„Ēdināšanas pakalpojumu nodrošinājums Eiropas Padomes ģenerālsekretariāta organizētā konkursa “Eiropas Padomes Ainavas balva” piektās sesijas noslēguma pasākuma ietvaros”
1. Pasūtītājs:
Pasūtītāja nosaukums |
Daugavpils pilsētas dome |
|
Adrese |
Krišjāņa Valdemāra ielā 1, Daugavpils, LV-5401 |
|
Reģistrācijas numurs |
90000077325 |
|
Kontaktpersona |
Domes Attīstības departamenta jolanta.reca-laze@daugavpils.lv |
|
Darba laiks |
Pirmdiena |
No 08.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 18.00 |
Otrdiena, Trešdiena, Ceturtdiena |
No 08.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 17.00 |
|
Piektdiena |
No 08.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 16.00 |
2. Zemsliekšņa iepirkuma nepieciešamības apzināšanās datums: 2018. gada 1.jūnijs
3. Zemsliekšņa iepirkuma mērķis: nodrošināt ēdināšanas pakalpojumus Eiropas Padomes ģenerālsekretariāta organizētā konkursa “Eiropas Padomes Ainavas balva” piektās sesijas noslēguma pasākuma dalībniekiem.
- Iepirkuma priekšmets ir sadalīts šādās daļās:
4.1. “A” daļa – 2 kafijas paužu nodrošinājums 20.06.2018.
4.2. “B” daļa – pusdienu nodrošinājums 20.06.2018.
4.3. “C” daļa – vakariņu nodrošinājums 20.06.2018.
4.4. “D” daļa – 2 kafijas paužu nodrošinājums 21.06.2018.
4.5. “E” daļa – pusdienu nodrošinājums 21.06.2018.
5. Veicamo būvdarbu, preču piegādes vai pakalpojuma uzskaitījums (apjomi): ir noteikts tehniskajā specifikācijā (1.pielikums).
6. Piedāvājumu var iesniegt vienā vai visās cenu aptaujas daļās. Piedāvājuma varianti nav pieļaujami. Iesniedzot piedāvājumu vairākās aptaujas daļās, pretendents apzinās savas iespējas vienlaicīgi izpildīt vairākus līgumus.
7. Paredzamā kopējā līgumcena:
8.1. “A” daļa – 740 EUR bez PVN
8.2. “B” daļa – 550 EUR bez PVN
8.3. “C” daļa – 2300 EUR bez PVN
8.4. “D” daļa – 740 EUR bez PVN
8.5. “E” daļa – 550 EUR bez PVN
- Līguma izpildes termiņš: 2018. gada 20.-21.jūnijs
8. Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu, kas pilnībā atbilst prasībām.
9. Pretendents iesniedz piedāvājumu: atbilstoši piedāvājuma iesniegšanas formai (2.pielikums).
10. Informācija par rezultātiem: tiks nosūtīta uz pretendentu norādīto elektroniskā pasta adresi.
- Piedāvājums iesniedzams: līdz gada 12.jūnija plkst.17:00 * Daugavpils pilsētas domes ēkā, Krišjāņa Valdemāra ielā 13, 2.stāvā, 204.kab., Daugavpilī, LV-5401 vai elektroniski: jolanta.reca-laze@daugavpils.lv
*pagarināts “A”, “D” daļās līdz 14.06.2018. plkst. 12:00, sakarā ar nepieciešamajiem precizējumiem tehniskajā specifikācijā
1.pielikums
CENU APTAUJAS TEHNISKĀ SPECIFIKĀCIJA
Par ēdināšanas pakalpojumu nodrošinājumu Eiropas Padomes ģenerālsekretariāta organizētā konkursa “Eiropas Padomes Ainavas balva” piektās sesijas noslēguma pasākuma ietvaros
1. Pasūtītājs: |
Daugavpils pilsētas dome |
2. Nodokļa maksātāja numurs: |
90000077325 |
3. Pasūtītāja adrese: |
K.Valdemāra iela 1, Daugavpils, LV-5401 |
4. Pasūtītie pakalpojumi: |
Ēdināšanas pakalpojumi |
5. Pakalpojuma realizācijas vieta un laiks: |
2018.gada 20.-21.jūnijā, Daugavpils pilsētas centrā Laiks – saskaņā ar pasākuma programmu |
6. Ēdināšanas pakalpojumu nodrošinājums: |
Nodrošināt ēdināšanas pakalpojumus starptautiskā pasākuma ietvaros: pusdienas, kafijas pauzes un vakariņas. Pakalpojums jāsniedz augstā līmenī un obligāti jāiekļaujas paredzētajā laikā, saskaņā ar pasākuma programmu. Pakalpojuma sniedzējam jānodrošina ēdināšana veģetāriešiem, vegāniem, tiem, kam ir īpaša diēta un tiem reliģiju pārstāvjiem, kas lieto speciālu pārtiku. (Par atsevišķiem klientiem ar īpašām vēlmēm un vajadzībām pakalpojuma saņēmējs informēs izpildītāju līdz 15.jūnijam). Piedāvājumu var iesniegt vienā, vairākās vai visās cenu aptaujas daļās. Piedāvājuma varianti nav pieļaujami. Iesniedzot piedāvājumu vairākās aptaujas daļās, pretendents apzina savas iespējas vienlaicīgi izpildīt vairākus līgumus. |
