagatavošanas vietas/ēdnīcas nosaukumu un precīzu adresi.