Karstajā laikā klientu apkalpošanas Centrs Lāčplēša ielā 39 strādās no plkst. 7.00 no rīta Pašvaldības ziņas
Tuvāko divu nedēļu laikā Daugavpilī tiek prognozēts ļoti karsts laiks. Bez tam, tiek saglabāti ierobežojumi, kuri ir saistīti ar Covid-19 izplatību, un neļauj veikt pilnvērtīgu iedzīvotāju pieņemšanu iekštelpās. Vienlaicīgi pieaug Sociālā dienesta klientu skaits, kuriem tuvojas trūcīgo vai maznodrošināto mājsaimniecību statusa pagarināšanas termiņš. Lai samazinātu rindas, Sociālā dienesta darbinieki un vadība veic iesniegumu pieņemšanu no klientiem ārpus Klientu apkalpošanas centra telpām. Atgādinām: lai iesniegtu iesniegumu statusa pagarināšanai vai nodotu čekus medicīnas izdevumu kompensācijai nav nepieciešams stāvēt rindā. Lāčplēša ielā 39 (no pagalma puses) izvietotas kastītes ar iesniegumu veidlapām. Tās var paņemt, aizpildīt mājās un pēc tam atstāt pastkastītē Lāčplēša ielā 39 (pie galvenās ieejas).
Rūpējoties par saviem klientiem, un saprotot, cik grūti daudziem izturēt karstumu, no 7. jūlija līdz 14. jūlijam Klientu apkalpošanas centra darbinieki sāks klientu pieņemšanu Lāčplēša ielā 39 sākot ar plkst.7.00 rītā.
Sociālais dienests aicina neveidot nepamatotas rindas un iesniegt iesniegumus attālināti:
- elektroniski, izmantojot e-pakalpojumu “IESNIEGUMS IESTĀDEI” Valsts pārvaldes pakalpojumu portālā www.latvija.lv,
- atstājot iesniegumu dokumentiem paredzētās pastkastēs Lāčplēša ielā 39 (no pagalma puses), Vienības ielā 8, Liepājas ielā 4
- nosūtot pa pastu.
Informācija saziņai ar Sociālo dienestu: Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāde “Sociālais dienests”:
Adrese: Vienības iela 8, Daugavpils, LV-5401
e-pasta adrese: socd@socd.lv
Tālruņi saziņai ar Sociālās palīdzības nodaļu Lāčplēša ielā 39: 654-49907, bezmaksas tālrunis 80006966, 22814696 (BITE tīkls)
Informāciju sagatavoja Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes “Sociālais dienests” sabiedrisko attiecību speciālists Marina Gorkina.