„Daugavpils pilsētas esošās videonovērošanas sistēmas papildus aprīkojuma un bojātā aprīkojuma nomaiņa ar piegādi un montāža”
1. Uzaicinājuma pamatojums: Publisko iepirkumu likuma 11.panta sestā daļa, ja kopējā paredzamā līgumcena ir mazāka par 20 000 euro publiskiem būvdarbu līgumiem un mazāka par 10 000 euro publiskiem pakalpojumu līgumiem, tad pasūtītājs ir tiesīgs nepiemērot šo likumu. Sludinājums tiek publicēts pēc brīvprātības principa izpildot likuma “Par valsts un pašvaldību finanšu līdzekļu un mantas izšķērdēšanas novēršanu” prasības.
2. Pasūtītājs:
Pasūtītāja nosaukums |
Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāde „Komunālās saimniecības pārvalde” |
|
Adrese |
Saules iela 5a, Daugavpils, LV-5401 |
|
Reģ.Nr. |
90009547852 |
|
Kontaktpersona tehniskajos jautājumos |
Elektroinženiere – Snežana Afanasjeva, tālrunis 65476325,mob.29297901 e-pasts snezhana.afanasjeva@daugavpils.lv |
|
Kontaktpersona juridiskajos jautājumos |
Jurists Ārija Pupiņa – tālrunis 65476474, mob.20026963, e-pasts arija.pupina@daugavpils.lv |
|
Faksa Nr. |
65476318 |
|
Darba laiks |
Pirmdiena |
No 08.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 18.00 |
Otrdiena, Trešdiena, Ceturtdiena |
No 08.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 17.00 |
|
Piektdiena |
No 08.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 16.00 |
- Paredzamā līgumcena: līdz EUR 3 500,00 bez PVN.
- Tehniskā specifikācija: pielikums nr.2 un tā pielikums Nr.1.1.
- Galīgais līguma izpildes termiņš: gada 07.septembris
- Darba kvalitātes garantijas termiņš: 2/divi/ gadi.
- Nosacījumi dalībai iepirkuma procedūrā:
7.1.Pasūtītājs izslēdz pretendentu no dalības procedūrā jebkurā no šādiem gadījumiem:
1) pasludināts pretendenta maksātnespējas process (izņemot gadījumu, kad maksātnespējas procesā tiek piemērots uz parādnieka maksātspējas atjaunošanu vērsts pasākumu kopums), apturēta tā saimnieciskā darbība vai pretendents tiek likvidēts;
2) pretendentam Latvijā vai valstī, kurā tas reģistrēts vai kurā atrodas tā pastāvīgā dzīvesvieta, ir nodokļu parādi, tajā skaitā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādi, kas kopsummā kādā no valstīm pārsniedz 150 euro.
3) nav iesniegti kādi no 8.punktā pieprasītiem dokumentiem.
- Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
8.1. Pretendenta pieteikums dalībai aptaujā, kas sagatavots atbilstoši pielikumā nr.1 norādītajai
formai (oriģināls);
8.2. Latvijas Republikas Uzņēmuma reģistra vai līdzvērtīgas iestādes citā valstī izsniegtas reģistrācijas apliecība vai izziņa, kas apliecina, ka Pretendents reģistrēts likumā noteiktajā kārtībā (kopija). Ja piedāvājumu iesniedz piegādātāju apvienība, tad visu uzrādīto apvienības dalībnieku komersanta reģistrācijas apliecību kopijas. Par Latvijā reģistrētu pretendentu informācijas tiks iegūta no Latvijas Republikas Uznēmumu reģistra.
8.3.Dokuments, tā kopija vai Uzņēmumu reģistra izziņa par Pretendenta likumiskā pārstāvja vai pilnvarotās personas pilnvarojumu parakstīt iesniegto piedāvājumu un slēgt iepirkumu līgumu. Ja iepirkumu līgumu parakstīs cita persona, jāpievieno attiecīgs šīs personas pilnvarojums.
