Konkurss Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes “Sociālais dienests” vadītāja vietnieka amatam Pašvaldības ziņas
Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes “Sociālais dienests” vadītāja vietnieka amata pamatpienākumi, nepieciešamā izglītība un prasmes
- Amata pamatpienākumi:
1.1. pilda Sociālā dienesta vadītāja pienākumus viņa prombūtnes laikā vai viņa uzdevumā;
1.2. kontrolē un pārrauga Sociālā dienesta Sociālo pakalpojumu nodaļas un Sociālās palīdzības nodaļas darbu;
1.3. organizē, vada un atbild par deinstitucionalizācijas procesu un aktivitātēm Sociālajā dienestā;
1.4. sagatavo pieteikumus Sociālā dienesta dalībai ES un citu fondu projektos, organizē un atbild par to realizēšanu;
1.5. veic sociālās vides izpēti Daugavpils pilsētas pašvaldībā, nosaka problēmas, sagatavo un iesniedz Sociālā dienesta vadītājam priekšlikumus sociālo problēmu risinājumam, atbild par sociālo problēmu risinājuma izpildi;
1.6. organizē, vada, uzrauga un uzlabo Sociālā dienesta iekšējo kontroles sistēmu, t.sk., Sociālā dienesta sniegtās sociālās palīdzības un sociālo pakalpojumu kvalitāti un Sociālajam dienestam noteikto funkciju un uzdevumu izpildes efektivitāti;
1.7. Sociālā dienesta vadītāja uzdevumā veic iekšējo inspekciju Sociālā dienesta struktūrās;
1.8. organizē, vada, uzrauga un uzlabo Sociālā dienesta sniegtos e-pakalpojumus, paplašina un pilnveido e-pakalpojumu klāstu, organizē pakalpojumu izpildes rādītāju noteikšanu, uzskaiti, veic šo radītāju analīzi u.c.;
1.9. veic citus Sociālā dienesta vadītāja uzdotos un amata aprakstā noteiktos pienākumus.
- Amata veikšanai nepieciešamās zināšanas un prasmes:
2.1. otrā līmeņa profesionālā augstākā vai akadēmiskā augstākā izglītība sociālajā darbā;
2.2. darba pieredze sociālajā darbā (vismaz trīs gadi);
2.3. darba pieredze vadošā amatā (vismaz divi gadi);
2.4. pieredze personālvadībā;
2.5. valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī;
2.6. angļu valodas zināšanas, kas ļauj sazināties sarunvalodā, kā arī izmantot dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildei;
2.7. sociālo jautājumu likumdošanas un citu normatīvo aktu pārzināšana (t.sk. pašvaldības sociālās palīdzības un sociālo pakalpojumu veidu pārzināšana);
2.8. labas komunikāciju un sadarbības prasmes, analītiskās spējas;
2.9. izpratne par sociālā darba procesu;
2.10. zināšanas un iemaņas dokumentu un administratīvo aktu sagatavošanā;
2.11. precizitāte un augsta atbildības sajūta;
2.12. teicamas spējas argumentēt savu viedokli rakstiski un mutiski;
2.13. spēja strādāt paaugstinātas intensitātes un psiholoģiskās slodzes apstākļos;
2.14. labas datorprasmes (Mc Office, Interneta pārlūks, datu bāzes).
Pieteikumu un CV, motivācijas vēstuli, vīziju par iestādes attīstības iespējām (ne vairāk kā uz vienas A4 lapas), rekomendācijas (ja tādas ir); izglītību un darba pieredzi apliecinošo dokumentu kopijas, valsts valodas zināšanu apliecinoša dokumenta kopiju, ja izglītība nav iegūta valsts valodā, līdz 2019.gada 4.martam plkst.10.00var iesūtīt pa pastu, norādot adresātu – Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāde “Sociālais dienests”, Vienības iela 8, Daugavpils, LV-5401, vai iesniegt personīgi slēgtā aploksnē Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādē “Sociālais dienests”, Vienības ielā 8, Daugavpilī, LV-5401, 1.stāvā, sekretārei, darba laikā; uz aploksnes jābūt norādei uz kuru amatu pretendē, kā arī vārdam, uzvārdam, adresei un tālruņa numuram. Tālrunis uzziņām 65440911 vai 65423700.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu tikai šīs vakances atlases procesu. Datu pārzinis ir Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāde "Sociālais dienests", adrese: Vienības iela 8, Daugavpils, LV-5401.