Centrālās pārvaldes struktūra
ADMINISTRATĪVAIS DEPARTAMENTS
Daugavpils pilsētas pašvaldības Administratīvajam departamentam ir divas struktūrvienības – Personāla un informācijas sistēmu vadības nodaļa, Lietvedības un saimnieciskā nodrošinājuma nodaļa. Departamenta speciālisti nodrošina pašvaldības lietvedības organizāciju, klientu apkalpošanu, informācijas aprites organizāciju, sagatavo Domes lēmumu projektu izskatīšanu pašvaldības komitejās un Domes sēdēs, kā arī veic saimnieciskā nodrošinājuma darbības.
Attīstības departaments
Pārrauga attīstības programmas. Koordinē un vada investīciju prioritāro projektu programmas un projektus. Koordinē finanšu līdzekļu piesaisti.
Centralizēto iepirkumu nodaļa
Atbilstoši Daugavpils domes priekšsēdētāja apstiprinātajai kārtībai plāno un organizē publisko iepirkumu procedūras pašvaldības iestādēm.
Dzimtsarakstu nodaļa
Dzimšanas reģistrācija. Laulības reģistrācija. Miršanas reģistrācija. Ieraksta maiņa
Finanšu departaments
Nodrošina pašvaldības finanšu resursu plānošanu un vadību.
Ipašuma pārvaldīšanas departaments
Veicina nekustamā īpašuma uzlabošanu, tajā skaitā apkārtējās vides kvalitātes saglabāšanu un paaugstināšanu atbilstoši piešķirtajiem finanšu resursiem.
Juridiskais departaments
Sniedz atzinumus, slēdzienus par domes lēmumu, rīkojumu, līgumu u.c. juridiska rakstura dokumentu projektiem, izvērtējot to atbilstību normatīvo aktu prasībām.
Pašvaldības centralizētā grāmatvedība
Veic finanšu operāciju pilnu uzskaiti, sagatavo finanšu pārskatus, apkopo, analizē statistikas un finansiālās darbības rādītājus, nodrošina normatīvo aktu ievērošanu un piemērošanu.
Pilsētplānošanas un būvniecības departaments
Organizē līdzsvarotas vides veidošanu pilsētas teritorijā, veic būvniecības uzraudzību, vada un kontrolē teritorijas plānojuma, detālplānojumu un to grozījumu izstrādi.