8.4. Pretendents ir reģistrēts Latvijas Republikas Būvkomersantu reģistrā Tehniskajā specifikācijā minēto darbu veikšanai saskaņā ar Būvniecības likuma noteikumiem un Ministru kabineta 2014.gada 25.februāra noteikumiem nr.116 „Būvkomersantu reģistrācijas noteikumi” vai līdzvērtīgā reģistrā ārvalstī, ja reģistrācija paredzēta. Ja pretendents ir personu apvienība, tad Latvijas Republikas Būvkomersantu reģistrā jābūt reģistrētiem tiem personu apvienības dalībniekiem, kuriem šāds pienākums izriet no Būvniecības likuma 22.panta pirmās daļas regulējuma.
8.5.Pretendenta atlases dokumenti:
8.5.1. Pretendentam (personu apvienībai) iepriekšējo piecu gadu laikā (2013. – 2017.gadā ieskaitot 2018.gada periodu) jābūt pieredzei iepirkuma priekšmetā un tehniskā specifikācijā minēto vai ekvivalentu darbu veikšanā.
Lai apliecinātu pieredzi, tabulā norādīt informāciju par līgumiem, kas atbilst iepriekš minētajām prasībām:
N.p. k. |
Būvobjekta nosaukums, adrese |
Līguma izpildes termiņš |
Darbu apraksts līgumā, kas raksturo prasīto pieredzi |
Pasūtītājs, kontaktpersona, tālrunis |
Līgumcena (EUR, bez PVN) |
8.5.2. Pretendentam ir jānodrošina, ka līguma izpildē piedalās atbildīgais
speciālists, kuram ir tā profesionālo kvalifikāciju apliecinošs dokuments –
elektronisko sakaru sistēmu un tīklu būvdarbu vadīšanā (pievienot dokumentu
kopijas un CV- sk.pielikumu Nr.4.).
8.5.3. Pretendenta piedāvātā darbu aizsardzības speciālista profesionālās kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus (apliecības vai diploma kopijas un CV- sk.pielikumu Nr.4).
8.6. Jābūt civiltiesiskās atbildības apdrošināšanas polisei par Pasūtītājam un trešajām personām
nodarīto zaudējumu 10 % apmērā no iesniegtā piedāvājuma vērtības vai apdrošināšanas
sabiedrības apliecinājums par iespēju apdrošināt pretendenta civiltiesisko atbildību no
iepirkuma līguma noslēgšanas brīža uz darbu izpildes termiņu.
8.7.Apliecinājums, ka Pretendentam ir pieejams personāls, instrumenti, iekārtas un tehniskais
aprīkojums, kas nepieciešams iepirkuma līguma izpildei atbilstoši visām tehniskās specifikācijās
minētajām prasībām.
8.8. Finanšu piedāvājums, kas sagatavots atbilstoši 3. pielikumā norādītajai formai. Papildus
pretendents pievieno izmaksu tāmi, kas sagatavota ievērojot LBN 501 – 17 „Būvizmaksu
noteikšanas kārtība”; Tehnisko specifikāciju, iekļaujot tajā visas saistītās izmaksas.
9.Piedāvājums jāievieto slēgtā aploksnē vai cita veida necaurspīdīgā iepakojumā (kastē vai tml.) tā, lai tajā iekļautā informācija nebūtu redzama un pieejama līdz piedāvājumu atvēršanas brīdim.
9.1. Uz aploksnes (iepakojuma) jānorāda:
9.1.1. Pretendenta nosaukums un adrese;
9.1.2.Pasūtītāja nosaukums un adrese, Uzaicinājuma identifikācijas numurs ID Nr.DPPI KSP 2018/65N.
9.1.3.norāde „Neatvērt pirms piedāvājumu atvēršanas sanāksmes”.
10.Piedāvājuma izvērtēšanas kritēriji – piedāvājums ar viszemāko cenu. Pasūtītājs no atbilstošajiem piedāvājumiem izvēlas piedāvājumu ar viszemāko cenu un attiecīgo Pretendentu atzīst par uzvarētāju.
