Meklēšana
Rezultāti
1006 atrasti rezultāti par "sociālais dienests"
681. Sociālo jautājumu komitejas sēde
...ziņojumu. Ziņotājs - Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes “Sociālais dienests” vadītāja N.Jakubovska
682. Vecāko klašu skolēniem kompensēs pacienta līdzmaksājumus
...dzīvesvieta deklarēta Daugavpils pilsētā un kuri mācās klātienē, vecumā no 18 līdz 20 gadiem, Sociālais dienests segs/kompensēs: pacienta līdzmaksājumu izdevumus par ģimenes ārsta ambulatoru apmeklējumu...
683. Ārkārtas Sociālo jautājumu komitejas sēde
...bērnam”. Ziņotājs - Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes “Sociālais dienests” vadītāja N.Jakubovska
684. Sociālo jautājumu komitejas ārkārtas sēde
...nodrošināšanai” Ziņotājs: Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes “Sociālais dienests” vadītājas p.i. E.Kuzmina
685. Aktīvi darbojas personu ar invaliditāti NVO padome
...nbsp; Informāciju sagatavoja Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes “Sociālais dienests” sabiedrisko attiecību un e-pakalpojumu speciālists Marina Gorkina.
686. Daugavpils pilsētas domes sēde
...nodrošināšanai” Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes „Sociālais dienests” vadītājas p.i. Elita Kuzmina 5. Par kustamās mantas (kokmateriālu) atsavināšanu...
687. Daugavpils pilsētas domes sēde
...nodrošināšanai” Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes „Sociālais dienests” vadītājas p.i. Elita Kuzmina 5. Par kustamās mantas (kokmateriālu) atsavināšanu...
688. Sociālo jautājumu komitejas sēde
...departamenta vadītāja D.Krīviņa Par grozījumiem Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes “Sociālais dienests” nolikumā. Par grozījumiem Daugavpils pilsētas domes 2016.gada 8.decembra...
689. Sociālo jautājumu komitejas sēde
...noslēgšanai ar Labklājības ministriju Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes “Sociālais dienests” dalībai projektā “Profesionāla sociālā darba attīstība pašvaldības&rdquo...
690. Sociālo jautājumu komitejas sēde
...noslēgšanai ar Labklājības ministriju Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes “Sociālais dienests” dalībai projektā “Profesionāla sociālā darba attīstība pašvaldības&rdquo...