Sociālais dienests strādā pie klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanas Pašvaldības ziņas

577
Sociālais dienests strādā pie klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanas

28. septembrī darbu uzsāka Sociālā dienesta vadītāja Līvija Drozde, kuru šajā amatā Domes deputāti apstiprināja saskaņā ar veiktā konkursa rezultātiem. Pirmajās dienās šajā amatā L. Drozde vairākkārt  pabijusi Klientu apkalpošanas centrā Lāčplēša ielā 39, kur tikās un sarunājās ar klientiem, Sociālās palīdzības nodaļas darbiniekiem un vadību.
Savu darbību Klientu apkalpošanas centrs uzsāka 2017. gada februārī, tā veidošanā un darba organizācijas procesā  L. Drozde bija tieši iesaistīta, jo tajā brīdī strādāja par Sociālā dienesta vadītāja p.i.. Uzklausot klientu vēlmes, jauna Sociālā dienesta vadītāja aicināja Centra darbiniekus  kopīgiem spēkiem uzlabot iedzīvotāju apkalpošanas kvalitāti. "Ir nepieciešams atgriezt mūsu klientiem iespēju Lāčplēša ielā 39 noformēt un iesniegt e-iesniegumus ar sociālā darbinieka palīdzību. Arī vajadzētu sakārtot darbu klientu pieņemšanas punktos mikrorajonos,"- uzskata L. Drozde.

       Sociālais dienests turpina darbu ierobežojumu apstākļos saistībā ar Covid-19  pandēmiju un atgādina, ka, ierodoties uz pieņemšanu, obligāti  jālieto mutes un deguna aizsegs un jāievēro divu metru distance. Drošības pasākumu neievērošanas gadījumā Sociālā dienesta speciālisti klientus neapkalpos.

Būsim atbildīgi ne tikai par savu, bet arī par līdzcilvēku drošību!

Izmantojiet Google Translate, lai tulkotu vietni

Daugavpils valstspilsētas pašvaldība neuzņemas atbildību par tulkojuma precizitāti!