11.Pasūtītājs 2 (divu) darbdienu laikā pēc lēmuma pieņemšanas ievieto lēmumu Daugavpils pašvaldības mājas lapā www.daugavpils.lv.
12.Piedāvājums iesniedzams līdz 2018.gada 24.jūlijam plkst.11.00 pēc adreses Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādē „Komunālās saimniecības pārvalde”, Saules ielā 5A, Daugavpilī, 2.stāvā, 223.kab.(juristei).
13.Pielikumi:
Pielikums Nr.1. Pieteikums.
Pielikums Nr.2. Tehniskā specifikācija.
Pielikums Nr.3. Finanšu piedāvājuma veidne.
Pielikums Nr.4 CV
Pielikums nr.1
PIETEIKUMS PAR PIEDALĪŠANOS APTAUJĀ
Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādei „Komunālās saimniecības pārvalde”,
Saules iela 5A, Daugavpils
„Daugavpils pilsētas esošās videonovērošanas sistēmas papildus aprīkojuma un bojātā aprīkojuma nomaiņa ar piegādi un montāžu”
ID Nr.DPPI KSP 2018/65 N
Pretendents [pretendenta nosaukums], reģ. Nr. [reģistrācijas numurs], [adrese], tā [personas, kas paraksta, pilnvarojums, amats, vārds, uzvārds] personā, ar šā pieteikuma iesniegšanu:
1.piesakās piedalīties aptaujā „Daugavpils pilsētas esošās videonovērošanas sistēmas aprīkojuma pārnešana un nomaiņa ar piegādi
2.apņemas ievērot uzaicinājuma prasības;
3.apņemas (ja Pasūtītājs izvēlējies šo piedāvājumu) slēgt līgumu un izpildīt visus līguma pamatnosacījumus;
4.apliecina, ka ir iesniedzis tikai patiesu informāciju.
Pretendents |
|
Reģistrācijas Nr. |
|
Adrese: |
|
Kontaktpersona |
|
Kontaktpersonas tālr./fakss, e-pasts |
|
Bankas nosaukums, filiāle |
|
Bankas kods |
|
Norēķinu konts |
|
Vārds, uzvārds* |
|
Amats |
|
Paraksts |
|
Datums |
|
Zīmogs |
|
* Pretendenta vai tā pilnvarotās personas vārds, uzvārds
Pielikums nr.2
TEHNISKĀ SPECIFIKĀCIJA
Daugavpils pilsētas esošās videonovērošanas sistēmas
papildus aprīkojuma un bojātā aprīkojuma nomaiņa ar piegādi un montāža
- Uzdevums
Nodrošināt Daugavpils pilsētas esošās videonovērošanas sistēmas
papildus aprīkojuma un bojātā aprīkojuma nomaiņu ar piegādi un montāžu
- Darbu apjomi
Nr. p.k. |
Darbu nosaukums |
Mērv. |
Daudz. |
Piezīmes |
|
|
2.Mezgls. Saules ielā 5, Operatora telpa |
||||
1 |
LCD monitors 27" ar montāžu |
gab |
3 |
|
|
2 |
Vadības klaviatūra DH-NKB1000 |
gab |
1 |
|
|
3 |
Barošanas plates elementi LCD monitoriem – kondensatori 1000 mkF, 25 V |
Koml. |
10 |
|
|
|
1.Mezgls. Muzeja ielā 6, Serveru telpa |
||||
4 |
4 Tb HDD cietais disks – Western Digital 4 Tb, 5400-7200rpm, 64Mb, SATA III, Purple (WD40PURX) |
|
8 |
|
|
|
24.Mezgls. „Kultūras pils”, Smilšu 92 |
||||
5 |
Barošanas bloks 12V |
gab |
1 |
|
|
|
13.Mezgls. 18. Novembraun Viestura ielu krustojums |
||||
6 |
IR prožektors VAR2-i8-1 (Infra-Red Series) |