Daļa |
Uzdevuma apraksts |
“A” |
2 kafijas paužu nodrošinājums 20.06.2018. plkst. 10:00 un plkst. 15:30 Daugavpils Universitātes telpās, Parādes ielā 1A, Daugavpilī Vismaz 110 cilvēkiem 10:00 un 15:30 - Kafija melna/balta (dabīgā,pupiņu) ar cukuru (150 ml) 110 gab.; melnā tēja (150 ml) 30 gab.; citronūdens (1500 ml) 10 gab.; kanapē maizītes (vismaz 3 dažādi veidi) 330 gab.; sāļās tartaletes 110 gab.; lavašs 60 gab.; saldās kūkas 110 gab. Traukus, galda uzklāšanu un galda piederumus un apkalpošanu pilnībā nodrošina pakalpojuma sniedzējs. |
“B” |
Pusdienu nodrošinājums 20.06.2018. plkst. 12:00, Daugavpils centrā Vismaz 110 cilvēkiem Dārzeņu zupa, pamatēdiens cūkgaļa/vista/zivs un piedevas, svaigie salāti, maize, dzēriens, deserts. Traukus, galda piederumus un apkalpošanu pilnībā nodrošina pakalpojuma sniedzējs. |
“C” |
Vakariņu nodrošinājums (svinīgās ceremonijas laikā) 20.06.2018. plkst. 20:00, Vienības nama koncertzālē, Rīgas ielā 22A, Daugavpilī 100 cilvēkiem Dažādas uzkodas (vismaz 8 veidi) katrs 150 gab.; augļi 10 kg; kafija melna/balta (dabīgā, pupiņu) ar cukuru 150 gab.; citronūdens; torte (12 kg) ar pasākuma logo; vīns (baltvīns, sarkanvīns, 750 ml) katrs 15 gab; Traukus (šķīvji, glāzes, krūzes) galda uzklāšanu (salvetes, galdauti) un galda piederumus un apkalpošanu pilnībā nodrošina pakalpojuma sniedzējs. |
“D” |
2 kafijas paužu nodrošinājums 21.06.2018. plkst. 10:30 un plkst. 15:30 Daugavpils Universitātes telpās, Parādes ielā 1A, Daugavpilī Vismaz 110 cilvēkiem 10:30 un 15:30 - Kafija melna/balta (dabīgā,pupiņu) ar cukuru (150 ml) 110 gab.; melnā tēja (150 ml) 30 gab.; citronūdens (1500 ml) 10 gab.; kanapē maizītes (vismaz 3 dažādi veidi) 330 gab.; sāļās tartaletes 110 gab.; saldās kūkas 110 gab. Traukus, galda uzklāšanu un galda piederumus un apkalpošanu pilnībā nodrošina pakalpojuma sniedzējs. |
“E” |
Pusdienu nodrošinājums 21.06.2018. plkst. 12:00, Daugavpils centrā Vismaz 110 cilvēkiem Dārzeņu zupa, pamatēdiens cūkgaļa/vista/zivs un piedevas, svaigie salāti, maize, dzēriens, deserts. Traukus, galda piederumus un apkalpošanu pilnībā nodrošina pakalpojuma sniedzējs. |
2.pielikums
TEHNISKAIS UN FINANŠU PIEDĀVĀJUMS
Pretendents (pretendenta nosaukums), reģ. Nr. (reģistrācijas numurs), (adrese), tā (personas, kas paraksta, pilnvarojums, amats, vārds, uzvārds) personā, iesniedz savu Tehnisko un finanšu piedāvājumu:
Pretendenta finanšu piedāvājums atbilstoši Pasūtītāja Tehniskajai specifikācijai:
Daļa |
Finanšu piedāvājums Pielikumā pievienot ēdienkarti ar izmaksām katrai kategorijai (brīvā formā). |
Izmaksas bez PVN EURO |
Izmaksas ar PVN EURO |
“A” |
2 kafijas paužu nodrošinājums 20.06.2018. plkst. 10:00 un plkst. 15:30 |
|
|
“B” |
Pusdienu nodrošinājums 20.06.2018. plkst. 12:00
|
|
|
“C” |
Vakariņu nodrošinājums (svinīgās ceremonijas laikā) 20.06.2018. plkst. 20:00
|
|
|
“D” |
2 kafijas paužu nodrošinājums 21.06.2018. plkst. 10:30 un plkst. 15:30
|
|
|
“E” |
Pusdienu nodrošinājums 21.06.2018. plkst. 12:00
|
|
|
Summa kopā: |
EUR |
EUR |
Apliecinām, ka:
– spējam nodrošināt pasūtījuma izpildi un mums ir pieredze līdzīgu pakalpojumu sniegšanā,
– nav tādu apstākļu, kuri liegtu mums piedalīties cenu aptaujā un pildīt tehniskās specifikācijās norādītās prasības.
Vārds, uzvārds* |
|
Amats |
|
Paraksts |
|
Zīmogs |
|
* Pretendenta vai tā pilnvarotās personas vārds, uzvārds
INFORMĀCIJA PAR PRETENDENTU
Pretendenta nosaukums:
Reģistrēts _________________________ (kur, kad, reģistrācijas Nr.)
Nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr. ___________________
Juridiskā adrese:
Bankas rekvizīti:
Kontaktpersonas vārds, uzvārds: Tālrunis: Fakss:
E-pasta adrese: Tīmekļa vietnes adrese:
Datums _____________
______________________/ /
Pretendenta vai tā pilnvarotās personas paraksts, tā atšifrējums, zīmogs (ja ir)