gab |
1 |
|
|
|
39.Mezgls. Bērnu rotaļu laukums Centrālajā parkā |
||||
7 |
Panorāmas kamera Modelis Dahua DH-IPC-PFW8800-A180 (prasības pielikumā 1.1) |
gab |
1 |
|
|
- Prasības piedāvājuma sagatavošanā ir sekojošas:
3.1 Pretendents var iesniegt prasībām atbilstošus ekvivalentus materiālus un iekārtas – pretendents norāda ražotāju un marku. Visas atsauces uz materiālu un izstrādājumu izgatavotāju firmām, kuras norādītas tehniskajā dokumentācijā, liecina tikai par šo izstrādājumu tehnisko, estētisko kvalitāti, ekspluatācijas īpašībām un apkalpošanas līmeni. Norādīto materiālu un izstrādājumu nomaiņa ir iespējama ar citiem materiāliem un izstrādājumiem, kuru kvalitātes rādītāji ir līdzvērtīgi vai labākie par tehniskajā dokumentācijā minētiem, kā arī atbilst tehniskajai dokumentācijai, ja netiek pazemināta tehniskajā dokumentācijā paredzētā tehnisko un estētisko risinājumu kvalitāte, paaugstināta energoietilpība, netiek sadārdzināts būvniecības process, būves un inženiertehniskā aprīkojuma ekspluatācijas izdevumi.
3.2.Piedāvāto izstrādājumu nomaiņa pēc piedāvājuma iesniegšanas vai līguma darbības laikā nav atļauta.
- Precēm un materiāliem, kas tiks piedāvāti jābūt jauniem un nelietotiem, kā arī
tiem jāatbilst Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu prasībām.
- Darbu izpildes termiņš:
2018.gada 07.septembris
- Garantijas termiņš: 2 (divi) gadi no preces nodošanas – pieņemšanas
akta abpusējas parakstīšanas dienas.
Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes
“Komunālās saimniecības pārvalde”
elektroinženiere S. Afanasjeva
Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes
“Komunālās saimniecības pārvalde”
vadītāja vietnieks A. Džeriņš
Tehniskās specifikācijas Pielikums Nr.1.1
Tehniskās prasības:
1.1 Prasības jaunām videokamerām:
1.1.1 Videonovērošanas sistēmas ar intelektuālām funkcijām komplekta daļa
1.1.2 Matrica: 1/2.8” CMOS
1.1.3 Izšķirtspēja: 4096(H) x 1800(V), 2 Megapikseļi
1.1.4 Jūtīgums: Krāsas režīmā: 0.007Lux@F2.0,
Melnbaltā rezīmā: 0.0Lux@F2.0
“Starlight tehnoloģijas” kamera
1.1.5 Kodēšana: H.265 trīs plūsmu kodešāna
1.1.6 Joslas platums: H.265: 9Kb/s ~ 9472Kb/s,
1.1.7 Ātrums: Maks. 30kadri/s@1080P izšķirtspēja
1.1.8 Audio: Jā
1.1.9 Programmnodrošinājums: Web viewer; savietojamība ar programmnodrošinājumu SmartPSS, DSS, Easy4ip.
1.1.10 Panorāmas parametri: Fiksēts apskates lenķis – H:180o, V:80o
1.1.11 Intelektuālas funkcijas:
- Līnijas šķērsošana;
- Iekļūšana teritorijā;
- Objekta atstāšana.
1.1.12 Iebūvētās ieejas/izejas: 2 trauksmes ieejas, 2 trauksmes izejas.
1.1.13 Atbalsts:
- ONVIF, PSIA, CGI.
- Diena/Nakts
- Digitāla traucējumu pazemināšana 3D
- Privātuma maska 4 zonas
1.1.14 Papildus atmiņa: MicroSD atmiņa, Maks. 128GB
1.1.15 Darba temperatūra: -40ºC ~ 60ºC / mitrums zem 95%
1.1.16 Aizsardzības klase: IP67, IK10
Pielikums nr.3
FINANŠU PIEDĀVĀJUMS
Kam: |
Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādei „Komunālās saimniecības pārvalde”, Saules ielā 5A, Daugavpils, LV-5401, Latvija |
Pretendents vai piegādātāju apvienība: |
|
Adrese: |
|
Kontaktpersona, tās tālrunis, fakss un e-pasts: |
|
Datums: |
|
Pretendents vai piegādātāju apvienība Bankas rekvizīti: |
|
Piedāvājam veikt Daugavpils pilsētas esošās videonovērošanas sistēmas papildus aprīkojuma un bojātā aprīkojuma nomaiņu ar piegādi un montažu, saskaņā ar 2018.gada 20.jūlija uzaicinājuma nosacījumiem par piedāvājuma cenu:
Cena EUR bez PVN (cipariem un vārdiem) |
|
Mēs apliecinām piedāvājumā sniegto ziņu patiesumu un precizitāti.
Ar šo mēs apstiprinām, ka esam iepazinušies ar uzaicinājuma nosacījumiem un tam pievienoto dokumentāciju, mēs garantējam sniegto ziņu patiesumu un precizitāti.
Apņemamies (ja Pasūtītājs izvēlēsies šo piedāvājumu) slēgt iepirkuma līgumu un izpildīt visus līguma nosacījumus.
Mēs piekrītam visām uzaicinājumā izvirzītajām prasībām.
Pretendenta pārstāvis: |
|
|
(amats, paraksts, vārds, uzvārds, zīmogs) |
Pielikums Nr.4 CV VEIDNE
CURRICULUM VITAE
Līguma nosaukums: ______________________________
Piedāvātais pozīcija projektā: _______________
|
Uzvārds:
Vārds:
Dzimšanas datums:
Izglītība: |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mācību iestāde: |
|
|||
Datums: no / līdz |
|
|||
Iegūtais grāds un vai diploms: |
|
|||
Valodas: (zināšanu līmenis no 1 - brīvi līdz 5 - pamatzināšanās)
Valoda |
Lasītprasme |
Runāt prasme |
Rakstītprasme |
Latviešu |
|
|
|
Angļu |
|
|
|
Vācu |
|
|
|
Krievu |
|
|
|
1. |
Piederība pie profesionālajām organizācijām: |
|
2. |
Citas iemaņas: |
|
3. |
Patreizējais amats: |
|
4. |
Specializācija: |
|
- Darba pieredze:
Kompānijas nosaukums: |
|
|
|
Adrese: |
|
|
|
Datums no / līdz |
|
|
|
Amats: |
|
|
|
Darba apraksts:
|
|
|
|
- Profesionālās darbības laikā veiktie nozīmīgākie darbi un projekti:
Darba izpildes gads |
Valsts, kompānija |
Amats |
Klients, darba apraksts |
|
|
|
|
- Cita saistīta informācija: -
Es, apakšā parakstījies, apliecinu, ka augstākminētais pareizi atspoguļo manu pieredzi un kvalifikāciju.
Ar šo es apņemos
No |
Līdz |
* |
* |
* provizoriskie dati
kā _______________________ strādāt pie līguma „______________” izpildes, gadījumā, ja Pretendentam, tiks piešķirtas tiesības slēgt līgumu.
Vārds, uzvārds |
|
Paraksts |
|
Datums |
|
Ar šo apliecinām, ka nepastāv šķēršļi kādēļ <vārds un uzvārds> nevarētu piedalīties <iepirkuma priekšmeta raksturojums> iepriekš minētajos laika posmos, gadījumā, ja Pretendentam tiek piešķirtas tiesības slēgt iepirkuma līgumu un iepirkuma līgums tiek noslēgts.
<Darba devēja nosaukums> |
<Reģistrācijas numurs> |
<Adrese> |
<Paraksttiesīgās personas amata nosaukums, vārds un uzvārds> |
<Parkasttiesīgās personas paraksts> |